Web Analytics Made Easy - Statcounter

رائول پس از شانزده سال بازی کردن برای لوس بلانکوس، حالا بازیکنانی را برای آینده باشگاه تربیت خواهد کرد.

طرفداری- رائول گونزالس، اسطوره باشگاه رئال مادرید، به عنوان سرمربی تیم جوانان این باشگاه منصوب شد.

رائول که در دوران حضور در رئال مادرید به عنوان بازیکن قهرمان سه لیگ قهرمانان، دو جام باشگاه‌های جهان، یک سوپر جام اروپا، شش لالیگا و چهار سوپرکاپ اسپانیا شد، حالا شغل جدیدی را آغاز می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تکمیل می‌شود...

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۴۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شباهت باورنکردنی: ملاقات بلینگام با بدلش (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید دیروز به زمین مایورکا رفته بود و در نهایت توانست با یک گل برنده شود. جود بلینگام در این بازی فیکس بود و یک ضربه او نیز تیر خورد. ستاره انگلیسی در نیمه دوم از زمین خارج شد.

پیش از شروع بازی و زمانی که بازیکنان رئال برای گرم کردن وارد زمین شده بودند، جود بلینگام صحنه ای را دید که باورش نمی شد. دنیل کاستیا، قهرمان دو و میدانی اسپانیا، از هواداران مایورکاست و او نیز در ورزشگاه حضور داشت. 

کاستیا به خاطر شباهت زیادش به جود بلینگام نیز معروف است و بازی دیروز بهانه خوبی برای ملاقاتش با ستاره انگلیسی بود. او به نیمکت رئال نزدیک شد و بلینگام با دیدن او خنده اش گرفت. این دو به گرمی باهم دست دادند و جالب اینکه کاستیا از جود خواست در بازی برابر تیم محبوبش گل نزند.

دیگر خبرها

  • رسمی؛ اتلتیکو مادرید به جام جهانی باشگاه‌ها 2025 راه یافت
  • پاسخ جالب توییتر رسمی باشگاه بایرلورکوزن به پیام تبریک کارلو آنچلوتی
  • پپ گواردیولا: از رئال مادرید نمی‌ترسم؛ کار هنوز تمام نشده است
  • مدیرعامل بایرلورکوزن: بله، این احتمال وجود دارد که ژابی آلونسو روزی سرمربی رئال مادرید شود
  • احتمال دارد ژابی آلونسو سرمربی رئال شود
  • رسمی؛ رائول گارسیا از فوتبال خداحافظی می‌کند
  • تبریک کارلو آنچلوتی به ژابی آلونسو بابت قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا / عکس
  • تماس باشگاه بایرن مونیخ با زیدان
  • شباهت باورنکردنی: ملاقات بلینگام با بدلش (عکس)
  • کری ستاره بارسا برای رئال: حالا نوبت شماست!