Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-18@02:15:57 GMT

تصاویر وحشتناک از زنی که ملکه عقرب‌هاست

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۳۴۸۳۶

تصاویر وحشتناک از زنی که ملکه عقرب‌هاست

              گزارش کامل از گزیده‌خبرهای امروز «تابناک با تو» را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

 

تصاویر وحشتناک از زنی که ملکه عقرب‌هاست

کرپ، نان فرانسوی خوشمزه

راهنمای خرید لباس تابستانی بر اساس پارچه

«کِشَندِ سرخ» در دریاچه مهارلو

دوچرخه سواری برعکس توسط نوجوان ایرانی

پانزده سال حبس برای رباینده دختر دانشجو
نامه فعالان فضای مجازی درباره فیلترینگ تلگرام
مظنه ویلا‌های ارزان در شمال کشور
اکران مردمی «سرخپوست» با حضور نوید محمدزاده+عکس


گریم و لباس طناز طباطبایی در «جنایات و مکافات» +عکس


ایران رتبه اول جراحی زیبایی جهان را دارد

تور شمال با آپشن سنگ و خرس!


گریه الناز شاکردوست در «شبی که ماه کامل شد»+عکس


قیمت آپارتمان‌های نُقلی در تهران+جدول
تصویری سوزان از مزرعه‌ای قرمز در بنگلادش


عکس یادگاری متهمان ‎مفاسد اقتصادی پای دیگ نذری


یه نصفه کلیه فروشی دارم؛ فوری!


ارتفاع باورنکردنی برف در استان کردستان+عکس


عکس خیره‌کننده‌ای که خبر از یک فاجعه می‌دهد


قیمت سکه در بازار امروز
فیروز گوران درگذشت


زلزله ۴.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۶ریشتری «زهان» را لرزاند

 

 

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: نان فرانسوی زلزله اردبیل بیژن زنگنه اس 400 ماده 36 برجام سعید جلیلی گلوبال هاوک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۴۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات« وعده صادق» بازدارندگی بسیار قوی در منطقه بود

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نزاجا گفت: عملیات بزرگ و قدرتمند «وعده صادق» که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی انجام دادند، بازدارندگی بسیار قوی در منطقه بود، همچنین یک پاسخ بسیار سخت و سنگین بود که در تفکرشان هم نمی‌گنجید که این اتفاق رخ دهد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌رضوی و به نقل از روابط عمومی قرارگاه شمال شرق، امیررضا آذریان، امروز _بیست‌ونهم فروردین‌_ در مراسم بزرگداشت روز ارتش ضمن تبریک بیست‌ونهم فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: امروز روز تولد ارتش جمهوری اسلامی ایران در انقلاب اسلامی و حکومت اسلامی است که از حضرت امام (ره) به یادگار باقی مانده است.

وی با بیان اینکه با حماسه و قدرت‌نمایی بزرگ نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران ضربه بسیار سنگینی به رژیم صهیونیستی کودک‌کش زده شد، عنوان کرد: این حماسه را باید به مردم به دلیل وجود نیروهای مسلح مقتدر، شجاع و آماده تبریک گفت و همچنین به رزمندگان این عملیات نیز که به وعده خود به نام وعده صادق عمل کردند، خسته نباشید می‌گوئیم.

آذریان افزود: این عملیات بزرگ و قدرتمند که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی انجام دادند، بازدارندگی بسیار قوی در منطقه بود، یک پاسخ بسیار سخت و سنگین که در تفکرشان هم نمی‌گنجید که این اتفاق رخ دهد، آنها بدانند که اگر بخواهد هرگونه حرکتی در مرزهای جمهوری اسلامی رخ دهد یا قرار است رخ دهد، نقشه آنها قبل از اقدام از بین خواهد رفت.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نزاجا ادامه داد: این عملیات موازنه قدرت نظامی را در منطقه به ویژه غرب آسیا تثبیت کرد، این قدرت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بوده، هست و خواهد بود، امروز هم نیروهای مسلح همچنان که بالاترین مقامات نظام جمهوری اسلامی فرمودند برای انجام مأموریت آماده هستند.

وی با اشاره به اینکه فرزندان ارتش قبل از انقلاب فرزندانش مؤمن، متعهد و در کنار مردم بودند و انقلاب را به پیروزی رساندند و در تثبیت آن نقش بسیار مهمی داشتند، تصریح کرد: زمانی که شعار انحلال ارتش را سرمی‌دادند، حضرت امام (ره) با بصیرت و آگاهی کامل فرمان روز ارتش را می‌دهند، در تمام جریانات گروهک‌های ضدانقلاب، ارتش نقش بسیار مهمی را در کنار سایر نیروهای مسلح داشت.

آذریان اضافه کرد: اتحاد و وحدت نیروهای مسلح در دفاع مقدس زبانزد بوده و در تاریخ ثبت شده است، در دوران دفاع مقدس نیز وحدت بین ارتش و سپاه وجود داشت و در آن زمان شهید صیادشیرازی نقش بسیار مهمی داشتند و دشمن را از خاک جمهوری اسلامی بیرون راندند، بعد از دوران دفاع مقدس نیز از انقلاب و ارزش‌های آن دفاع کردند و دنبال ایجاد خودکفایی و خوداتکایی بودند که برای این منظور اقدام به ساخت انواع تجهیزات در نیروهای سه‌گانه و بعد چهارگانه ارتش کردند که قسمتی از قدرت این خودکفایی را در عملیات بزرگ نیروهای مسلح دیدیم.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نزاجا خاطرنشان کرد: امروز یگان‌های نیروی زمینی، هوایی، دریایی و پدافند ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح در شرق کشور و در کنار مرزبانان شمال شرق مرزبانی می‌کنند و جای دورتر از مرزهای جمهوری اسلامی را نیز حراست می‌کنند، تاکنون هیچ‌گونه موردی در منطقه شمال‌شرق رخ نداده است و به دلیل بیداری، هشیاری، داشتن تجهیزات و امکانات خوب و اشراف اطلاعاتی نیروهای مسلح است که امروز این اقتدار را در این منطقه داریم.

آذریان گفت: امروز انسداد مرز را که مساله اصلی در شمال‌شرق و خراسان‌رضوی بود، آغاز کردیم و با تلاش به پایان خواهیم رساند، بیش از نیمی یا شاید ۱۰۰ درصد مهندسی نیروی زمینی در شمال‌شرق مستقر است و انسداد مرز را انجام می‌دهند، ما در کنار مردم بودیم و هستیم، برای مردم کار می‌کنیم، اقتدار نظام را تثبیت کرده و می‌کنیم و راه امام (ره) و شهدا را ادامه می‌دهیم.

کد خبر 745378

دیگر خبرها

  • زنبور عسل ملکه تا یک هفته زیر آب زنده می‌ماند
  • ملکه‌ای که ۷ روز پس از غرق شدن، زنده شد
  • یافته‌های جدید و شگفت‌انگیز درباره ملکه زنبورها
  • فرمانده کل ارتش: در آمادگی کامل هستیم
  • عملیات« وعده صادق» بازدارندگی بسیار قوی در منطقه بود
  • رهن کامل خانه در شهرک غرب تهران چند؟
  • تقویم نجومی امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ / تقویم همسران امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • کاهش قیمت نفت پس از بمباران مواضع رژیم کودکش/ برنت ۹۰ دلار
  • نرخ رهن بازار مسکن در تهران؛ رهن کامل در این منطقه با یک میلیارد
  • بازار ایران در آرامش کامل