Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-25@05:45:41 GMT

مرگ پدر و دختر 5 ساله‌اش در رودخانه زاینده‌رود

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۳۴۰۲۱

منصور شیشه‌فروش امروز در گفت‌وگو با فارس در اصفهان با اشاره به غرق شدن یک پدر و دختر در زاینده‌رود گفت: ساعت17 امروز در نزدیکی چم آسمان در بخش باغ بهادران شهرستان لنجان پدر و دختر 5 ساله‌اش در رودخانه زاینده‌رود غرق شدند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان بابیان این‌که پدر باوجود عملیات احیا توسط نیروهای امدادی فوت شد، خاطرنشان کرد: تلاش‌های نیروهای امدادی برای پیدا کردن جسد دختر 5 ساله همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به وقوع 12 مورد غرق‌شدگی در رودخانه زاینده‌رود و کانال‌های منشعب آن از در سال جاری، افزود: به دلیل شدت‌جریان آب و عدم پایداری و ناهموار بودن بستر رودخانه از ساکنین و گردشگران خواستاریم که از شنا کردن در منابع آبی زاینده‌رود جدا خودداری کنند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۴۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 دختر نوجوان قربانی بازی کودکانه خواهرزاده‌اش شد

بازی پسر پنج ساله با اسلحه و شلیک ناگهانی گلوله از تفنگ برنو جان خاله 15 ساله‌اش را گرفت.

به گزارش ایران، سرهنگ نبی الله قاسمی فرمانده انتظامی خرم آباد گفت: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک فقره تیراندازی در یکی از روستاهای اطراف شهر خرم آباد بلافاصله عوامل انتظامی در محل حاضر شدند. در این حادثه بر اثر تیراندازی غیرعمد پسر پنج ساله با تفنگ «برنو» دختر نوجوان که خاله این کودک بود به دلیل اصابت گلوله جان باخت.

وی با انتقاد از در دسترس قرار گرفتن اسلحه‌های مجاز برای دیگر افراد خانواده ادامه داد: فقط افراد مالک این اسلحه‌ها امکان استفاده و نگهداری سلاح‌ها را دارند و باید به‌صورت جدی از در دسترس قرار دادن سلاح برای دیگران خودداری کنند.

دیگر خبرها

  •  دختر نوجوان قربانی بازی کودکانه خواهرزاده‌اش شد
  • سهم اصفهان از حقابه زاینده‌رود؛ تقریباً صفر/ بارگذاری بیش از اندازه آب در سد زاینده‌رود مشکل‌ساز می‌شود
  • رنجش اهالی شهرک زاینده رود اصفهان از جاری شدن فاضلاب در سطح معابر + فیلم
  • پاکسازی حریم رودخانه زاینده رود
  • حقوق شهر اصفهان در بازگشایی‌های زاینده‌رود محقق نشده است
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد
  • (ویدئو) مدیریت «پت و مت» در زاینده‌رود؟!
  • مدیریت «پت و مت» در زاینده‌رود؟! / اعتراف مسوولان اصفهانی؛ آبی که از دریای عمان به اصفهان برسد وارد رودخانه نمی‌شود/ مدیریت یکپارچه تنها راه نجات زاینده‌رود (فیلم)
  • حمله مرگبار پلیس آمریکا به بیمار جنسی؛ او به سراغ دختـر ۷ ساله آمده بود! | فیلم
  • تعمیر شکستگی خط انتقال آب زاینده رود به کاشان