Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، آندرا استراماچونی سرمربی جدید آبی پوشان پس از امضای قرارداد با استقلال تهران گفت: تشکر ویژهای باید از مدیریت و هیات مدیره باشگاه کنم. دیروز خوش‌آمدگویی گرمی دیدم که امروز از دیروز هم بهتر شد. افتخار می کنم که در این جا حضور دارم و مسئولیت بزرگی به عنوان سرمربی استقلال دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه تلاشم را برای موفقیت استقلال انجام خواهم داد تازه کارم را در تهران شروع کردم و در حوزه های مختلفی باید کار کنیم که حوزه ورزش تازه یکی از آن هاست.

از سفیر ایتالیا تشکر می کنم

او ادامه داد: از سفیر ایتالیا تشکر می‌کنم. یکی از دلایلی که باعث شد تا این پیشنهاد را قبول کنم، رابطه خوب ایران و ایتالیا بوده است. من می‌دانم سختی‌هایی در ایران بعد ها تجربه خواهم کرد. فوتبال ایران و ایتالیا تفاوت‌هایی دارد و طبیعی است که هواداران و باشگاه از من بخواهند که ویژگی های فوتبال ایتالیا را در استقلال پیاده کنم.

قول قهرمانی نه اما بازی زیبا را می‌دهم

سپس او در در پاسخ به  سوال یک خبرنگار که از او پرسی آیا در جریان است که هواداران از او توقع قهرمانی دارند، پاسخ داد: من می‌دانم که استقلال 6 سال است که موفقیتی در لیگ نداشته است پس کار ما هم سخت است. تیم‌های بهتری از ما وجود دارند. ما کارهای زیادی برای انجام دادن داریم. چند تن از بازیکنان خارجی ما رفتند و یکسری بازیکن جدید به استقلال اضافه شدند. من دوست ندارم که قولی بدهم که نتوانم انجام دهم یعنی قول قهرمانی نمی دهم اما قول می‌دهم که سطح فنی استقلال را بهتر کنم تا استقلال روز به روز از قبل بهتر شود.

رحمان رضایی در کادر ما حضور نخواهد داشت

استراماچونی درمورد شناختش از فوتبال ایران پیش از حضور در ایران و دستیاران احتمالی‌اش که نام رحمان رضایی هم بین آن‌ها دیده شده، توضیح داد: باید بگویم که وقتی خطیر با من تماس گرفت، شناختی از فوتبال ایران نداشتم اما پس از آن تلاش کردم که درباره فوتبال ایران اطلاعاتی به دست بیاورم و با کمک مسئولان باشگاه این شناخت را بیشتر کنم. من همراه خودم سه دستیار حرفه‌ای آوردم. از باشگاه خواستم که یک مربی  دروازه‌بان و یک آنالیزور نیز به من معرفی کند. درباره رضایی باید بگویم که  به طور رسمی او در کادرفنی ما حضور ندارد اما از او تشکر می‌کنم.

بازیکنان تیم سبک بازی را مشخص می‌کنند

او در خصوص  سبک بازی استقلال با حضور خودش گفت: در ایتالیا می‌گویند  فیلمی که خیلی خوب باشد، فروش زیادی هم دارد. این بازی دفاعی است که باعث می‌شود شرایط خیلی خوب پیش نرود. تیم‌های من همیشه هجومی بازی کردند، اما برای انتخاب اینکه چگونه بازی کنیم، باید توانایی بازیکنان را ببینیم. تا شناخت پیدا نکنم، نمی‌توانم نتیجه‌ای بگیرم.

بازیکن خارجی به استقلال اضافه می شود

مربی ایتالیایی جدید استقلال در پاسخ به این سوال که آیا شناختی از بازیکنان استقلال دارد، گفت: درخصوص بازیکنان داخلی فیلم  دیدم و گفتم که مهم این است که ببینیم در تمرین بازیکنان چگونه عمل می‌کنند. ما بازیکن خارجی نیز به تیم اضافه می کنیم اما معلوم نیست که ایتالیایی هستند یاخیر.

بیشتر بخوانید:

منزوی: آرامش را از آن‌هایی که می‌خواستند استقلال را به هم بریزند، می‌گیرم

سفیر ایتالیا: استراماچونی مربی بزرگی است/ از استقبال ایرانی‌ها سوپرایز شدم

غلامپور: یک دروازه بان در سطح حسینی باید به استقلال اضافه شود/ به خاطر دایی به پرسپولیس رفتم

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۳۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی

به گزارش "ورزش سه"، پس از شکست دور از انتظار چهار بر دو در مسابقه رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، حالا الهلال در استادیوم خانگی خود پذیرای العین است و این تیم امید دارد تا بتواند با جبران این شکست عجیب، راهی فینال مسابقات شود.

ترکیب یازده نفره آبی های ریاض برای این مسابقه اعلام شد و همانطور که پیش بینی می شد، ژرژ ژسوس تیمش را با حضور بونو در دروازه، بدون کولیبالی در خط دفاع و با حضور چهار مهره تهاجمی روانه میدان کرده است.

یاسین بونو سنگربان مراکشی که فصل بسیار خوبی را سپری کرده، به دلیل محدودیت الهلال در استفاده از پنج بازیکن خارجی، نامش در فهرست تیم قرار نگرفت ولی او امروز از ابتدا برای آبی های ریاض به میدان می رود و وظیفه حراست از دروازه تیمش را برعهده گرفته است.

دو مدافع ملی پوش عربستانی، زوج خط دفاعی الهلال را تشکیل می دهند. پس از خروج نام کالیدو کولیبالی از لیست بازیکنان خارجی تیم، حسان تمبکتی جوان در کنار علی البلیهی در قلب خط دفاعی بازی می کنند. سعود عبدالحمید در سمت چپ و یاسر الشهرانی به عنوان مدافع راست بازی می کنند.

در مرکز زمین نیز شاهد حضور دو بازیکن خارجی الهلال هستیم. روبن نوس و سرگئی میلینکوویچ ساویچ که به آمادگی و هماهنگی بالایی رسیده اند، بازیکنان مرکزی تیم هستند. جلوتر از آنها نیز مالکوم برزیلی حضور دارد که باید به عنوان بازیکن پشت مهاجم به بازی بپردازد.

عناصر تهاجمی الهلال برای فتح دروازه العین را نیز مایکل دلگادو در پست وینگر راست و سالم الدوسری در پست وینگر چپ تشکیل می دهند ضمن اینکه در غیاب الکساندر میتروویچ مصدوم، صالح الشهری از ابتدا به میدان می رود.

دیگر خبرها

  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • علوان‌زاده: برای اعتبار فوتبال خوزستان با قدرت به مصاف سپاهان می‌رویم
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • دمتان گرم و ممنون نکونام و استقلال!
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • چرا تیم ملی ایتالیا و جام جهانی، مانع حضور روبرتو باجو در لیگ‌های خارجی شدند؟
  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی
  • مورد عجیب بازیکن فولاد؛ ۷ فصل و فقط ۱۶ دقیقه بازی