Web Analytics Made Easy - Statcounter

رحیمی زاده با اشاره به پرونده های وارده به استان یزد گفت: سال گذشته بیش از ۳ هزار پرونده در مباحث خانواده در دادگستری یزد تشکیل شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « رحیمی زاده » در نشست خبری در جمع اصحاب رسانه استان یزد گفت:  در سال 97 در حوزه های مختلف برنامه داشتیم که 80 درصد آنها مربوط به فرهنگی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون پیشگیری از وقع جرم دادگستری یزد خاطرنشان کرد: در سال گذشته در بحث خانواده حدود 3 هزار و 300 پرونده داشتیم که 179 دوره طرح آیینه برگزار کردیم که پس از آن تعداد 1200 پرونده پیگیر پرونده قضایی نشدند.

رحیمی زاده تصریح کرد: در راس معاونت پیشگیری، شورای پیشگیری است که سعی کرده ایم محدود به برنامه های تهران نباشیم و از ظرفیت این شورا استفاده کنیم.

وی ادامه داد: در بحث حقوقی قضایی دستورالعملی در زمینه تعویض پلاک ها داشتیم تا مردم به دستگاه قضایی مراجعه نکنند  که حدود یک هزار پرونده وارد دستگاه قضا نشد و در قالب این دستورالعمل با پلیس راهور مشکل خود را حل کردند.

معاون پیشگیری از وقع جرم دادگستری یزد بیان کرد: زیرساخت داوری از اقدامات دیگر ما بود که از ظرفیت بخش خصوصی و مشارکت مردمی استفاده شد و بر این اساس از در سه ماهه اول سال 130 پرونده به مرحله داوری رسیده است.

پایان پیام/449

منبع: شبستان

کلیدواژه: اوقات فراغت اردبیل دهه کرامت مجلس خبرگزاری شبستان کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی بیرجند شیراز استان بوشهر دادگاه خانواده معاون دادگستری یزد شبستان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۴۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشگیری از هدر روی ۲۵ میلیون متر مکعب آب در نظرآباد

حمیدرضا رحیمی گفت : با توجه به تشدید تنش آبی در دشت های غربی استان البرز ، شناسایی و انسداد چاههای غیر مجاز در این منطقه شتاب یافته است.

وی گفت : اکنون طرح پایش سفره های زیر زمینی و تقویت آنها با استفاده از طرح های تغذیه مصنوعی در نظرآباد و غرب استان البرز با جدیت دنبال می شود.

رحیمی اظهار کرد: در کنار حفاظت از آبهای زیر زمینی ، صیانت از آبهای سطحی نظرآباد نیز با دقت و نگاه ویژه در دست اقدام است.

وی گفت : اوایل سال جاری هفت کیلومتر از حریم و بستر رودخانه کردان در محدوده شهرستان نظرآباد از ساخت وسازهای غیر مجاز پاکسازی شد.

مدیر امور منابع آب نظرآباد اظهار کرد: طی این مدت ۵۷ هزار متر مربع از زمین های حاشیه رودخانه کردان در شهرستان نظرآباد از دست متصرفان غیر قانونی آزاد سازی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • جذب نزدیک به ۴۰ قاضی برای تقویت کادر قضایی آذربایجان غربی
  • اتمام حجت معاون قضایی دادگستری کرمان پیرامون اجرای مصوبات بلا اقدام و ترک فعل‌های مدیران
  • پیشگیری از هدر روی ۲۵ میلیون متر مکعب آب در نظرآباد
  • کاهش پرونده‌های تغییر غیرمجاز کاربری اراضی در تهران
  • کاهش ۲ درصدی آمار طلاق در کردستان
  • صبر ٨٤ روزه مردم کرمان برای رسیدگی به پرونده‌ها در شعب تجدید نظر
  • ضرورت رسیدگی به پرونده‌ها در کمترین زمان
  • متوسط زمان رسیدگی پرونده‌ها در شعب تجدیدنظر کرمان ۸۴ روز است
  • رسیدگی به ۱۲ هزار پرونده بدون کاغذ در استان مرکزی
  • پرونده قتل و اختلاف خانوادگی در دزفول به صلح و سازش ختم شد