Web Analytics Made Easy - Statcounter

 اقبال عباسی روز پنجشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه چهارمحال و بختیاری، میزان اعتبار مورد نیاز برای تکمیل طرح‌های عمرانی را ۱۷ هزار میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: حتی تمام اعتبارات تملک دارایی و سرمایه‌ای امسال استان جوابگوی تکمیل نیمی از این طرح‌ها نیست.

وی تاکید کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی، استان در واگذاری طرح‌های نیمه تمام و قابل برون سپاری به بخش خصوصی همت بیشتری داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار چهارمحال و بختیاری یادآور شد: شناسایی سرمایه گذاران به منظور سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف استان و فراهم کردن تسهیلات مورد نیاز برای آنان، از برنامه‌های دیگر مدیران دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران شهرستان‌های استان باشد.

عباسی، افزایش ۴۶.۶ درصدی اعتبارات عمرانی و جاری استان در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ابراز رضایت کرد و تصریح کرد: امید است با همت دستگاه‌های اجرایی متولی بخشی از طرح‌های عمرانی نیمه تمام دارای اولویت را تکمیل و بهره برداری کرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری خواستار مشخص شدن دستگاه‌های اجرایی فعال که سال گذشته در زمینه جذب کامل اعتبارات و دریافت بیشترین بودجه متمرکز داخلی شد و تاکید کرد: باید از مسئولان دستگاه‌های اجرایی فعال در بخش عمرانی تجلیل شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری نیز در این جلسه از اختصاص ۱۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال تملک دارایی و سرمایه‌ای و هزینه‌ای به این استان خبر داد و گفت: این میزان اعتبار نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۶.۶ درصد افزایش یافته است.

طهمورث الیاسی بختیاری همچنین از افزایش دو برابری اعتبارات ملی و ویژه استان امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و افزود: میزان اعتبارات متوازن و ملی استان امسال ۵۹ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال است و سال ۹۷ میزان اعتبارات ملی و ویژه استان ۲۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بود.

به گفته وی، تقسیم اعتبارات بر حسب شاخص‌های مشخص و کارشناسی شده بین دستگاه‌های اجرایی تعیین و تخصیص اعتبار سهم شده است.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه میزان اعتبار عمرانی در اختیار مجمع نمایندگان چهارمحال و بختیاری در سال جاری را ۴۰۰ میلیارد ریال برآورد کرد و گفت: امسال با توجه به شرایط خاص اقتصادی کشور باید مسئولان اجرایی با مدیریت منسجم و کارآمد با حداقل بودجه بیشترین مشکلات مردم را رفع کنند.

خدیجه ربیعی فرادنبه افزود: دغدغه اصلی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در ای زمان رفع مشکلات معیشتی و اشتغال مردم است که قوه مقننه تأمل خوبی با قوه مجریه در این راستا مطلوب دارد.

وی، مشکل اصلی برخی از دشت‌های بحرانی کم آب از جمله بروجن را مساله تأمین آب دانست و گفت: اگر مدیریت درست در انتقال آب در شهرستان‌های کم آب صورت نگیرد بحران آب شرب در برخی شهرهای استان در آینده نزدیک قابل جبران نخواهد بود.

نماینده بروجن همچنین خواستار تعیین اعتبار خاص استانی برای مراکز علمی و دانشگاهی حوزه انتخابیه خود شد و افزود: از سازمان سنجش افزودن رشته مهندسی در شهر بروجن درخواست شده است.

گفتنی است،   در سومین جلسه برنامه ریزی و توسعه چهارمحال و بختیاری با تبادل نظر و بررسی تقسیم بودجه متوازن و ویژه استان مبلغ ۱۲ هزار ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار تملک دارایی، سرمایه‌ای و هزینه‌ای چهارمحال و بختیاری تصویب و دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شد.

46

کد خبر 1271996

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری بودجه سازمان برنامه و بودجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۴۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل طرح‌های نیمه تمام با فروش اموال و املاک مازاد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، اقدامات انجام شده برای مولد سازی و فروش اموال مازاد دستگاه‌های دولتی در استان بررسی شد.   بررسی اقدامات انجام شده  با حضور استاندار و با حضور مدیران دستگاه‌های مرتبط در استان برگزار شد.   مهران فاطمی استاندار یزد گفت: تاکنون ۶۰۰ ملک و همچنین اموال مازاد دستگاه‌های دولتی در استان به ارزش ۱۲ هزار میلیارد تومان شناسایی شده است.   وی اظهار داشت: امسال باید ۵۳۰ میلیارد تومان از این اموال فروخته شود و صرف تکمیل طرح‌های نیمه تمام در استان شود.

دیگر خبرها

  • در حوزه مسکن همدان اقدام انقلابی صورت گیرد
  • ۶۰ درصد اعتبارات ملی و استانی تخصیص یافته است
  • پروژه‌های نیمه‌تمام برای تکمیل به بخش خصوصی واگذار شود
  • پروژه‌های نیمه‌تمام ایلام برای تکمیل به بخش خصوصی واگذار شوند
  • اهتمام مدیران برای اتمام طرح‌های نیمه تمام شهرستان آستارا
  • تکمیل طرح‌های نیمه تمام با فروش اموال و املاک مازاد
  • پاسخگویی به بیش از ۸۷ هزار تماس با سامانه تلفنی ۱۴۱ در چهارمحال و بختیاری
  • بروجن خنک‌ترین نقطه چهارمحال وبختیاری
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌وبختیاری اعلام شد
  • دستگاه‌های اجرایی، جذب اعتبارات تملک دارایی را به روزهای پایانی موکول نکنند