Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-03-29@10:56:43 GMT

ظریف: به سازمان ملل شکایت می‌کنیم

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۳۳۷۳۲

خرداد؛وزیر امور خارجه ایران عصر پنچشنبه در صفحه خود در توئیتر، به تعرض یک فروند پهپاد متجاوز آمریکایی به فضای سرزمینی ایران واکنش نشان داد.

به گزارش خرداد، وزیر امورخارجه کشورمان در صفحه توئیتر خود در این ارتباط نوشت: «ایالات متحده علیه ایران تروریسم اقتصادی به راه انداخته، علیه ما اقدامات پنهانی انجام داده و اکنون به قلمرو ما دست‌درازی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما به دنبال جنگ نیستیم ولی غیورانه از آسمان، زمین و آب‌های خود دفاع خواهیم کرد. ما این تجاوزگری جدید را به ملل متحد خواهیم برد و نشان خواهیم داد که ایالات متحده درباره آب‌های بین‌المللی دروغ می‌گوید.» برچسب ها: ظریف ، سازمان ملل ، پهباد

منبع: خرداد

کلیدواژه: ظریف سازمان ملل پهباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۳۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لبنان: ۲۲ شکایت‌نامه علیه اسرائیل به سازمان ملل ارائه کردیم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، وزارت امور خارجه لبنان، بعدازظهر امروز چهارشنبه، در بیانیه‌ای اعلام کرد از طریق هیئت اعزامی خود به مقر سازمان ملل متحد، رونوشتی از ۲۲ نامه و شکوائیه علیه اسرائیل را برای دبیرکل سازمان ملل متحد و رئیس شورای امنیت ارسال کرده است.

براساس این بیانیه، در این شکوائیه‌ها به نقض قطعنامه ۱۷۰۱ شورای امنیت توسط اسرائیل اشاره شده و در عین حال، از اعضای شورای امنیت خواسته شده تجاوزات اسرائیل را محکوم کنند و جلوی نقض حاکمیت لبنان توسط اسرائیل و ایجاد جنگی گسترده در منطقه را بگیرند.

در این شکایت‌نامه‌ها همچنین پاسخ مفصل لبنان به ادعا‌های اسرائیل که در آنها بیروت به نقض قطعنامه ۱۷۰۱ شورای امنیت متهم شده بود، ارائه شده است.

این بیانیه پس از آن صادر شد که جنگنده‌های اسرائیلی، بامداد چهارشنبه، با حمله به یک مرکز پزشکی در جنوب لبنان ۷ شهروند این کشور را به شهادت رساندند و چند نفر دیگر را مجروح کردند.

مقاومت اسلامی لبنان در پاسخ به این حمله، شهرک اسرائیلی «کریات شمونه» در شمال فلسطین اشغالی را با ده‌ها راکت مورد حمله قرار داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمله انصارالله یمن به ۶۳ کشتی در دریای سرخ/ وتوی قطعنامه شورای امنیت علیه کره شمالی توسط روسیه/ موضع گیری چین درباره رزمایش دریایی با ایران و روسیه/ شکایت لبنان از اسرائیل به شورای امنیت سازمان ملل
  • هر ماه افتتاح مسکنی خواهیم داشت
  • مهمترین برنامه‌های سازمان محیط زیست در سال آینده
  • روایت محمدجواد ظریف از آغاز روند آستانه درباره سوریه/ از دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی دستور دادند دکتر دهقان در نشست ها با روسیه و ترکیه شرکت نکند/ بخش نظامی ما از ابتکاری که ایران آغاز کرد، کنار گذاشته شد
  • دولت انگلیس در مدار چین ستیزی
  • لبنان: ۲۲ شکایت‌نامه علیه اسرائیل به سازمان ملل ارائه کردیم
  • حسن روحانی : جلسه با فرماندهان سپاه برای صلح و صفا بود
  • روحانی: رهبری موافق وزارت ظریف بودند /جلسه با فرماندهان سپاه برای صلح و صفا بود /سردار سلیمانی درخواست کرد وزیر دفاع سپاهی باشد
  • افشاگری ظریف در خصوص عدم احیای برجام در تابستان + فیلم
  • فیلم تازه ظریف از زمانیکه معاون وزارت خارجه بود: منو می‌پاییدن!