Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-23@11:11:38 GMT

استخدام متخصص سئو و SEO Manager در تهران

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۳۳۶۱۵

متخصص سئو و SEO Manager آقا یا خانم / 1 نفر مسلط به سئو offsite تسلط کامل به مفاهیم سئو Offsite توانایی تشخیص و پیاده سازی لینک های خارجی تسلط کامل بر Google Analytics و Google Console تسلط کامل بر سرویس های MOZ , Ahrefs تسلط کامل بر مباحث مربوط به Internal Linking و Social Signals تسلط کامل بر مفاهیم و نحوه کار با شبکه های PBN توانایی کار در گروه و TeamWork دارای سابقه کار همراه با نمونه کار موفق مسلط بر آخرین آپگریدهای علمی منطبق بر تغییرات سئو در سال 2019 تسلط نسبی بر کد نویسی HTML و ساختار Htaccess قدرت یادگیری بالا تسلط کامل به زبان انگلیسی سرعت کار بالا حقوق و مزایا :حقوق عالی + بیمه + مزایا و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. ساعت کار :شنبه تا چهار شنبه از ساعت 9 الی 17 متقاضیان واجد شرایط میتوانند رزومه و نمونه کارهای خود را به ایمیل یا شماره واتساپ زیر ارسال نمایند و یا با شماره تلفن‌ ثابت زیر تماس حاصل نمایند. تلفن: 02144447679 واتس اپ: 09123488515 آدرس ایمیل: holding021@gmail.com آدرس: تهران، اشرفی اصفهانی خیابان ناطق نوری پلاک 15

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۳۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه ها وظایف ذاتی خود را در بحث کودکان کار و خیابان جدی تر دنبال کنند

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، علی اکبر عزیزی در جلسه کمیته کودکان کار و خیابان شورای اجتماعی استان یزد با حضور حجت الاسلام ملکی رئیس کارگروه علمی عملیاتی کودکان در معرض آسیب شورای اجتماعی کشور برگزار شد، اظهار داشت: در بحث کودکان کار و خیابان دستگاه ها باید در این موضوع وظایف ذاتی خود را جدی تر دنبال نمایند و اقدام به کمک دستگاه های اصلی و دخیل در این رابطه از قبیل بهزیستی و آموزش و پرورش نمایند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد ادامه داد: برای تمامی دستگاه ها شرح وظایف مشخص شده و هر کدام یک ماموریت ذاتی دارند که باید به سهم خود در این موضوع ایفای نقش نمایند.

عزیزی افزود: بررسی ها نشان می دهد کودکان کاری که در استان یزد حضور دارند عمدتا از اتباع بیگانه هستند که در این زمینه عزم جدی همه ی مسئولین برای حل این مسئله را می طلبد.

وی ادامه داد: متاسفانه شاهد این موضوع هستیم که بسیاری از کودکان کار به صورت یک شبکه هدایت می شوند و به سمت تکدی گری هدایت شده اند و به نوعی از آنان سوء استفاده می شود که ضرورت دارد در این زمینه شبکه ها شناسایی و با عوامل آنها برخوردار لازم شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد تکدی گری را از آسیب های اجتماعی عنوان کرد و افزود: حضور کودکان کار و تکدگری از سوی برخی از آنها در سطح شهر علاوه بر هم زدن چهره شهر، آسیب‌های اجتماعی را نیز به دنبال خواهد داشت که بایستی با برنامه ریزی و اجرای صحیح از این پدیده جلوگیری شود.

دیگر خبرها

  • اشاعه ایران‌هراسی یا تبلیغ بازدارندگی؟
  • ماجرای دختر فوت شده در متروی تجریش چه شد؟ + فیلم کامل این اتفاق | علت تشنج این دختر مشخص شد
  • دانش‌آموزان یک دبستان بدهی ۲ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • دانش‌آموزان مدرسه بیان رفیع بدهی دو نفر زندانی را پرداخت کردند
  • معابر پایتخت لغزنده است،مراقب باشید/ معابر تهران پر تردد
  • شماره تلفن بهترین معلم خصوصی اول دبستان
  • این رئیس باشگاه در 71سالگی ماراتون را کامل دوید!‏
  • دستگیری کلاهبردار اینترنتی در بوکان
  • دستگاه ها وظایف ذاتی خود را در بحث کودکان کار و خیابان جدی تر دنبال کنند
  • افتتاح نمایشگاه «سفر آخر» در حوزه هنری