Web Analytics Made Easy - Statcounter

هلند موفق شد با ارائه یک بازی زیبا، کانادا را شکست دهد و با کسب سه پیروزی در سه بازی، به مرحله بعد راه یابد.

طرفداری- در دیدار سوم از مرحله گروهی جام جهانی زنان ۲۰۱۹، تیم فوتبال زنان هلند و کانادا به مصاف هم رفتند.

مشخصات بازی

روز و تاریخ برگزاری: پنجشنبه ۳۰ خرداد | ۲۰ ژوئن ۲۰۱۹

تورنمنت: جام جهانی زنان | گروه E

ورزشگاه: استادو آگوست دولان دوم

داور: استفانی فراپارت

ترکیب ابتدایی دو تیم 

برای مشاهده جزییات و آمار بازی اینجــــــــــــــــا کلیک کنید

شرح گل‌ها

هلند 1-0 کانادا | آنوک دکر: شریدا اسپیتسه از کنار زمین توپ را به محوطه جریمه ارسال می کند تا دِکرِ که بازیکنی قلدر است، به پرواز درآید و با ضربه سر، دروازه را باز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هلند 1-1 کانادا | کریستین سینکلر: بر روی ارسال اشلی لاورنس به گوشه محوطه جریمه، کریستین به خوبی از این فرصت استفاده می کند و با ضربه‌ای آرام، از زاویه‌ای بسته دروازه را باز می کند.

هلند 2-1 کانادا | لینث بیرنستین: گل تیمی عالی. بیرنستین پس از ورود به زمین بازی، خیلی زود نتیجه را 2-1 به نفع تیمش می کند.

خلاصه بازی 

به زودی...

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۴۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفت و گوی جنجالی داوران ال‌کلاسیکو با VAR منتشر شد +ویدئو

به گزارش خبرنگار مهر، در دیداری حساس از هفته سی و دوم رقابت‌های لالیگا فصل ۲۰۲۳/۲۴، رئال مادرید با نتیجه ۲-۳ بارسلونا را شکست داد و فاتح ال‌کلاسیکو شد. جدالی که با گل زودهنگام «آندریاس کریستنسن» آغاز شد، در نهایت با گل پیروزی‌بخش جود بلینگام خاتمه یافت.

البته این دیدار خالی از حاشیه نبود و تصمیمات بحث‌برانگیز داور در برخی صحنه‌ها، اعتراض شدید هواداران و کادرفنی بارسلونا را در پی داشت. جنجالی‌ترین اتفاقِ آخرین ال‌کلاسیکوی فصل رخ در اواسط نیمه اول داد. در دقیقه ۲۶ بازی و روی ارسال کرنر بازیکنان بارسلونا، آندری لونین ضربه لامین یامال را در دهانه دروازه برگشت داد؛ صحنه‌ای که بارسایی‌ها قاطعانه اعتقاد دارند دروازه‌بان رئال از داخل دروازه توپ را بیرون کشیده و به قول معروف حق آنها خورده شده است.

فدراسیون فوتبال اسپانیا پس از این اتفاق فایل صوتی مکالمه داوران را منتشر کرد که در آن داوران حاضر در اتاق VAR به دلیل عدم دسترسی به تصویری واضح عبور توپ از خط دروازه را تأیید نمی‌کنند.

داور بازی خطاب به گوندوغان: «منتظر بازبینی صحنه هستیم. شاید گل باشد، بررسی می‌کنیم.»

داور VAR: «بدن لونین جلوی دید را گرفته است! به بررسی صحنه‌ها ادامه می‌دهیم. زاویه ۳۶۰ خوب نیست، این یکی هم خوب نیست، این یکی هم نه، این هم دوباره نه!»

داور بازی: «هیچ عجله‌ای نداریم، این تصمیم خیلی مهم است‌، همه دوربین‌ها را بررسی کنید!»

داور VAR: «با یک ضربه کرنر کار را مجدداً آغاز کن، ما هیچ مدرکی برای گل شدن توپ نداریم! به همین دلیل با یک ضربه کرنر کار را شروع کن. هیچ مدرکی برای ورود توپ به دروازه نیست!»

کد خبر 6086745

دیگر خبرها

  • نمایش درخشان کاپیتان تیم ملی با ضربه کم‌نظیر (ویدئو)
  • فن‌پرسی در آستانه نخستین تجربه سرمربیگری
  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!
  • گفت و گوی جنجالی داوران ال‌کلاسیکو با VAR منتشر شد +ویدئو
  • میلان ۱-۲ اینتر: دومین ستاره روی پیراهن نراتزوری
  • رم 1-3 بولونیا: گل سردار برای کامبک کافی نبود
  • فصل برای دیونگ تمام شد/ هافبک هلندی به یورو می‌رسد
  • مهاجم لیورپول در هلند، لانه موش اجاره می‌دهد!
  • قهرمانی ۱۰نفره فاینورد؛ یک جام هلندی دیگر برای جهانبخش
  • ضربه ضعیف کاسمیرو در ضربات پنالتی بازی کاونتری و منچستریونایتد / فیلم