Web Analytics Made Easy - Statcounter

تماشاگرانی که برای تماشای دیدار ایران - ژاپن در نیمه نهایی رقابت‌های فوتسال قهرمانی زیر ۲۰ سال آسیا به سالن آمده‌اند، در چندین مرتبه اقدام به تشویق تیم تراکتورسازی کردند. ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۴ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، تیم‌های ایران و ژاپن از ساعت 18:30 امروز (پنجشنبه) در دیدار نیمه‌نهایی مسابقات قهرمانی زیر 20 سال آسیا در تبریز به مصاف یکدیگر رفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیش از دو هزار تماشاگر در سالن حضور دارند و این دیدار را از نزدیک تماشا می‌کنند.

هواداران حاضر در سالن مدام در حال تشویق تیم ایران هستند. آنها چندین بار تشویق ایسلندی را هم اجرا کردند.

موضوع تراکتورسازی، یکی از سوژه‌های هواداران حاضر در سالن است. آنها درباره اتفاقات روزهای اخیر این تیم با یکدیگر صحبت می‌کنند.

شعار جالبی که امروز در سالن سر داده می‌شود، شعار «یاشاسین ایران» است.

سفر سلطانی‌فر و تاج به تبریز برای تماشای فینال مسابقات فوتسال قهرمانی زیر 20 سال آسیافوتسال قهرمانی زیر 20 سال| سرمربی اندونزی: به تیمم افتخار می‌کنم/ افغانستان جنگجوتر بودفوتسال قهرمانی زیر 20 سال آسیا| استقبال پرشور تماشاگران تبریزی از دیدار ایران - ژاپن

در زمان‌هایی که بازی متوقف می‌شود، تماشاگران حاضر در سالن اقدام به تشویق تیم تراکتورسازی می‌کنند.

پس از اینکه دروازه تیم ایران باز شد، هواداران با شعار معروف «عیبی یوخ» به بازیکنان روحیه دادند.

پس از اینکه بازیکنان ایران توانستند از حریف خود پیش بیفتمد، موج مکزیکی در بین هوادران حاضر در سالن راه افتاد.

در فاصله 4 دقیقه مانده به پایان بازی، تیم ژاپن که با نتیجه 4 بر 3 از ایران عقب بود، رو به بازی پاور پلی آورد و با 5 بازیکن به سمت دروازه ایران حمله کرد.

در لحظات پایانی بازی، جو جالبی در سالن حکم‌فرما بود و تماشاگران بازی را ایستاده دنبال می‌کردند.

خبرنگار ژاپنی که در جایگاه خبرنگاران حضور دارد، عکس‌العمل‌های جالبی به اتفاقات بازی نشان می‌دهد.

انتهای پیام/ح

R7887/P/S6,47/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۳۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای مربی ایرانی افغانستان: در آسیا قدرتنمایی می‌کنیم

به گزارش ورزش سه، بدون شک تمامی افغانستانی‌ها در سراسر دنیا برای دیدار فردا مقابل ایران لحظه شماری می‌کنند. تیم ملی این کشور برای نخستین بار به جام ملت‌های آسیا راه یافته و از انگیزه بسیار بالایی برای حضور در این رقابت‌ها برخوردارند. به عقیده بسیاری از کارشناس‌ها، شاگردان مجید مرتضایی شایستگی صعود به جام جهانی و شگفتی سازی در بزرگ‌ترین آوردگاه فوتسال قاره کهن را دارند. اگرچه آن‌ها کمی بداقبال بوده‌اند که در گروه ایران جای گرفته‌اند. با این تفاسیر، آن‌ها به عنوان تیم دوم، شانس زیادی را برای راهیابی به مرحله حذفی خواهند داشت.

*محمدحیدری، مربی تیم ملی افغانستان پیش از دیدار فردا برابر تیم ملی فوتسال ایران گفت: افغانستان در اردوهای طاقت‌فرسا بوده است. در ایران و تایلند اردو زدیم. تیم ما میانگین سنی ۲۱ سال دارد و حالا روی پیشرفت استعدادهای جوانی که می‌خواهند توانایی خود را نشان بدهند، متمرکز شده‌ایم.

وی پیرامون افتخارات ایران با ۱۲ قهرمانی در آسیا عنوان کرد : دیدار مقابل تیم‌های قوی مانند ایران برای ما چالشی قابل توجه است؛ به‌ویژه در مرحله گروهی. بسیاری از بازیکنان ایرانی در لیگ‌های بزرگ جهان به میدان می‌روند و همین موضوع، کارمان را دشوارتر می‌کند. افغانستان پیشرفت قابل توجهی داشته است و ما دنبال این هستیم که خودمان را به‌عنوان یک قدرت در فوتسال آسیا نشان بدهیم.

*مجید مرتضایی،سرمربی ایرانی‌تبار، هدایت تیم ملی افغانستان را بر عهده دارد و فردا برابر ایران به دنبال شگفتی‌سازی است. همچنین دستیاران و بازیکنان افغانستان، همگی ساکن ایران هستند و تعدادی از آن‌ها در لیگ باشگاهی ایران به میدان می‌روند

دیگر خبرها

  • شروع شاگردان شمسایی با یک دوئل/ کار سخت تیم ملی فوتسال ایران
  • نتایج فوتسال قهرمانی آسیا در تایلند / ساعت بازی ایران
  • ادعای مربی ایرانی افغانستان: در آسیا قدرتنمایی می‌کنیم
  • آخرین تمرین شاگردان شمسایی پیش از نبرد اول
  • آغاز جنگ: ایران علیه تمام آسیا یا تمام آسیا علیه ایران
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| عزم ایران برای زدن ۲ نشان با یک تیر
  • ایران و ژاپن بی دردسر راهی جام جهانی خواهند شد
  • استوری مشترک بازیکنان تیم ملی فوتسال؛ تا پای جان برای ایران!
  • مهمترین رقیب ایران در اندیشه تکرار قهرمانی/ ژاپن با دو غایب بزرگ
  • رویای بزرگ بازیکن افسانه ای فوتسال ایران و جهان!