Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، آندره آ استراماچونی بعد از امضای قرارداد و در نشست خبری خود در پاسخ به این سوال که آیا می داند استقلال تیمی است که سالها است قهرمان نشده و هواداران از وی می خواهند این تیم را قهرمان کند و آیا وی قول قهرمانی می دهد یا خیر گفت:می دانم که استقلال 6 سال است که قهرمان نشده و قطعا کار سخت خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می دانید که استقلال امسال سوم شد و باید بهتر کار کرد که قهرمان شویم. یکسری از خارجی ها رفته اند و یکسری بازیکن هم جدا شدند و قطعا کار سخت است.

قول بهتر شدن را می دهم نه قهرمانی

وی تاکید کرد: من همیشه رابطه مستقیمی با باشگاه و طرفداران داشته ام ولی نمی خواهم قولی بدهم. من تلاشم این است که سطح کیفی را ارتقا بدهم. من قول بهتر شدن و تلاش مضاعف را می دهم نه قهرمانی.مطمئنا بدون بازیکنان نمی شود به موفقیت و قهرمانی رسید.

می دانم که استقلال 6 سال است که قهرمان نشده و قطعا کار سخت خواهد بود

رحمان رضایی در کادر من نیست

سرمربی تیم استقلال در خصوص شایعه حضور رحمان رضایی در کادر فنی استقلال و همچنین حضور همکاران خود در این تیم گفت:صادقانه بگویم وقتی خطیر با من تماس گرفت هیچ اطلاعاتی از فوتبال ایران نداشتم ولی سعی کردم اطلاعاتم را جمع کنم.امیدوارم با کمک همکارانم به جمع بندی خوبی برسم.من همراه خودم 3 مربی آورده ام. از باشگاه خواستم یک مربی گلرها و یک مربی دیگر به همراه یک آنالیزور را قرار بدهد. یکی از همکاران من کار آنالیز را خواهد کرد. درخواست یک مترجم هم کرده ام چون حس کردم ممکن است در ارتباط برقرار کردن دچار مشکل شوم.در مورد رحمان رضایی باید بگویم که مدیر برنامه وی با مدیر برنامه من یکی است، او تجربه بازی در ایتالیا را دارد، البته او در حال حاضر در کادر فنی من حضور ندارد ولی از کمک هایی که او کرده تشکر می کنم.

قدم به قدم جلو می رویم

سرمربی تیم استقلال در خصوص اهدافش در این تیم گفت:در لیگ ما کارمان را قدم به قدم جلو می برم. یکی از اهداف من آرام آرام جلو رفتن است. ما نیاز به بازیکنان خارجی با کیفیت و خوب نیاز داریم.

در ایتالیا فوتبال هجومی مثل بلیت های پرفروش است

به گزارش فارس،سرمربی جدید تیم استقلال در پاسخ به این سوال که ما شنیده ایم شما به دنبال ساخت یک استقلال هجومی هستید و آیا این موضوع را تائید می کنید گفت:در ایتالیا مثالی هست که می گویند که حمله مثل بلیت پرفروش است. من در اسپارتاپراگ تیمی هجومی ساخته ام ولی اینکه بخواهیم از حالا بگوییم با چه سیستمی بازی می کنیم کار غلطی است و اول باید بازیکنان را بشناسم و بعد در مورد سیستم تیمم حرف بزنم.

من همراه خودم 3 مربی آورده ام. از باشگاه خواستم یک مربی گلرها و یک مربی دیگر به همراه یک آنالیزور را قرار بدهد. یکی از همکاران من کار آنالیز را خواهد کرد. درخواست یک مترجم هم کرده ام چون حس کردم ممکن است در ارتباط برقرار کردن دچار مشکل شوم

با شفر برای حضور در استقلال مشورت نکردم

وی در پاسخ به این سوال که وی زمانی که می خواست به استقلال بیاید با افراد زیادی مشورت کرد و آیا با وینفرد شفر هم مشورت کرد یا خیر گفت: من با شفر مشورت نکردم ولی باید بگویم او مربی باتجربه است.

*انتخاب مدیر ورزشی در حیطه اختیارات من نیست

استراماچونی در پاسخ به این سوال که آیا مدیر ورزشی که مشکل استقلال طی سالهای اخیر بوده را می تواند حل کند یا خیر گفت: این موضوع در حیطه اختیارات من نیست و باشگاه باید آن را مشخص کند.

بازیکنان ایتالیایی چندان ارزان نیستند

وی در خصوص اینکه گفته می شود 2 بازیکن ایتالیایی قرار است به ایران بیایند گفت:در مورد بازیکنان داخلی فیلم هایی دیده ام ولی مهم این است که با آنها کار کنم. ما حتما بازیکن خارجی می آوریم و شاید ایتالیایی هم باشند ولی این را بگویم بازیکنان ایتالیایی چندان ارزان نیستند.

فارس

انتهای پیام/

20 / 20 تیم استقلال آندره آ استراماچونی سرمربی تیم فوتبال استقلال

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: تیم استقلال آندره آ استراماچونی سرمربی تیم فوتبال استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۴۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصیرزاده: با سرمربی خارجی مطرح برای هدایت تراکتور به توافق رسیدیم

هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه تراکتور درباره جدایی خمز سرمربی اسپانیایی از این تیم تبریزی اظهار کرد: زمانی که نتایج خوبی با خمز گرفتیم، از تیم ملی خواهان این مربی شدند که با مخالفت باشگاه روبه رو شد. ما حتی آمدیم قرارداد خمز را برای ۲ فصل بعد هم تمدید کردیم که ایشان بماند و کار‌ها را انجام بدهد. همچنین زمانی که استقلال خواهان ریکاردو آلوز بود، قرارداد این بازیکن را تمدید کردیم که این بازیکن بماند. خمز می‌گفت که تمام مسائل فنی تیم دست خودم باشد و همه اوضاع و احوال باشگاه در اختیارم باشد. او مربی دروازه بان و  بدنساز جداگانه‌ای آورد و کادر فنی اش هم خودش آورده بود. معمولا ما در کارش دخالتی نداشتیم تا اینکه به جایی رسیدیم که برخی از نتایجش به عقیده ما مطلوب نبود.

او افزود: احساس کردیم که  خمز با یک سیستم بازی می‌کند و دستش را رقبا خوانده باشند و مسائلی از این قبیل می‌نشستیم و صحبت می‌کردیم. ما با این اوصاف دیدیم که او هواداران زیادی دارد و موقعی که وارد ورزشگاه می‌شد به جای اینکه بازیکنان تشویق شوند، سرمربی تشویق می‌شد. ما هم گفتیم با این مربی ادامه می‌دهیم و تا زمانی که خمز بود با یک بازی بیشتر از سپاهان جایگاه سومی را داشتیم. البته چند باخت بد هم  برابر استقلال، ذوب آهن و الشارجه داشتیم. احساسمان این بود که مطالبات عمومی از باشگاه در  مورد خمز زیاد شده است. هواداران می‌گفتند که چرا ما از تیم‌های بالای جدول می‌بازیم. ما با این مربی صحبت کردیم و گفت که این اوضاع ترمیم و درست می‌شود و ما هم به او گفتیم که با توجه به اینکه ۲ ماه تا پایان فصل بیشتر باقی نمانده است، شما بمانید و کار خودتان را انجام بدهید، اما تلاشتان را کنید تا تغییرات نداشته باشیم.

نصیرزاده گفت: با توجه به تغییر پست‌ها که افراد غیر تخصصی استفاده می‌شدند چند بار جلسه برگزار کردیم، اما روی هم رفته باشگاه اعتقاد داشت که این مربی به کارش ادامه بدهد و می‌خواستیم که او باشد، چون می‌خواستیم در کارمان ثبات داشته باشیم و هم مشکلی ا ز این حیث نداشته باشیم. البته یک باره موضوعاتی پیش آمد و او گفت که با توجه به وضعیتی که وجود دارد می‌خواهم بروم. او گفت: سفارت ما گفته که از ایران بروید. من گفتم چرا سفیر خودتان از تهران نمی‌رود؟ اصلا مشکلی از این حیث نیست و شما می‌توانید بمانید. اما او بیان کرد که می‌خواهد برود و یک مقدار حساس شده بود. وقتی این مربی گفت که می‌خواهد قراردادش را پایان بدهد بلافاصله بعد از انعقاد قرارداد از کشور رفت. خمز  در حین مسابقات بیان کرد که باید بروم و سریع پاسپورتم را بدهید که من می‌خواهم به کشورم برگردم و ما  به سرعت مسابقه دیگری داشتیم و ۴ نفر از کادر فنی رفته بودند و فقط محمد نصرتی و محمد عسگری آنالیزورمان باقی مانده بودند. به هر حال به  نصرتی گفتیم که با توجه به اینکه خمز رفته است هدایت تیم را در بازی با نساجی  برعهده بگیرد.  

مدیرعامل باشگاه تراکتور درباره وضعیت سرمربی جدید این تیم گفت: بردیف گفت: ۲ ماه دیگر می‌تواند به ایران بیاید به خاطر همین حضورش منتفی شد. با گزینه‌های ایرانی به دلیل برخی عوامل نتوانستیم به موافقت برسیم. اسکوچیچ و استراماچونی مبالغ بسیار بالایی را پیشنهاد دادند. با یک سرمربی مطرح خارجی که سابقه سرمربیگری در تیم ملی اروپایی دارد، به توافق نهایی رسیده ایم.  

نصیرزاده گفت: تمام لیست بازیکنان جدید را با نظر خود خمز جذب کردیم، اما به خدمت گرفتن برخی از بازیکنان واقعا در توان ما نبود. رامین رضاییان در لیست خمز بود، اما ما نمی‌توانیم پولی که یک باشگاه از منابع دولتی به این بازیکن می‌پردازد را پرداخت کنیم.  

او بیان کرد: برای استقلال و پرسپولیس  در دربی روی هم ۸۰ هزار نفر هوادار به ورزشگاه می‌روند، اما فقط برای تراکتور ۱۱۰ هزار نفر هوادار به ورزشگاه می‌روند. به فیفا گفتیم این روز را به عنوان روز هوادار نام گذاری کند.  

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • نصیرزاده: با سرمربی خارجی مطرح برای هدایت تراکتور به توافق رسیدیم
  • فراز امامعلی: در نیمه دوم بهتر از استقلال بودیم / فیلم
  • افشاگری مربی تیم ملی درباره مصدومیت علیرضا بیرانوند
  • قدردانی مربی تیم فوتسال افغانستان از بازیکنان تیم + فیلم
  • حضور مربی تیم ملی در ورزشگاه دستگردی
  • کوین یامگا در کمپ استقلال: تو فقط باش
  • هر باشگاهی آرزوی داشتن بازیکنان سپاهان را دارد/ راه سپاهان با مورایس و کادرفنی‌اش درست است
  • اگر استقلال تقویت می‌شد شرایط بهتری داشت | انتظار قهرمانی از پرسپولیس می‌رود
  • منچسترسیتی - رئال مادرید؛ «محشر کبری»
  • سرمایه‌گذاری افغانستان پنج برابر ایران