Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفر یک روزه وزیر راه و شهرسازی در حالی در استان همدان به پایان رسید که پروژه های مهمی همچون برج فرودگاه همدان و عملیات اجرایی چهار خطه شدن محور نهاوند ـ آورزمان افتتاح شد .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نافع؛ وزیر راه و شهرسازی صبح امروز وارد استان همدان شد و بازدیدهایش از پروژه های زیرساختی و عمرانی همدان تا عصر طول کشید .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در  ابتدای ورود برج مراقبت در فرودگاه همدان را با عتباری بالغ بر  145 میلیارد ریال را افتتاح نمود سپس از پروژه راه آهن همدان بازدید کرد و خواستار تاسیس یک ایستگاه در داخل شهر همدان شد.

 

تویسرکان:بیمارستان در دست ساخت قائم تویسرکان چند ماه دیگر به بهره برداری می رسد

 

سپس وزیر راهی تویسرکان شد تا از پروژه بیمارستان در حال ساخت قائم تویسرکان بازدید کند  و از افتتاح بیمارستان در دست ساخت قائم تویسرکان تا چند ماه آینده خبر داد.

 

محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران به بیان اینکه علت تأخیر در افتتاح پروژه بیمارستان جدید تویسرکان ارتقا تخت های آن از 96 به 154 تخته خبر داد و ابراز امیدواری کرد این پروژه تا چند ماه آینده به بهره برداری می رسد.

 

 

محمدمهدی مفتح نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی هم در گفت و گو با خبرنگار نافع، با تأکید بر اینکه توجه به حوزه بهداشت و درمان شهرستان از مطالبات به حق مردم است، گفت: در حال حاضر با کمبود فضاهای بهداشتی و درمانی در این شهرستان مواجه هستیم، از این رو تسریع در روند تکمیل بیمارستان در دست ساخت قائم یک ضرورت برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به شهروندان است.ِ

 

مفتح از پیشرفت 86 درصدی این پروژه خبر داد و تصریح کرد: پیگیری های لازم را هرچه باشد انجام می دهیم تا سال جاری شاهد افتتاح این پروژه باشیم.

 

ملایر: بازدید از محور سامن به بروجرد و ملایر آورزمان

مقصد بعدی وزیر راه ملایر بود و از محور سامن به بروجرد و ملایر آورزمان بازدید کرد. محمد اسلامی در حاشیه بازدید از وضعیت راه های شهریستان ملایر ور روستای آورزمان با اشاره درخواست های مسئولین شهرستان و دغدغه های موجود درورابطه با شریان های ارتباطی اظهار داشت: ایمنی و امنیت جاده ها و سفر ها بسیار حائز اهمیت بوده که مردم سفر ایمنی داشته باشند.

 

وی به وضعیت جاده سامن به دو راهی بروجرد اشاره و بیان کرد:  بخش سامن تا دو راهی به بروجرد بسیار مهم بوده و نقطه حساسی است و با توجه به تفاهم های انجام شده در اولویت قرار داده شده تا با منابع استانی ۹ کیلومتر باقی مانده  نیز اجرایی شود.

 

وزیر راه و شهرسازی افزود: امید است  با همت انجام  شده  مردم شاهد اجرای باقیمانده این راه باشند تا  استان همدان جزء استانهای پیشرو کشور باشد که شریان های جریانی آن بیشتر بزرگراه است.

 

 

وی به تاثیر جاده ایمن بر حوادث اشاره کرد: امید است با جاده خوب مردم نیز ایمن رانندگی کنند تا  ما شاهد حوادث نباشیم.

 

اسلامی به آخرین وضعیت راه آهن ملایر همدان نیز اشاره کرد و گفت: اجرا و تکمیل این راه اهن نیز در دستور کار است و پیمانکار با مناقصه  انتخاب تا شاهد اجرای میانبر باشیم تا از هر جهت برای مردم مفید باشد.

 

 

نهاوند: آغازعملیات اجرایی چهار خطه شدن محور نهاوند ـ آورزمان/ اتصال نهاوند به شبکه ریلی کشور

 

سپس محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی برای آغاز به کار دو پروژه ایجاد ایستگاه جدید راه آهن در شهرک شهید حیدری و ادامه تعریض و ۴ خطه کردن محور نهاوند به آورزمان به نهاوند سفر کرد

    در این سفر عملیات اجرایی قطعه ۲ بزرگراه  محور نهاوند _آورزمان  از ( روستای عشوند تا کرتیل آباد) با ۵۸ میلیارد تومان اعتبار به طول ۲۲ کیلومتر آغاز شد.  

 

شاهرخی استاندار همدان در حاشیه این بازدیدها گفت: استان همدان یک کارگاه بزرگ و فعالی در حوزه راه سازی ، راه آهن، فرودگاه و... تبدیل شده است.

 

 وی افزود: نهاوند هم به یک کارگاه فعال عمرانی خدماتی از جمله سد_گرین ، راه آهن،کارخانه های تولیدی ، راهها، و.. است که در حال اجراست.

 

 

اسدآباد: بازدید از کنارگذر و زیرگذر اسدآباد

آخرین مقصد وزیر راه و شهر سازی اسدآباد بود که عصر امروز با تأخیر ۵ ساعته در آنجا حضور یافت و از پروژه نیمه کاره کنارگذر اسدآباد و گردنه اسداباد بازدید کرد.

 

وزیر راه و شهرسازی راهکار ایجاد نیوجرسی برای گردنه نادرست خواند و گفت: مطالعات احداث تونل در گردنه اسدآباد بزودی انجام میشود.

 

اسلامی در خصوص کنارگذر نیز گفت: متاسفانه از فرصتهای دریافت وام پیمانکار استفاده نکرده است.

 

عملیات اجرایی این پروژه در سال ۸۹ در طول ۱۴ کیلومتر آغاز شده است و قرار بود طی ۳۰ ماه پس از اجرای عملیات آن به بهره برداری برسد.

 

در نهایت سفر یک روزه وزیر راه و شهرسازی در حالی در استان همدان به پایان رسید که پروژه های مهمی همچون برج فرودگاه همدان و عملیات اجرایی چهار خطه شدن محور نهاوند ـ آورزمان افتتاح  شد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۳۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح فاز نخست پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر سهند

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند از افتتاح بعضی پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهر جدید سهند و تعدادی از پروژه‌های روبنایی با حضور وزیر راه و شهرسازی طی روزهای آینده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، فرهاد سعیدی صبح امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در جلسه شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان با اشاره به هماهنگی‌های به عمل آمده توسط شرکت مادر تخصصی جهت افتتاح پروژه‌های شهر جدید سهند با حضور وزیر راه و شهرسازی، اظهار کرد: در شهر جدید سهند ۵۷۵ واحد نهضت ملی مسکن و شش عنوان پروژه روبنایی آماده افتتاح شده است.

وی با تشریح پروژه‌های روبنایی قابل افتتاح در شهر جدید سهند، افزود: بهره‌برداری از نخستین مدرسه هوشمند کودکان استثنایی استان، بهره برداری از مجتمع تجاری باران، کوی ویلایی گلشهر، کنارگذر جنوبی شهر جدید سهند، پروژه تکمیل نواقص پیاده‌روهای شهر سهند و همچنین آسفالت توپکای آزادراه از جمله برنامه‌های افتتاحی خواهد بود.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند با اشاره به طرح‌های آماده کلنگ‌زنی این شرکت، خاطرنشان کرد: آغاز عملیات اجرایی احداث بیش از ۵۰۰۰ واحد جدید طرح نهضت ملی مسکن، عملیات اجرایی مسجد بزرگ شهر جدید سهند و چهار باب مدرسه ۱۲ کلاسه نیز طی روزهای آینده برگزار خواهد شد.

سعیدی اضافه کرد: تحویل قرارداد قطعات مسکونی طرح جوانی جمعیت و جامعه ایثارگری نیز از جمله برنامه‌های ما خواهد بود.

کد خبر 747122

دیگر خبرها

  • وزیر راه و شهرسازی به آذربایجان شرقی سفر می کند
  • اصفهان پرچم‌دار شهرسازی الکترونیک است
  • بنگاه‌های املاک همدان زیر ذره‌بین نظارت کارگروه تنظیم و کنترل بازار مسکن
  • ۱۳ خیابان در سطح شهر قم بازگشایی شد
  • اجرای طرح سرشاخه کاری در باغ‌های گردوی نهاوند
  • افزوده شدن ۱۸۰ کیلومتر راه اصلی به محور‌های ارتباطی استان همدان
  • مسیرگشایی‌های تبریز از پروژه‌های شاخص کشور در حوزه بازآفرینی است
  • ضرب الاجل دستگاه قضایی به متولیان ساماندهی جاده های نهاوند
  • افتتاح فاز نخست پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر سهند
  • افتتاح اولین پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سهند با حضور وزیر راه