Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@23:34:28 GMT

کولاکوویچ: امیدوارم در این هفته صعود خود را قطعی کنیم

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۳۴۱۹۳

کولاکوویچ: امیدوارم در این هفته صعود خود را قطعی کنیم

هفته چهارم لیگ ملت‌های والیبال در اردبیل با حضور تیم‌های ایران، فرانسه، استرالیا و پرتغال برگزار می‌شود.

ایگور کولاکویچ در نشست خبری پیش از آغاز مسابقات هفته چهارم، اظهار داشت: خیلی خوشحالم که در اردبیل حضور دارم. از دو سال پیش که اینجا در مسابقات انتخابی قهرمانی جهان به میدان رفتیم، خاطرات خوبی از این شهر داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره مسابقات هفته چهارم گفت: همه مسابقات برای ما سخت خواهد بود، حتی اگر میزبان باشیم.

سرمربی تیم ملی درباره شرایط مصدومیت سیدمحمد موسوی گفت: موسوی از ناحیه زانو دچار مصدومیت است. البته اسم او در لیست تیم ملی است ولی شاید نتواند در بازی اول حضور داشته باشد. این بازیکن باید مبارزه کند و خودش را به شرایط مسابقه برساند و در این مسابقات به ما کمک کند. اگر هم به شرایط خوبی نرسد مسعود غلامی و علی اصغر مجرد می‌توانند جای خالی او را پر کنند.

وی درباره اضافه شدن محمدجواد معنوی‌نژاد به لیست تیم ملی گفت: معنوی‌نژاد در ژاپن دچار مصدومیت شد اما به تیم ملی بازگشته است تا به ما کمک کند.

کولاکوویچ در پاسخ به این سوال که آیا تیم ملی ایران در هفته چهارم مسابقات صعود خود به مرحله نهایی را قطعی می‌کند؟ گفت: درباره کل مسابقات از ابتدا تا انتها سخت است. بازی به بازی تلاش می‌کنیم و امیدوارم که در این هفته بتوانیم حضور خودمان در مرحله نهایی را قطعی کنیم.

سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال ایران هم در این نشست خبری گفت: هفته به هفته بازی‌ها سخت‌تر می‌شود. خوشبختانه امسال دو هفته میزبانی داشته‌ایم. خوشحالیم که هفته قبل سه پیروزی کسب کردیم و با روحیه بالاتری آماده هفته چهارم شدیم.

وی ادامه داد: شاید خیلی‌ها فکر کنند بازی‌های ما ساده‌تر از قبل خواهد بود ولی انتظارات از تیم ملی بالاتر رفته است. امیدوارم بتوانیم روندی که تا کنون داشته‌ایم ادامه بدهیم.

مارک لبدوف سرمربی استرالیا نیز در این نشست خبری گفت: با وجود اینکه خیلی کم تجربه حضور در ایران را دارم، از جو فوق‌العاده‌ای که برای والیبال در اینجا وجود دارد شگفت زده هستیم و خوشحالیم که چنین فضای خوبی بر اینجا حاکم است.

لورن تیلی سرمربی فرانسه هم اظهار داشت: اولین بار است که در ایران حضور دارم و خیلی خوشحالم. با سه تیم بزرگ بازی می‌کنیم. خوبی لیگ ملت‌ها این است که تعداد مسابقات زیاد است و باعث آماده شدن تیم‌ها می‌شود.

وی گفت: ایران در حال حاضر بهترین تیم جهان است و بهترین عملکرد را در لیگ ملت‌ها داشته است.

تیلی در پاسخ به این سوال که آیا به خاطر مسابقات انتخابی المپیک، بازیکنان اصلی خود را در لیگ ملت‌ها استفاده نمی‌کنید؟ گفت: در اروپا مسابقات انتخابی المپیک بسیار مهم است زیرا اگر نتوانید به المپیک بروید انگار مرده‌اید اما به این معنا نیست که لیگ ملت‌ها برای ما اهمیت ندارد. در هر مسابقه‌ای که شرکت کنیم برای ما بسیار مهم است.

وی افزود: البته برای من مهم است که به بازیکنان اصلی و باتجربه خودمان استراحت بدهم. سعی می‌کنم که بین بازیکنان جوان و با تجربه تعادل ایجاد کنم.

هوگو سیلوا سرمربی پرتغال هم در این نشست خبری گفت: از اینکه در ایران هستم خوشحالم. آخرین بار ۱۰ سال پیش در این کشور حضور داشتم. بازی سختی مقابل ایران و دیگر تیم‌های این گروه داریم ولی نهایت تلاش خودمان را خواهیم کرد.

مکس استبلس کاپیتان استرالیا: باید با سه تیم خوب بازی کنیم و کار سختی در پیش داریم.

بنجامین تونیوتی کاپیتان فرانسه: هم برای من و هم برای تیمم حضور در این هفته از مسابقات تجربه خوبی است. از اینکه در اینجا حضور داریم خیلی خوشحالیم. هفته بسیار سختی در پیش داریم چون تغییرات زیادی در ترکیب تیم خودمان داشته‌ایم. از فردا سعی می‌کنیم بازی به بازی پیش برویم.

الکساندر پری را کاپیتان پرتغال: هر بازی برای ما حکم فینال را دارد. همانطور که سرمربی هم گفت بازی‌های سختی در این هفته در پیش داریم.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ ملت های والیبال ایگور کولاکوویچ سعید معروف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۴۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد

در یکی از محلات تهران مسابقات پیشکسوتان فوتبال زیر نظر شهرداری آن منطقه برگزار می‌شود. اما با توجه به عدم نظارت هیات فوتبال تهران در این مسابقات خبری از حضور آمبولانس نیست و این درحالی است که باید هیات فوتبال استان تهران به این مسابقات هم نظارت کند.

در یکی از مسابقه‌های فوتبال بین دو تیم پیشکسوتان استقلال و تهرانجوان پس از پایان نیمه اول و بین دو نیمه، محمد اشرفی بازیکن حدودا 64 ساله تیم تهرانجوان دچار حمله و ایست قلبی شد. پس از این اتفاق ناگوار به علت عدم حضور به موقع آمبولانس در محل مسابقه یک پزشکیار برای رسیدگی به وضعیت این بازیکن بالای سر او رفت اما متاسفانه تا هنگام رسیدن آمبولانس و رساندنش به بیمارستان، متاسفانه به دلیل وخامت حال بازیکن 60 ساله تیم تهرانجوان وی در آمبولانس از دنیا رفت.

نکته قابل تامل در این اتفاق ناگوار که منجر به مرگ یکی از بازیکنان و ورزشکاران پیشکسوت شد می‌تواند عدم وجود آمبولانس با دستگاه شوک در محل انجام مسابقات با پزشکان و دستیاران متخصص باشد. رسانه‌ها بارها در این باره بارها به مسئولان برگزاری مسابقات هشدار داده‌اند که خروجی رعایت نکردن برخی تمهیدات برگزاری مسابقه می‌تواند اتفاقات تلخی را به همراه داشته باشد. این درحالی است که مسئول کمیته پزشکی هیات فوتبال استان تهران، به عنوان پزشک تیم ملی فوتسال ایران در رقابتهای قهرمانی آسیا حضور دارد. سال گذشته هم در یکی از رقابتهای رده پایه استان هم به دلیل همین ماجرا جان خود را از دست داد.

اما سوال این است که چرا داور بازی، بدون حضور آمبولانس و دستگاه شوک بازی را شروع کرده است؟ آیا پیشکسوتان پیش از شروع مسابقات معاینه و آزمایش قلبی می‌دهند؟ با توجه به سن و سال بالای بازیکنان این تیم‌‌ها، حضور آمبولانس و تیم پزشکی در این مسابقات ضرورت بیشتری دارد.

با توجه به اینکه برخی از تیم‌های مطرح و پیشکسوتان فوتبال ایران در این مسابقات حاضر می‌شوند چرا هیات فوتبال تهران نظارتی در برگزاری این مسابقات ندارد؟ چرا قوانینی از سوی فدراسیون فوتبال و هیات فوتبال تهران برای برگزاری چنین مسابقاتی وضع نمی‌شود تا در کنار جریان این مسابقات شاهد این اتفاقات تلخ نباشیم؟ قطعا اگر این موارد رعایت می‌شد چه بسا که الان یک انسان زنده بود. امیدواریم مسئولان مربوطه برای تخلفات صورت گرفته دلایل قانع کننده‌ای برای افکار عمومی داشته باشند.

دیگر خبرها

  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • تاکید فدراسیون فوتبال: تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • صعود یوونتوس به سوپرکاپ ایتالیا در فصل ۲۰۲۴/۲۵ قطعی شد
  • حضور کشتی‌گیران سه کشور خارجی در جام صفوی قطعی شد
  • مدیر اینتر حضور طارمی را تایید کرد/ مهدی پایان فصل در ایتالیا
  • ادعای بزرگ ژسوس: الهلال به صعود ایمان دارد!‏
  • هفته‌ای که قهرمانی رئال قطعی می‌شود