Web Analytics Made Easy - Statcounter

همایش بسیج دریایی شرق هرمزگان با حضور علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، فرماندار سیریک، جامعه صیادی شرق استان و جمع کثیری از مردم و مسئولان در سالن غدیر شهر بندر سیریک برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی هرمز؛ سردار علیرضا تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ظهر امروز در همایش بسیج دریایی شرق هرمزگان، اظهار کرد:هیچ احدی حق ظلم به مردم ندارد و در این انقلاب و سرزمین همه چیزی متعلق به مردم و اسلام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: دریا متعلق به مردم بومی است نه پایتخت نشینان و نه خارجی ها ، باید در عمل نوکر مردم باشیم برای اینکه مردم خانواده خداوند متعال در روی زمین هستند.

تنگسیری بیان کرد: امنیت ایجاد آرامش می کند و صیادان و روستائیان  از زحمتکش ترین افراد جامعه هستند و همواره باید ضمن حمایت از سرمایه های آنان که سرمایه های اصلی نظام و  انقلاب هستند محافظت و با اخلال گران برخورد قاطع صورت گیرد.

سردار تنگسیری گفت: باید قدر دستاوردها و ظرفیت هایمان را بدانیم و یکدل و با وحدت  از کشورمان دفاع کنیم و نمی توانیم  وقتی در گوشه ای از جامعه حق مظلومی پایمال می شود بی تفاوت باشیم ، این وظیفه ماست که با جان و دل از مردم و منافع مردمان حراست و حفاظت و برای امنیت و آرامش آنان تلاش و کوشش کنیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: امروز مشکلات کشورهای مختلف را می بینیم  و ما به عنوان مسلمان و جمهوری اسلامی وظیفه داریم که از مظلومان و بی دفاعان حمایت  کنیم و دشمن دارد توطئه می کند و باید همه ما مسئولان در کنار مردم هوشیار باشیم.

سردار تنگسیری اضافه کرد: امروز دفاع از مظلوم بر طبق کلام حق و آموزه های قرآن و اسلام است و باید بیش از پیش با جدیت ، همدلی و وحدت  برای موفقیت و سربلندی گام برداریم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: با توجه به درخواست های مردمی و مشکلات بی آبی شهرستان سیریک یک دستگاه تانکر برای آبرسانی رایگان در اختیار مردم  قرار می دهیم و برای کمک به افزایش سلامت مردم ضمن اعزام اکیپ  های پزشکی متخصص در ماه ، بیمارستان صحرایی احداث خواهیم کرد.

سردار تنگسیری افزود: با راه اندازی بسیج دریایی در شرق استان و اهمیت توجه به سواحل مکران که از اولویت ها و تاکیدات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است  با همکاری جوانان این خطه مرز دو هزار 200 کیلومتری خلیج فارس و دریایی عمان را  در بخش بهره برداری بهتر از آبزیان و زیرساخت های دریایی ، ایجاد پناهگاه برای شناورهای صیادی و رفع مشکلات صیادان  گام های مثبت و تاثیر گذاری برداریم.

احمد جمالدینی، فرماندار سیریک نیز در این همایش گفت: شغل اصلی مردم شهرستان سیریک صید و صیادی است و صیادان بومی بهترین حافظان و مرزداران دریا می باشند.

فرماندار سیریک افزود: سپاه همیشه منشا خیر و برکت برای مردم بوده و هر کجا گره و مشکلی در جامعه بوجود آمده سپاه با خلوص نیت آن را برطرف کرده است.

جمالدینی اظهار کرد: مردم شهرستان سیریک اعم از اهل تشیع و اهل تسنن همیشه همراه سپاه و بسیج هستند و این را در عمل به خوبی اثبات کرده اند مردم شهرستان ، نظام و انقلاب خود را خیلی دوست دارند و به وجود نیروهای مسلح خود بویژه سپاه سرافراز و قهرمان که همواره مشکل گشاست افتخار می کنند.

در ابتدای این همایش سرهنگ پاسدار ملائی فرمانده پایگاه نیروی دریایی سپاه ضمن خوش آمد گویی به میهمانان و مردم ، سپاه را یار و یاور مردم برشمرد.

همچنین ملاحی بعنوان نماینده جامعه صیادی در سخنانی خواستار حمایت و مساعدت مسئولان بویژه سپاه سرافراز از سردار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران شد.

لازم به یادآوری است این همایش با همکاری نیروی دریایی پایگاه شهید راهبر شهرستان سیریک ، نیروی مقاومت بسیج سپاه سیریک ، فرمانداری سیریک و شیلات شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۴۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار فدوی: هرگونه تعرض به ایران با پاسخی شدیدتر مواجه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اندیمشک، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امشب در پادگان دو کوهه اظهار کرد: شهید ابراهیم همت فرمانده‌ای بود که در خط مقدم حضور داشت و وقتی بسیجیان، فرمانده خود را در این خط می‌بینند، حتی اگر تمام نیرو‌های کفر گرد هم آیند، نمی‌توانند به پیروزی دست یابند.

وی گفت: ۸۷ کشور اعلام کردند در جنگ ۸ ساله با ایران شرکت داشتند، اما نتوانستند کوچکترین پیروزی را کسب کنند، زیرا ایران به تکلیف خود عمل کرد و خداوند این پیروزی را در معرض دید جهانیان قرار داد.

وی افزود: با وجود امپراطور رسانه‌ای که در اختیار دشمنان، آمریکا و جنایتکاران است، آنها نتوانستند از انتشار تصاویر شکست خود جلوگیری کنند، زیرا مردم با گوشی‌های همراه خود، جبهه‌های حق را پوشش می‌دهند و شکست دشمنان را به همه نشان می‌دهند.

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: موشک‌های قدرتمند سپاه بر بزرگترین پایگاه هوایی اشغالگران در سرزمین‌های فلسطین اشغالی فرود آمد و دل همه را از این شکست شادمان کرد و این پیروزی‌ها همچنان ادامه خواهد داشت.

وی تاکید کرد وعده خداوند حتمی است و برای پیروزی شرط ایستادگی در برابر ظلم صهیونیست‌ها را قرار داده است، امروز فلسطینیان نزد جهانیان از ۶ ماه پیش عزیزتر هستند.

فدوی گفت: اگر دشمن صهیونیستی حماقت خود را ادامه داده و به ایران اسلامی تعرض کند، پاسخی بسیار شدیدتر به آنها داده می‌شود.

tags # اسرائیل سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • سردار فدوی: هرگونه تعرض به ایران با پاسخی شدیدتر مواجه می‌شود
  • فعالیت مرکز مستقل بسیج اروندکنار آغاز شد
  • امدادرسانی سپاه به سیل‌زدگان بلوچستان+ فیلم
  • قزوین به داشتن فرزند برومندی به نام سردار حاجی زاده افتخار می‌کند
  • آغاز به کار مرکز مستقل بسیج اروندکنار
  • آیین آغاز به کار مرکز مستقل بسیج اروندکنار
  • سردار پورجمشیدیان: با متجاوز به خاک ایران مماشات نخواهیم کرد
  • کدام فرماندهان بلندپایه سپاه و ارتش در اولین رژه نظامی بعد از حمله به اسرائیل حضور داشتند؟ +تصاویر
  • پیام دریادار تنگسیری به فرمانده کل ارتش ایران
  • مراسم رژه ارتش جمهوری اسلامی ایران آغاز شد