Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از غرق شدن یک پدر و دختر در نزدیکی سد چم اصفهان در بخش باغ‌بهادران خبر داد. ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۲ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

منصور شیشه‌فروش در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، با اشاره به  چندین مورد غرق شدگی در رودخانه زاینده‌رود و کانال‌های منشعب آن  اظهار داشت: از اول سال تاکنون 12 مورد غرق شدگی گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متاسفانه ساعت 17 امروز در نزدیکی سد چم آسمان در بخش باغ‌بهادران شهرستان لنجان پدر یک خانواده و دختر 5 ساله وی در رودخانه زاینده‌رود غرق شدند.

خوزستان| کارون3 همکاری نکند، روزانه شاهد غرق شدگی هستیمبوشهر| نجات 3 نفر از غرق شدگی در آب‌های خلیج فارسگیلان| دوره آموزش پیشگیری از غرق شدگی در سواحل دریای خزر برگزار شد+فیلم

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه که پدر علی‌رغم عملیات احیا توسط نیروهای امدای فوت کرد، گفت: تلاش برای یافتن دختر بچه غرق شده در مسیر رودخانه همچنان ادامه دارد.

وی به شهروندان درباره شنا در رودخانه و کانال‌ها هشدار داد و از ساکنان و گردشگران مناطق و محدوده‌های شهری و روستایی درخواست کرد به علت شدت جریان و عدم پایداری و ناهموار بودن بستر رودخانه از شنا در این منابع آبی خودداری کنند.

انتهای پیام/ح

R41346/P/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۴۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب رتبه برتر کشتی گیر اصفهانی در مسابقات بین المللی جام موحد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ در دیدارهای پایانی و رده‌بندی وزن ۴۵ کیلوگرم امیر حسین صابری از اصفهان به همراه امیرعباس رمضانی (ایران) ، پاراتمش سوریکانت (هند) ، عرفان بوکان (مازندران) و دانیال صفری (همدان) و محمدامین ساقی (تهران) رتبه های برتر این وزن را کسب کردند.


در پایان دیدارهای روز نخست این مسابقات که روز دوشنبه با رقابت ۱۱۲ کشتی‌گیر از تیم‌های ایران، قزاقستان، هند و عراق درپنج وزن ۴۵- ۵۱- ۶۰ - ۷۱ و ۹۲ کیلوگرم در سالن شهیدان نوبخت شهر بابلسربرگزارشد، کشتی‌گیران ایرانی در هر پنج وزن صاحب نشان‌های طلا شدند.


مسابقات پنج وزن دوم ۴۸ – ۵۵ – ۶۵ – ۸۰ و ۱۱۰ کیلوگرم نیز روز سه شنبه، ۲۸ فروردین پس از وزن کشی برگزار خواهد شد.


این مسابقات که جنبه انتخابی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان ایران را نیز دارد، در ۱۰ وزن برگزار می‌شود.


دراین دوره از مسابقات تیم هند با ۲۰ کشتی‌گیر، عراق با ۱۳ کشتی‌گیر و قزاقستان با ۱۰ کشتی‌گیر حضور دارند.


همچنین نفرات اول تا دهم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور به همراه یک تیم از منتخب شهرستان بابلسر و یک تیم از منتخب مازندران درمجموع حدود ۱۵۰ کشتی‌گیر داخلی در این رقابت‌ها به مصاف هم خواهند رفت.

دیگر خبرها

  • افزایش خروجی سد زاینده‌رود/ آب فردا عصر به اصفهان می‌رسد
  • افزایش خروجی سد زاینده رود از امشب
  • خروجی سد زاینده رود با هدف بازگشایی رودخانه افزایش یافت
  • خروجی سد زاینده‌رود افزایش یافت
  • کسب رتبه های برتر کاراته کاهای زیر ۲۱ سال اصفهانی
  • کسب رتبه برتر کشتی گیر اصفهانی در مسابقات بین المللی جام موحد
  • ۴۰ هزار هکتار اراضی حوضه زاینده‌رود زیر کشت غلات است
  • تداوم فرونشست در اصفهان / احیای زاینده رود مانند دریاچه ارومیه مد نظر قرار گیرد
  • دبیرخانه فرهنگی زاینده‌رود رو به تعطیلی است
  • عناوین روزنامه‌های روز یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳