Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-20@01:24:09 GMT

فتحی: برای انتخاب مربی 40 گزینه داشتیم!

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۳۳۹۶۴

به گزارش فارس، امیر حسین فتحی در مراسم معارفه آندره آ استراماچونی در خصوص عقد قرارداد با این مربی اظهار داشت: برای 2 سال با آندره آ استراماچونی به مدت 2 سال به استقلال پیوسته است.

وی افزود: برای انتخاب استراماچونی ما روزهای زیادی را وقت گذاشتیم و شاید اغراق باشد ولی 30-40 گزینه داشتیم! اما در نهایت به اسم استراماچونی رسیدیم و خوشحالم با روحیه بسیار خوب و جوانسازی او را انتخاب کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فوتبال ایران به فوتبال ایتالیا بسیار نزدیک است همانطور که فرهنگ ما به ایتالیا نزدیک است.

فتحی تاکید کرد: از سفیر ایتالیا تشکر می کنم که در اینجا حضور دارد.ما رابطه خوبی با کشور ایتالیا داریم و این ارتباط باعث استحکام و دوستی خواهد شد و اینجاست که فوتبال واسطه و نقش کاتالیزور را ایجاد می کند.

فتحی تاکید کرد:یادم است که همیشه استقلال را با آث میلان قیاس می کردند. امیدوارم این ارتباط رنگ آبی که بین استقلال و ایتالیا وجود دارد را حفظ کنیم و با نظم و انضباط کار را به خوبی پیش ببریم. استقلال همیشه نظم و انضباط خوبی داشتیم و سعی می کنیم امسال این رویه را حفظ کنیم.

وی تاکید کرد:من بعد از جلسه خودم پاسخگوی شما بعد از صحبت های سرمربی جدید تیم هستم و در مورد اخبار جدید تیم حرف می زنم.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۳۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میلان آماده برکناری استفانو پیولی در انتهای فصل؛ پائولو فونسکا گزینه جدید روسونری

سرمربی سابق رم شاید جانشین پیولی روی نیمکت میلان شود

طرفداری | استفانو پیولی به خاطر حذف از لیگ اروپا در انتهای فصل توسط میلان برکنار می شود. 

به گزارش دنیله لونگو اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، میلان در انتهای فصل استفانو پیولی را برکنار خواهد کرد. مدیران روسونری پس از توافق یوونتوس با گزینه ابتدایی‌شان یعنی تیاگو موتا، آوردن یک مربی غیر ایتالیایی را بررسی می کنند و یکی از گزینه آنها جولین لوپتگی به حساب می آید. با وجود برقراری تماس هایی با این مربی اسپانیایی، او هنوز به گزینه جدی میلان تبدیل نشده است.

یکی دیگر از گزینه های ارزیابی شده توسط میلان پائولو فونسکا است. قرارداد سرمربی سابق رم با لیل در تابستان به پایان می‌رسد و او موردتوجه چند تیم دیگر به ویژه در لیگ1 نیز قرار دارد. میلان این مربی پرتغالی را به خاطر تجربه مربیگری در ایتالیا، سبک بازی و نتایجش در لیل گزینه جالبی می‌داند. علاوه بر این فونسکا با سیستم 4-2-3-1 بازی می کند که از نظر مدیران روسونری سیستم مناسبی برای بازیکنان کنونی به حساب می آید. به نظر می رسد میلان حتی با نمایندگان فونسکا نیز تماس هایی غیر رسمی داشته است. 

از دست ندهید ????????????????????????

خوشحالی آلونسو از تقابل با رم در لیگ اروپا؛ بی‌احترامی یا انتقام‌جویی؟ تیم منتخب گل‌سازهای فوتبال ایران کابوس انگلیسی‌ها؛ فقط نماینده بی‌ادعا آبروداری کرد! دروازه‌بان آرژانتین بازهم روی اعصاب فرانسوی‌ها رفت

دیگر خبرها

  • میلان آماده برکناری استفانو پیولی در انتهای فصل؛ پائولو فونسکا گزینه جدید روسونری
  • دو گزینه پرید: سه نامزد نهایی مربیگری بایرن
  • گزینه سابق ایران نزدیک به فتح بهترین لیگ جهان
  • درستکار، برترین مربی سال ۲۰۲۳ آسیا شد
  • پژمان درستکار برترین مربی سال کشتی آسیا شد
  • شانس بالای رافا مارکز برای جانشینی ژاوی با حمایت خوان لاپورتا!
  • سرمربی بارسلونا انتخاب شده است؟!
  • جانشین ژاوی در بارسلونا انتخاب شد
  • دکو جانشین ژاوی در بارسلونا را انتخاب کرد
  • ایتالیا از اسرائیل خواست تا عملیات نظامی خود در غزه را متوقف کند