Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

اصغر حاجیلو در حاشیه مراسم معارفه آنده‌را استراماچونی به عنوان سرمربی جدید استقلال گفت: انتخاب این مربی برای استقلال مبارک باشد. امیدوارم او قهرمانی‌ها و پیروزی‌هایی را برای استقلال رقم بزند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا از سرپرستی استقلال استعفا داده است و گفته می‌شود حتی جانشین او هم انتخاب شده بود، اظهار داشت: نمی‌دانم، این را رسانه‌ها نوشتند، در حالی که من چیزی نگفته بودم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون هم اینجا هستم و هیچ اتفاقی رخ نداده است. اگر در آینده بخواهد اتفاقی رخ بدهد، می‌دهد.

سرپرست تیم فوتبال استقلال افزود: در جایگاه من یک نفر بیشتر نیست و اگر بخواهم بروم، فقط یک نفر می‌تواند بیاید. آنقدر تقاضا زیاد بود که فکر می‌کنم 12، 13 نفر با هم روی یک صندلی بنشینند. فکر می‌کنم روزی که آقای فتحی و هیئت مدیره خواستند سرپرست تیم را تغییر بدهند، مجاز هستند و اگر هر کسی به عنوان پیشکسوت در این جایگاه حضور داشته باشد، باعث افتخار من است.

حاجیلو در مورد بحث‌هایی که در مورد قرارداد سیدحسین حسینی و وریا غفوری مطرح شده، گفت: من در مورد قراردادها چیزی نمی‌دانم و آقای خطیر مسئولیت دارد. به همین دلیل در مورد رقم قراردادها و این مسائل خبری ندارد. من در این مسائل نبودم و نخواهم بود.

وی در خصوص اینکه آیا مطرح شدن رقم‌های 5 و 6 میلیارد در خصوص این بازیکنان باعث به هم ریختن جو تیم نمی‌شود، اظهار داشت: بازیکنان خودشان همه چیز را می‌دانند و وقتی قرارداد می‌بندند بین خودشان شفاف‌سازی وجود دارد و به یکدیگر اطلاع می‌دهند که چقدر گرفته‌اند.

سرپرست تیم فوتبال استقلال درباره اینکه آیا استراماچونی می‌تواند تحولی در این تیم ایجاد کند، گفت: او مربی جوانی است. هم صورت و سیمای او آدم را جذب می‌کند که حس جوانی به تیم می‌دهد. با سبک و سیاقی که در تیم‌های قبلی‌اش داشته، فکر می‌کنم می‌تواند با استقلال موفق شود. چیزی که بنده از معاون‌های باشگاه پیگیری کردم، خوشبختانه مسائل حاشیه‌ای هم وجود نخواهد داشت. برعکس نفر قبلی فضای مجازی روی او تأثیر نمی‌گذارد و این شاید برگ برنده و کلید موفقیت باشد که او به حاشیه‌ها و مصاحبه‌هایی که ارتباطی با استقلال ندارد، توجهی نمی‌کند.

انتهای پیام/

منبع: وانا

کلیدواژه: استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۴۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شافعی: ترفند استقلالی ها به حاشیه بردن سرخپوشان است/ پروژه واگذاری سرخابی ها شکست می خورد

محمود شافعی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی سرخپوشان برابر تیم صنعت نفت آبادان اظهار کرد: این بازی از حساسیت بالایی برخوردار است. ضمن اینکه تیم پرسپولیس برابر تیم ملوان برد اقتصادی به دست آورد و از آن طرف، تیم صنعت نفت آبادان در دقیقه ۹۰ برابر تیم استقلال خوزستان شکست خورد و  باخت  حریف آبادانی شرایط را برای پرسپولیس خیلی سخت کرده است.

بازی پرسپولیس  و صنعت نفت آبادان ۶ امتیاز ارزش دارد 

او افزود: امیدوارم سرخپوشان ۳ امتیاز کامل این بازی را بگیرند، چون قطع به یقین تیم استقلال در ۷ بازی باقی مانده خود شرایطش به گونه‌ای است که احتمال از دست دادن امتیازات را دارد و این تیم با تیم‌هایی بازی دارد که آنها به دنبال امتیاز گرفتن هستند تا وضعیت خودشان را در جدول رده بندی  سروسامان بدهند. اگر سرخپوشان برابر صنعت نفت برنده شوند علاوه بر اینکه ۳ امتیاز بیرون از خانه را گرفتند، ۳ امتیاز هم به خاطر شرایط جدولی از لحاظ روحی وروانی به آنها داده می‌شود و در مجموع ۶ امتیاز این بازی ارزش دارد.

شافعی تصریح کرد:  به هر حال باید ببینیم نکات فنی این بازی به چه صورت است.  بازیکنان پرسپولیس در بازی با ملوان با احتیاط بازی می‌کردند و بعد از اینکه گل را زدند به لاک دفاعی رفتند و انزلی چی‌ها هم موقعیت زیادی برای گل زدن داشتند و شرایط به نفعشان بود و تارتار یک تیم خوب، جنگنده، جوان و پرانرژی درست کرده است که از این نظر به این مربی تبریک می‌گویم.

رفیعی نشان داده لیاقت پیراهن پرسپولیس را دارد 

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه عملکرد امیر رضا رفیعی گلر جوان را در درون دروازه چطور می‌بیند، گفت:  اوسمار شجاعت داشته و این گلر را در حضور علیرضا بیرانوند یکی، ۲ بار میدان داده است. به نظرم این گلر نشان داده که لیاقت پیراهن پرسپولیس را دارد و این رشادت و از خودگذشتی که در صحنه‌های فوتبالی داشت، شرایطی برای تیم به وجود آورده که به او اعتماد به نفس داده اند و دارد از مسئولیت  هیا خودش به نحو احسن استفاده می‌کند. امیدوارم در ادامه بازی‌ها شرایط خوبی داشته باشد و نوید یک گلر خوب در سطح کشور را بدهد.

استقلالی ها جنک رسانه ای درست می کنند 

او درباره اینکه استقلالی‌ها علیه سرخپوشان مصاحبه‌هایی انجام دادند و بیانیه‌هایی هم صادر کردند، گفت: به نظرم استقلالی‌ها دارند جنگ رسانه‌ای و حاشیه‌ای درست می‌کنند که پرسپولیس از آن حالت رقابتی که دارد که ۶ سال قهرمانی متوالی اش را مسجل کند،  دورش کنند  و این ترفند را عوامل رسانه‌ای شان انجام می‌دهند تا سرخپوشان را به حاشیه ببرند. اما بازیکنان و مدیریت پرسپولیس باتجربه هستند و اصلا فکر نمی‌کنم که به این مسائل ورود کنند و اصلا منطقی هم نیست روی این مسائل تمرکز کنند و باید با طیف خاطر بازیکنان روند بازی خود را حفظ کنند و نتایج را بگیرند و دل هواداران را شاد کنند تا به قول معروف بتوانند به سلطه ۶ سال قهرمانی ادامه بدهند و سال‌های خوبی را برای هواداران رقم بزنند.

مطمئن هستم استقلال امتیاز از دست می دهد 

شافعی درباره اینکه شانس کدامیک از تیم‌های پرسپولیس و استقلال را برای قهرمانی بیشتر می‌داند، بیان کرد: من مطمئن هستم که استقلال امتیاز از دست می‌دهد و پرسپولیس به روند قهرمانی هایش در ۶ سال اخیر ادامه می‌دهد.

پرسپولیس و استقلال با این روند واگذاری آسیب می بینند

پیشکسوت پرسپولیس درباره واگذاری سرخپوشان به ۴ بانک به طور مشترک و انتقال سهام آبی پوشان به پتروشیمی خلیج فارس را چطور ارزیابی می‌کند، گفت: به نظرم اگر در این مسیر برای واگذاری بروند هر ۲ تیم لطمه و آسیب می‌بیننند، چون مالکیت باشگاه‌ها به صورت مشترک می‌شود و اتفاقات فوتبالی در مدیریت تاثیر می‌گذارد  و واقعا این ۲ تیم در لبه پرتگاه قرار می‌گیرند.

روند واگذاری مالکیت سرخابی ها اشتباه است 

او افزود:  به نظرم از این  نوع واگذاری باید ۲ باشگاه خارج شوند و بیایند به صورت مستقل  و با برنامه اینها را به شرکت‌های خصوصی واگذار کنند که در آمد زایی داشته باشند. اکنون بانک‌ها صاحب این ۲ باشگاه شوند چه درآمدی حاصل می‌شود. در حالی که اگر یک کارگروه اقتصادی داشته باشند که بتواند مالکیت سرخابی‌ها را به شرکت‌های خصوصی بدهند می‌توانند از همه برند پرسپولیس و استقلال استفاده بهینه ببرند و سودآوری داشته باشند. معتقدم این روند واگذاری غلط است و مطمئنا این پروژه شکست خواهد خورد.

امیدوارم صنعت نفت بعد از بازی با پرسپولیس همه امتیازات را بگیرد 

شافعی درباره اینکه نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان را چطور پیش بینی می‌کند، گفت: من فکر می‌کنم تیم پرسپولیس ۲ بر یک این بازی را برنده می‌شود. با توجه به اینکه ۳ امتیاز این بازی برای پرسپولیس مهم است، ان شا الله این بازی را پیروز می‌شود. من سابقه بازی در تیم صنعت نفت را دارم و کاپیتان این تیم بودم و ان شا الله بعد از بازی با پرسپولیس بتواند  بقیه امتیازات را بگیرد و در لیگ باقی بماند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • هوادار سپاهان: توجهی که به استقلال و پرسپولیس می کنند چرا به سپاهان و ذوب آهن نمی کنند؟ / فیلم
  • شافعی: ترفند استقلالی ها به حاشیه بردن سرخپوشان است/ پروژه واگذاری سرخابی ها شکست می خورد
  • برای نکونام حاشیه می‌سازند؛ مدیریت نمی‌خواهد حواشی جمع شود!
  • هاشمی‌نسب ۵۰ میلیون تومان جریمه شد
  • منافی: بازی هوشمندانه رمز برتری پرسپولیس برابر صنعت نفت است/ سرخپوشان وارد مسائل حاشیه‌ای نمی‌شوند
  • عزل اجباری ستاره دهه ۶۰ از باشگاه استقلال
  • فخرالدینی: برخی افراد فقط دنبال حاشیه هستند
  • آغاز تغییرات در آکادمی استقلال/ دلیل جدایی حاجیلو مشخص شد
  • تراکتور و سپاهان قهرمان نمی شوند/ نکونام نباید دنبال حاشیه باشد
  • تراکتور و سپهان قهرمان نمی شوند/ نکونام نباید دنبال حاشیه باشد