Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اصغر حاجیلو درباره انتخاب آندره آ استراماچونی به عنوان سرمربی جدید استقلال تهران بیان کرد: انتخاب استراماچونی را به هواداران استقلال تبریک می‌گویم و امیدوارم این سرمربی جوان موفق باشد و بتواند قهرمانی بیاورد. به نظر من او برخلاف سرمربی قبلی استقلال به حواشی توجهی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او درباره شایعه استعفایش از سرپرستی تیم استقلال گفت: رسانه‌ها این مطلب را نوشته اند، اما خودم بی اطلاع هستم. هنوز در استقلال هستم و اتفاقی رخ نداده است. فعلا سر جایم هستم و باید دید در آینده چه پیش می‌آید.

حاجیلو درباره اینکه به نظر می‌رسد تا زمان تداوم سرپرستی او در استقلال یک گزینه برای این سمت وجود دارد، اظهار داشت: جایگاه سرپرستی فقط برای یک نفر است و اگر من بخواهم بروم، یک نفر جای من می‌آید، اما به حدی تقاضا زیاد است که فکر می‌کنم ۱۲، ۱۳ نفر برای سرپرستی استقلال گزینه هستند. البته هیئت مدیره باشگاه و فتحی مجاز هستند سرپرست تیم را تغییر بدهند و هرکسی بیاید روی نیمکت بنشیند برای من افتخار است.

سرپرست تیم استقلال درباره ارقامی که برای تمدید قرارداد بازیکنانی مانند وریا غفوری ک سید حسین حسینی با این تیم به گوش می‌رسد، گفت: خدا شاهد است من درباره قرارداد بازیکنان هیچ چیز نمی‌دانم چراکه خطیر مسئول این کار است و به هیچ وجه در این بحث نبوده و نخواهم بود.

او درباره اینکه اگر باشگاه به این بازیکنان ۳ میلیارد بدهد، تیم به هم نمی‌ریزد، بیان کرد: بازیکنان بین خودشان درباره مبلغ قرارداد شفاف سازی می‌کنند و امکان ندارد به هم نگویند. بلافاصله پس از امضاء قرارداد به هم زنگ می‌زنند و مبلغ را به هم تیمی شان می‌گویند. به همین دلیل فکر نمی‌کنم مشکلی به وجود بیاید.

حاجیلو درباره اینکه با حضور استراماچونی به موفقیت استقلال امیدوار است یا خیر، گفت: او مربی جوانی است که چهره اش آدم را جذب می‌کند. تیم ما هم جوان است و استراماچونی این انگیزه را به بازیکنان منتقل می‌کند. سبک و سیاق کارش هم به شکلی است که فکر می‌کنم می‌تواند با استقلال موفق باشد. طبق پیگیری‌هایی که از معاونان باشگاه هم داشتم او برخلاف شفر برای مصاحبه‌ها و حواشی‌ای که در فضای مجازی مطرح می‌شود وضعیت بهتری دارد و به این مسایل توجه می‌کند. مصاحبه دیگران هم روی استراماچونی تاثیر نمی‌گذارد و شاید توجه نکردن به حواشی، برگ برنده و کلید موفقیتش است. برخی مصاحبه‌ها ربطی به استقلال ندارد و بیشتر آن‌ها جنجالی است.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه استقلال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه استقلال اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۴۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حواشی‌های قابل تأمل در نوای هزار دف پالنگان!

نوای ۱۰۰۰ دف با استقبال متفاوت مردمی و حواشی‌های قابل تأملی در روستای تاریخی و در شرف جهانی پالنگان برگزار شد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3072222 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند
  • نماینده مجلس لبنان: پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی، غافلگیر کننده و برخلاف تمام پیش‌بینی‌ها بود
  • تقسیم غنائم در ۳۰روز؛ تقوی رییس، منظمی دبیر؛ مرادی همه‌کاره! تسخیر خزنده فدراسیون والیبال / نایب‌رئیس، سرپرستی تیم‌ملی و سفرها را قبضه می‌کند
  • ستاره WWE مصدومیت خود را تایید کرد؛ برخلاف سی ام پانک ترسو و رقت‌انگیز نیستم
  • حقوق از جیب مردم، خوش رقصی برای بیگانگان / حواشی عجیب و هنجارشکنانه دروازه‌بان استقلال
  • صحبت مهم عضو هیات مدیره استقلال درباره آینده نکونام
  • بازگشت استراماچونی به دنیای مربیگری؛ یک تیم از سری‌آ دنبال سرمربی سابق استقلال!
  • حواشی‌های قابل تأمل در نوای هزار دف پالنگان!
  • رئیس دانشگاه علم و صنعت تغییر کرد/حکم سرپرستی برای یونسیان
  • سرمربی ولزی در یک قدمی توافق با تراکتور