Web Analytics Made Easy - Statcounter

منصور شیشه‌فروش اظهار کرد: ساعت ۱۷:۰۰ امروز در نزدیکی سد چم آسمان در بخش باغبهادران شهرستان لنجان متأسفانه پدر یک خانواده و دختر پنج‌ساله‌اش در زاینده‌رود غرق شدند که پدر با وجود عملیات احیا توسط نیرو‌های امدادی فوت کرد و تلاش برای یافتن دختربچه غرق‌شده در مسیر رودخانه همچنان ادامه دارد.

وی افزود: با توجه به وقوع ۱۲ مورد غرق‌شدگی در رودخانه زاینده‌رود و کانال‌های منشعب آن از اول سال تاکنون مدیریت بحران استان درباره شنا در رودخانه و کانال‌ها هشدار داد و از ساکنین و گردشگران مناطق و محدوده‌های شهری و روستایی درخواست کرد به علت شدت جریان و عدم پایداری و ناهموار بودن بستر رودخانه از شنا در این منابع آبی خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارسینه

کلیدواژه: حادثه غرق شدن زاینده رود شنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۴۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل در مزون لباس

سرهنگ عبدالرضا ضربت از دستگیری مادر و دختری خبر داد که صاحب یک مزون لباس را کشته و دخترش را مجروح کرده بودند.

به گزارش ایرنا، وی افزود: مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ یک فقره درگیری منجر به قتل در یکی از محله‌های شهرستان شیراز را اعلام کرد که تیمی از ماموران انتظامی پاسگاه کفترک در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد دختر ۱۱ ساله به همراه مادر ۴۰ ساله‌اش برای خرید لباس به یک منزل که مزون خانگی بود رفته بودند که پس از پرو کردن لباس، فروشنده زن این دو خریدار را مسخره کرد که پس از مشاجره منجر به درگیری شد.

جانشین فرمانده انتظامی شیراز ادامه داد: در بررسی‌های تکمیلی مشخص شد که دختر ۱۱ ساله پس از برداشتن سلاح سرد از آشپزخانه، فروشنده ۵۰ ساله را به قتل رساند.

ضربت بیان کرد: در ادامه درگیری، زن ۴۰ ساله (مادر قاتل) با سلاح سرد دختر مقتول را نیز مجروح کرد.

جانشین فرمانده انتظامی شیراز گفت: ماموران انتظامی تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری متهمان آغاز کردند که با اقدامات فنی موفق شدند مخفیگاه قاتل و مادرش را شناسایی و در کمتر از ۶ ساعت آنان را در یکی از محله‌های شیراز دستگیر کنند.

وی با بیان اینکه مجروح به بیمارستان منتقل شد و در حال حاضر وضعیت جسمانی وی رضایتبخش است، گفت: متهمان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

دیگر خبرها

  • قتل فروشنده به دست دختر ۱۱ ساله
  • قتل در مزون لباس
  • دختر ۱۱ ساله فروشنده مزون لباس را با چاقو کشت
  • آب در رودخانه زاینده‌رود اصفهان دوباره جاری شد
  • غرق شدن دختر بچه‌ای در میناب
  • غرق شدن دختر بچه‌ای در بخش توکهور و هشتبندی
  • غرق شدن دختر 8 ساله در توکهور و هشتبندی میناب
  • توصیه به پرهیز از توقف در بستر رودخانه زاینده رود
  • افزایش خروجی سد و رهاسازی آب در بستر زاینده رود/ از توقف در بستر رودخانه خودداری کنید
  • خروجی سد زاینده رود با هدف بازگشایی رودخانه افزایش یافت