Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@14:48:01 GMT

کولاکوویچ: خاطرات خوبی از اردبیل داریم

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۳۴۳۰۷

کولاکوویچ: خاطرات خوبی از اردبیل داریم

سرمربی تیم ملی والیبال ایران بعد از آخرین تمرین ملی پوشان در نشست خبری حاضر شد.

به گزارش "ورزش سه"، ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران در آستانه دیدارهای هفته چهارم مسابقات لیگ ملت های والیبال تصریح کرد: از حضور در اردبیل خوشحال هستم زیرا خاطرات خوبی از این شهر دارم. همه بازی ها برای ما سخت است و کسب پیروزی در هر مسابقه حتی اگر میزبان باشیم، سخت است و این تمام حرف من خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه درباره وضعیت موسوی برای حضور در این هفته از مسابقات عنوان کرد: موسوی مشکل مصدومیت داشت اما نام او در لیست است و مقرر شد به ما کمک کند. ممکن است بازی اول را از دست بدهد اما او بازیکنی است که قرار است خود را به شرایط برساند تا ما را کمک کند. اگر بتواند  کمک کند خیلی خوب است و اگر نتواند به ما کمک کند، مسعود غلامی و اصغر مجرد برای او جانشین های خوبی هستند.


سرمربی تیم ملی درباره وضعیت معنوی نژاد اضافه کرد: او در ژاپن دچار مصدومیت شد اما برگشته تا به ما کمک کند.  صرفا این نیست که بخواهیم برابر مدافعان قد بلند از او استفاده کنیم و او بازیکن خوبی است و شرایط مسابقه را دارد.


او در پایان در پاسخ به این سوال که آیا تیم ملی می تواند کار صعود را در اردبیل تمام کند، تشریح کرد: از ابتدا تا پایان بازی های سختی را پیش رو داریم. استرالیا را سال گذشته بردیم اما بازی سختی داشتیم. فرانسه از بهترین های دنیا است و هر چند بازیکنان اصلی را به همراه ندارد اما هر بازی برای ما سخت خواهد بود. ما بازی به بازی تلاش می کنیم و باید ببینیم چه اتفاقی رخ خواهد داد.

ایگور کولاکویچ (سرمربی) لیگ ملت های والیبال 2019 لیگ ملتهای والیبال تیم ملی والیبال ایران والیبال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها لیگ ملت های والیبال 2019 لیگ ملتهای والیبال تیم ملی والیبال ایران والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۴۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نویدکیا: بازی سختی در پیش داریم

سرمربی مس رفسنجان گفت: با شناختی که از تیم پیکان داریم و از آن‌ها دیده‌ایم، بازی فردا هرگز برای ما راحت نخواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، محرم نویدکیا امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های مس رفسنجان و پیکان در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی باشگاه‌های کشور، اظهار کرد: در جام حذفی همه بازی‌ها حکم فینال را دارد چون شانس دیگری وجود ندارد.

وی افزود: در جام حذفی مهم نیست مقابل چه تیمی قرار می‌گیرید, بلکه مهم این است که اگر ببازید، باید کلاً جام را کنار بگذارید, لذا برای همه تیم‌های حاضر در جام بازی‌ها حساس و مهم است.

سرمربی مس رفسنجان تیم پیکان را فوق‌العاده خوب توصیف کرد و گفت: پیکان در نیم فصل دوم نتایج خوبی داشتند و نفرات خوبی در نیم فصل دوم جذب کرده‌اند و امتیازات خوبی گرفته‌اند و در بازی قبلی لیگ نیز از ما امتیاز گرفتند.

وی با بیان اینکه بازی سختی در پیش داریم و باید خیلی خوب برای آن برنامه‌ریزی کنیم و تمرکز بالایی داشته باشیم، خاطرنشان کرد: تلاش زیادی می‌خواهیم تا از این مرحله عبور کنیم؛ با شناختی که از تیم پیکان داریم و از آن‌ها دیده‌ایم، بازی فردا هرگز برای ما راحت نخواهد بود و دیدار فوق‌العاده سنگینی است که امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم.

کد خبر 747701

دیگر خبرها

  • نویدکیا: بازی سختی در پیش داریم
  • واکنش کاپیتان تیم ملی به انصراف ملی‌پوشان: تیم ملی جای بچه‌بازی نیست!
  • عبادی‌پور: تیم ملی جای بچه‌بازی نیست!
  • پائز: هدف ما المپیک است، مردم ایران حامی تیم ملی والیبال هستند
  • سرمربی تیم ملی والیبال: می‌خواهم با ایران در پاریس ۲۰۲۴ حضور داشته باشم
  • سرمربی تیم ملی والیبال: می‌خواهم با ایران در پاریس 2024 حضور داشته باشم
  • اولین اظهارات سرمربی جدید والیبال ایران پس از ورود به تهران
  • راه‌یابی به المپیک هدف ماست/می‌دانم در ایران والیبال اهمیت دارد
  • وعده بزرگ و جذاب پائز بعد از ورود به ایران
  • خاطرات عضو جداشده منافقین