Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول دفتر خانم/دو نفر شیفت صبح و عصر، آشنا به موسیقی با دقت و باهوش و با حوصله خودکار و وظیفه شناس خوش رو و دلسوز با مهارت اجتماعی بالا متقاضیان واجد شرایط میتوانند با شماره تلفن های زیر تماس حاصل نمایند. (ساعت تماس 9 صبح تا 8 شب) تلفن: 02126401290 تلفن: 02126401291 موبایل: 09359994464

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۳۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزم سازمان محیط زیست برای ایجاد مجمع خیرین در استان‌ها

مدیرکل دفتر مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست کشور از تهیه و ابلاغ اساسنامه‌ای مشترک برای ایجاد مجمع خیرین در هر استان به منظور فراهم شدن بستر مشارکت داوطلبانه و خیرانه مردمی در طرح‌های محیط زیستی و عام‌المنفعه خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، امیر عبدوس در کارگاه آموزشی توجیهی مدیران محیط زیست کشور و استان‌ها در شیراز درباره اهم اقدامات دفتر مشارکت‌های مردمی و مسئولیت اجتماعی سازمان حفاظت محیط زیست در سال 1402 گفت: خوشبختانه سال گذشته سالی بسیار پرتلاش و پردستاورد در حیطه تکالیف دفتر مشارکت‌های مردمی و مسئولیت اجتماعی بود و جهت‌گیری اقدامات این دفتر منطبق با رویکرد دولت انقلابی و مردمی و متناسب با سند تحول دولت مردمی و بیانیه گام دوم انقلاب و سایر اوامر و فرامین رهبر معظم انقلاب بر مردمی‌سازی امور و ارتقای فرهنگ حفظ محیط زیست متمرکز بود.

وی افزود: در این مسیر طرح‌ها و برنامه‌هایی برای اولین بار تعریف شدند که هر یک در چارچوب آموزش و افزایش مشارکت گروه‌ها و مخاطبان اثرگذار جامعه در ارتقای فرهنگ حفاظت از محیط زیست موثر بودند.

عبدوس ادامه داد: یکی از مهم‌ترین این طرح‌ها ماموریت محور کردن استان‌ها در حیطه آموزش مخاطبان خاص در قالب طرح پرچمداری بود. به این شکل که هر استان، پرچمدار آموزش مبانی و موضوعات محیط زیستی به یکی از گروه‌های مخاطبان اجتماعی و موظف شد؛ دستورالعمل و محتوا‌های مورد نیاز برای آموزش این قشر از مخاطبان را تهیه و به عنوان الگویی برای سایر استان‌ها ارائه کنند.

مدیرکل دفتر مشارکت‌های مردمی و مسئولیت اجتماعی سازمان حفاظت محیط زیست تاکید کرد: در این زمینه 31 کتاب دستورالعمل آموزشی برای 31 گروه از مخاطبان خاص اجتماعی تدوین و برای استفاده استان‌ها چاپ خواهد شد.

عبدوس اضافه کرد: ایجاد بستر‌هایی برای فعالیت‌های آموزشی و فرهنگی محیط زیستی در دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های عمومی در سطح کشور از طریق ایجاد خانه‌های محیط زیست در این دستگاه‌ها اعم از دهیاری‌ها، شهرداری‌ها، مدارس، دانشگاه‌ها، مساجد، کتابخانه‌ها و ... به عنوان حلقه‌های میانی مشارکت مردم دیگر طرحی بود که در سال 1402 اجرا شد.

وی ادامه داد: تهیه و ابلاغ اساسنامه‌ای مشترک برای ایجاد مجمع خیرین در هر استان به منظور فراهم شدن بستر مشارکت داوطلبانه و خیرانه مردمی در طرح‌های محیط زیستی و عام‌المنفعه، مستندسازی دانش بومی و سنتی محیط زیستی و جمع‌آوری آنها برای چاپ کتاب دانش سنتی هر استان، تسهیل‌گری برای ایجاد تعامل سازنده میان سازمان و ادارات کل تابعه با تشکل‌های مردم‌نهاد محیط زیستی و برگزاری جلسات مستمر با آنها، ثبت روز آموزش همگانی محیط زیست در تقویم رسمی کشور مصادف با 15 اسفندماه و روز درختکاری و اجرای برنامه‌های متنوع طی یک هفته برای بزرگداشت این مناسبت در ستاد مرکزی سازمان و ادارات کل استان‌ها نیز اقدمات مهم دیگری بود که به همت دفتر مشارکت‌های مردمی و مسئولیت اجتماعی سازمان حفاظت محیط زیست انجام شدند.

مدیرکل دفتر مشارکت‌های مردمی و مسئولیت اجتماعی سازمان حفاظت محیط زیست همچنین گفت: سند برنامه ارتقای فرهنگ حفاظت از محیط زیست به همت و تلاش معاونت آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان و دفتر مشارکت‌های مردمی و مسئولیت اجتماعی در سال 1402 بازنگری و با هدف نهادینه‌سازی بنیان‌های توحیدی، انقلابی و محیط زیستی آن مورد تحول اساسی قرار گرفته و در بهمن ماه 1402 به تصویب شورای فرهنگ عمومی کشور رسید.

وی افزود: تسهیلگری مشارکت همگانی در حفظ محیط زیست و ارتقای سرمایه اجتماعی از طریق ایجاد حلقه‌های میانی یکی از مهم‌ترین راهبرد‌های دفتر مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست است که براساس آموزه‌های بیانیه گام دوم انقلاب و رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) در دولت مردمی انقلابی، بند‌های 10 و 11 و 12 سیاست‌های کلی نظام در حوزه محیط‌زیست و مفاد سند یادشده در دستور کار سازمان حفاظت محیط زیست قرار گرفته است.

انتهای پیام/424

دیگر خبرها

  • گشت ارشاد تنها راه مقابله با بی‌حجابی عامدانه/ امر به معروف با نگاه از بالا به پایین منجر به بی‌نظمی اجتماعی می‌شود
  • بررسی مسائل و مشکلات محلات حاشیه نشین شهر یزد
  • فهرست مراکز کاردرمانی در مشهد
  • مجموعه ویدئو کتاب‌های سلامت اجتماعی منتشر شد
  • اوتیسم؛ اختلالی که ناشناخته ماند
  • شماره تلفن بهترین معلم خصوصی اول دبستان
  • خیز سازمان حفاظت محیط زیست برای ایجاد مجمع خیرین در استان‌ها
  • عزم سازمان محیط زیست برای ایجاد مجمع خیرین در استان‌ها
  • ارتباط چشمی چیست و چطور در آن مهارت پیدا کنیم؟
  • رئیسی : مبارزه بی‌امان ایران نبود مواد مخدر کل اروپا را فرا می‌گرفت