Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حمید مقدم شاندیزی شامگاه امروز پنج شنبه بعداز شکست ایران برابر ژاپن در جمع خبرنگاران گفت: امروز شانس با ما یار نبود، متاسفانه نتوانستیم باسربلندی از این دیدار بیرون بیاییم.

وی با تاکید بر اینکه به هرحال فوتسال است و باید یک تیم پیروز می شد، گفت: در ۳۰ ثانیه پایانی بازی در نیمه دوم، داور یک پنالتی برای آنها گرفت و توانستند به بازی برگردند و کار به وقت های اضافی کشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاندیزی با اشاره به اینکه از بچه هایم راضی هستم و آن‌ها تلاششان را کردند، گفت: فکر نمی‌کنم که بازیکن‌هایمان تمرکزشان را از دست داده باشند. گاهی اوقات شانس های ورزشی به سود و گاهی به ضرر ما است اما اینکه بگوییم به خاطر عدم تمرکز گل خوردیم درست نیست.

وی در خصوص درگیری بازیکنان با داور در پایان بازی نیز گفت: از بابت این حرکت بازیکنان بنده معذرت خواهی می کنم. لازم نبود بازیکنم به اشتباه داور که چه به صورت عمدی و چه غیرعمدی بود، اعتراض کند.

شاندیزی افزود: بسیار سخت است که به بازیکنان روحیه و انگیزه بدهیم. این شکست به انگیزه آنها لطمه زد و می‌ترسم که نتوانیم آنها را جمع و جور کنیم و در بازی رده‌بندی هم شکست بخوریم.

وی در خصوص بازی بعدی ایران برابر اندونزی گفت: بازی بعدی ما مقابل اندونزی بسیار سخت‌تر و خطرناک‌تر از این بازی است چراکه آنها هم تیم خوب هستند.

وی همچنین در خصوص ژاپن نیز گفت: ژاپن حریف فوق‌العاده قوی و تاکتیکی بود. تیم ژاپن دست و پا بسته نبود و ما هم بازی خوبی انجام دادیم و مالکیت بیشتری هم داشتیم. اگر توپی که به تیر آنها خورد به گل می‌رفت ما الان برنده بازی بودیم.

سرمربی تیم فوتسال امید ایران سپس در خصوص عملکرد داور نیز گفت: در مورد داوری صحبتی ندارم. باید کارشناسان داوری نظر دهند.

کد خبر 4646564

منبع: مهر

کلیدواژه: فوتسال تيم فوتسال زير ٢٠ سال ايران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۴۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک به آسیا؛ ژاپن از جام ملت‌ها حذف شد!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در ادامه رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ دو دیدار از گروه C رقابت‌ها برگزار شد که در یکی از بازی‌ها تیم ملی ژاپن برابر تاجیکستان به تساوی یک بر یک رسید و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

ژاپن دومین تیم پرافتخار این دوره از رقابت‌ها، سال ۲۰۲۲ در فینال توانسته بود ایران را شکست دهد و قهرمان شود. به این ترتیب ژاپن شانس صعود به جام جهانی ازبکستان را از دست داد.

ژاپنی‌ها که مسابقات را با شکست ۳ بر ۲ برابر قرقیزستان شروع کرده بودند، در روز دوم کره جنوبی را با ۵ گل شکست دادند و در بازی سوم نیز برابر تاجیکستان به تساوی یک بر یک رسیدند.

در دیگر دیدار کره‌جنوبی از پیش حذف شده برابر قرقیزستان به تساوی ۵ بر ۵ رسید. قرقیزستان با این نتیجه با ۵ امتیاز به عنوان تیم دوم راهی دور بعد شد و تاجیکستان تیم نخست صعود کرد شد.

ایران در صورتی که به عنوان تیم نخست صعود کند باید با قرقیزستان دیدار کند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898334

دیگر خبرها

  • ستاره آرسنال: با خوش‌شانسی به چلسی گل زدم
  • صحنه جنجالی دربی لندن: چطور اخراج نشد! (عکس)
  • ترکیب آرسنال-چلسی: پوچتینو علیه صدرنشین
  • تمجید دروسی از آزمون
  • گل سردار آزمون مانع شکست رُم نشد
  • سرمربی فوتسال تاجیکستان: صعود تیم های فارسی زبان باعث خرسندی است
  • شوک به آسیا؛ ژاپن از جام ملت‌ها حذف شد!
  • تیم‌ ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان پیروز شد
  • بالاخره لورکوزن باخت! ببخشید بازهم نباخت!
  • بازیکن آلومینیوم: بینی‌ام شکست، داور گفت بلند شو!