Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

«محمد جواد ظریف» وزیر امورخارجه در پیام توییتری به ساقط شدن یک پهپاد آمریکایی در حریم هوایی ایران واکنش نشان داد و نوشت: ایالات متحده علیه ایران تروریسم اقتصادی به راه انداخته، علیه ما اقدامات پنهانی انجام داده و اکنون به قلمرو ما دست درازی کرده است.

وزیر امور خارجه تاکید کرد: ما به دنبال جنگ نیستیم ولی غیورانه از آسمان، زمین و آب‌های خود دفاع خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما این تجاوزگری جدید را به ملل متحد خواهیم برد و نشان خواهیم داد که ایالات متحده درباره آب‌های بین‌المللی دروغ می‌گوید.

در نخستین ساعات بامداد امروز (پنجشنبه ۳۰ خرداد) یک فروند پهپاد جاسوسی آمریکا بعد از تجاوز به حریم سرزمینی جمهوری اسلامی ایران در منطقه روبروی کوه مبارک استان هرمزگان، هدف آتش پدافند یکپارچه هوایی کشورمان قرار گرفت و سرنگون شد.

سردار سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز پنجشنبه در این مورد تاکید کرد که مرزها خط قرمز ما است و هر دشمنی به آن تعرض کند نابود خواهد شد.

فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا، رسماً سرنگونی پهپاد خود را تأیید کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: وزیر امور خارجه محمدجواد ظریف پهپاد تنش میان ایران و آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۳۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش اقتدار توان پهپاد‌ها و موشک‌های ایرانی در بغداد

وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح کشورمان دستاورد‌های مختلف صنعت دفاعی ایران را در نمایشگاه بین المللی امنیت و دفاع بغداد به نمایش گذاشت.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نمایشگاه بین المللی امنیت و دفاع بغداد با حضور نمایندگان نظامی ۲۲ کشور از جمله وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح کشورمان برگزار شد.

وزارت دفاع کشورمان در این نمایشگاه دستاورد‌های مختلف صنعت دفاعی ایران از جمله خانواده پهپاد‌های مهاجر، پهپاد بردبلند غزه، موشک‌های ضد زره دهلاویه، سامانه‌های پدافند هوایی، سلاح‌های فردی و صنایع جنگ الکترونیک را به نمایش گذاشته است.

دیگر خبرها

  • کارشناس مسائل خاورمیانه: بایدن سیاست دودولتی را کنار گذاشت
  • وزیر بازرگانی آمریکا: تحریم علیه هوآوی جواب داد
  • بایدن سیاست دودولتی را کنار گذاشت/ آمریکا در قبال فلسطین بر خلاف منافع ملی خود عمل کرد
  • سخنگوی وزارت امور خارجه: پاسخ موشکی ایران قانونی و مشروع بود/ به هر اقدام متجاوزانه‌ای از هر مبدایی پاسخ قاطع و قوی‌تر خواهیم داد/ شیء کوچک و ریزپرنده به دنبال اقدام ایذایی بود که توسط پدافند ایران مورد هدف قرار گرفتند
  • آمریکا سکوهای نفتی را به پایگاه‌‌های موشکی تبدیل می کند
  • تحولات اوکراین| کودکان در مدارس برای جنگیدن آماده می‌شوند
  • پشت پرده کمک آمریکا به اسرائیل
  • نمایش اقتدار توان پهپاد‌ها و موشک‌های ایرانی در بغداد
  • وزیر جنگ اسرائیل خطاب به بایدن: متشکریم
  • صندوق بین المللی پول به آمریکا هشدار داد | قیمت بیت کوین به کدام سو می رود؟