Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی در ادامه بازدید از یگان های ارتش در اصفهان، از مرکز بهینه‌سازی شهید قوطاسلو، آمادگاه و همچنین بیمارستان منطقه‌ای اصفهان بازدید کرد.به گزارش بلاغ، به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در این بازدید ضمن مشاهده اقدامات مرکز بهینه‌سازی شهید قوطاسلو ، آمادگاه و همچنین بیمارستان منطقه‌ای اصفهان، توانمندی مرکز بهینه‌سازی در حوزه باز تولید و بهینه‌سازی خودروهای سبک و سنگین را مورد ارزیابی قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تقدیر و تشکر از دست اندرکاران مرکز بهینه سازی، توصیه‌های لازم در خصوص ارتقای هرچه بیشتر کیفی و کمی اقدامات این مرکز را ابلاغ کرد.

سرلشکر موسوی در ادامه ضمن بازدید از بخش‌های مختلف بیمارستان و دارالشفاء حضرت زهرا(س)، روند رسیدگی به بیماران صعب العلاج را مورد بررسی قرار داد.

فرمانده کل ارتش همچنین در جلسه مشترک با مسئولان مورد بازدید، در مورد چالش های موجود تبادل نظر کرد.

وی شب گذشته نیز با شرکت در مراسم گرامیداشت مدافعان حرم که با حضور مسئولان استانی و جمعی از این مدافعان و خانواده‌های شهدای مدافع حرم در سالن کوثر مرکز آموزش توپخانه برگزار شد، طی سخنانی به اهمیت فرهنگ مقاومت و نقش مدافعان حرم در  ایجاد عزت و اقتدار ملت پرداخت.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۳۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی به چند شی پرنده انجام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر سرلشکر «سیدعبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران درباره صدای انفجار شنیده شده در اصفهان، اظهار داشت: با توجه به هوشیاری ما، چند شیء پرنده بود که به آنها تیراندازی شده بود.

امیر سرلشکر موسوی در ادامه درباره تهدید ایران در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی توسط رژیم صهیونیستی افزود: از هر دیوانه‌ای بی عقلی بر می‌آید؛ بستگی به عقل آن دارد.

فرمانده کل ارتش درباره واکنش ایران به تهدید رژیم صهیونیستی، گفت: واکنش ایران را پیش از این دیده‌اید.

کد خبر 6082320 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • فرمانده ارتش: تیراندازی به چند شیء پرنده انجام شد
  • واکنش فرمانده کل ارتش به حادثه اصفهان
  • واکنش فرمانده کل ارتش به شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان
  • واکنش فرمانده کل ارتش به شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان /رژیم صهیونیستی قبلاً واکنش ما را دیده است
  • امیر موسوی: تیراندازی به چند شی پرنده انجام شد
  • تیراندازی به چند شی پرنده انجام شد
  • توضیح فرمانده کل ارتش درباره صدای انفجار شنیده شده در اصفهان: تیراندازی به چند شیء پرنده انجام شد/ رژیم صهیونیستی قبلاً واکنش ما را دیده است
  • فوری/ واکنش فرمانده کل ارتش به شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان +جزئیات مهم
  • فوری/ واکنش فرمانده کل ارتش به انفجار در اصفهان +جزئیات مهم
  • آغاز مراسم رژه روز ارتش