Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا زاکانی شامگاه پنج‌شنبه در آیین ملی «بزرگداشت استاد تراز انقلاب اسلامی دانشگاه‌های استان قم» که به مناسبت سالروز شهادت دکتر چمران در دانشگاه معارف اسلامی برگزار شد، با اشاره به برنامه‌های آمریکا پس از حمله به عراق برای کشورهای منطقه، اظهار داشت: امروز یک پهباد آمریکایی توسط جمهوری اسلامی ایران زده شد و بورس سعودی سقوط کرد، این در حالی است که وزیر خارجه آمریکا گفته ما با ایران جنگ نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ایران اسلامی هم‌سطح و هم‌شأن کشورهای حوزه خلیج‌فارس نیست، آمریکا میلیاردها دلار در منطقه هزینه کرد اما شکست خورد.

این کارشناس مسائل سیاسی افزود: دشمنان سال ۸۹ با آغاز تحرکات در سوریه به دنبال نابودی ایران و اسلام بودند اما پس از ۵ سال به هیچ نتیجه‌ای نرسیدند و پرونده آنان بسته شد.

زاکانی با اشاره به مشکلات اقتصادی اخیر در کشور، عنوان کرد: دشمنان در این اتفاقات به دنبال جدایی میان مردم و مسئولان بودند اما مردم ما به دشمن نشان دادند که بن‌بستی برای ما وجود ندارد.

وی با تأکید بر اینکه در مشکلات باید از ظرفیت‌های داخل کشور همه توانمندی‌ها بهره برد، تصریح کرد: در ایران بن‌بستی وجود ندارد و مشکلات کشور به دلیل بی‌کفایتی برخی مدیران است.

مسئول راهبردی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: چینی‌ها میادین مشترک نفتی کشورمان با عربستان را تجهیز کردند، اما پرونده آنان بسته شد.

وی با اشاره به اینکه مافیا در سه ضلع قدرت پرست، ثروت‌اندوز و بیگانه‌پرست در برخی مسئولیت‌ها حضور دارد، اضافه کرد: با توجه به اصرار برخی از مسئولان برای مذاکره با آمریکا، این مذاکرات هیچ سودی نداشت اما هنوز هم عبرت نگرفتند.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه مردم در انتخاب‌های خود احساسی عمل نکنند، بیان کرد: در جریانات سیاسی قبیله سالاری حاکم است نه شایسته‌سالاری و این یکی از مشکلات کشور است، افراد لایق حمایت نمی‌شوند و به نظر بنده کسی شایسته است که علم، عمل و انرژی فعالیت را داشته باشد.

زاکانی در پایان یادآور شد: دولت اگر تغییراتی در خود ایجاد کرده، تکانی به خودش دهد و از سیاسی‌کاری دست بکشد مشکلات کشور رفع می‌شود.

در این مراسم احمد بیطرفان جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب (ع)، حجت‌الاسلام اکبری مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان قم، بختیاری معاون فرهنگی سپاه علی بن ابیطالب (ع) استان قم، برخی از اساتید دانشگاه‌های قم و دانشجویان نیز حضور داشتند.

در پایان این مراسم از حجت‌الاسلام روح‌الله شاکری رئیس دانشگاه معارف اسلامی، محمدعلی حسینی رئیس دانشگاه پیام نور، ابراهیم عبدی پور رئیس دانشگاه حضرت معصومه (س)، جلال رضایی رئیس دانشگاه صنعتی قم، محمدحسن نادری رئیس دانشگاه علمی کاربری قم به‌عنوان اساتید نمونه تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 4646566

منبع: مهر

کلیدواژه: سپاه پاسداران علیرضا زاکانی قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۴۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عشایر خط مقدم امنیت غذایی کشور هستند

رئیس سازمان امور عشایر ایران را خط مقدم امنیت غذایی کشور دانست و گفت: دستگاه‌ها باید وظایف خود پیرامون این قشر را اجرایی کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، شایان نادری امروز _ شنبه بیست و پنجم فروردین_ در شورای عشایر استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی و گلستان اظهار کرد: بیش از ۸۱ دستگاه اجرایی در کشور برای خدمات دهی به جامعه عشایری، وظیفه‌ی قانونی دارند.

وی افزود: همت سپاه پاسداران، بسیج و دستگاه‌های اجرایی برای حل مشکلات عشایر قابل ستایش است چون رفع مشکلات عشایر برای تمام مدیران ارزشمند و مهم است.

رئیس سازمان امور عشایر با بیان اینکه مکلف شدن وزارت خانه‌ها برای حل مشکلات جامعه عشایر از پیگیری‌های جدی دولت سیزدهم است، گفت: این موضوع نشان از اهمیت و جایگاه جامعه عشایر در نزد دولت دارد.

نادری با تاکید بر اینکه خط مقدم اقتصاد مقاومتی و امنیت غذایی، عشایر هستند، بیان کرد: در ساختار جدید سازمان عشایر ایران، موضوعات فرهنگی، آموزشی جامعه عشایر پیگیری می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برای تسهیل در اعطای تسهیلات به عشایر، سخت گیری های خارج از ضوابط بانک‌ها پیگیری می‌شود.

رئیس سازمان امور عشایر ایران تقویت تعاونی‌ها در سه استان را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: وظیفه تعاونی‌ها فقط توزیع آرد نیست بلکه باید با قوت تکمیل زنجیره‌های ارزش گوشت و پشم را پیگیری کنند.

نادری در بخش دیگر، تکمیل پروژه‌های ناتمام را از اولویت‌های مهم سازمان عشایر کشور عنوان کرد و گفت: پروژه جدیدی تعریف نخواهد شد تا با تکمیل پروژه‌های موجود شاهد سرعت خدمات رسانی باشیم.

کد خبر 744185

دیگر خبرها

  • ساختار سازمان امور عشایری کشور تغییر می‌کند
  • عشایر خط مقدم امنیت غذایی کشور هستند
  • وحدت در کلام و رفتار مسئولان، رمز حل مشکلات استان است
  • مشکلات واگن‌های مترو با ورود رئیس‌جمهور حل می‌شود؟
  • مشکلات واگن‌ های مترو با ورود رئیس‌ جمهور حل می‌ شود؟
  • تأکید امام جمعه اصفهان بر همبستگی مسئولان نهادهای مختلف با محوریت استانداری
  • رفع مشکلات نیازمند اتحاد و همبستگی مسئولان دستگاه‌ها
  • مشکلات واگن‌های مترو با ورود رئیس جمهور حل می‌شود؟
  • کمبود اعتبار و فضای آموزشی یکی از مشکلات دانشگاه فنی و حرفه‌ای سمنان
  • چاپ مقالات پژوهشی در سطح بین‌الملل مشکلات کشور را حل نمی‌کند