Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، مهدی تاج در حاشیه مجمع هیأت فوتبال استان اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: درباره جلسه اصل 44 بحث اصلی این بود که واگذاری‌ها به شکل بلوکی انجام شود؛ سازمان خصوصی‌سازی در این جلسه گزارشی را ارائه کرد که دستگاه‌های مرتبط هم وجود داشتند.

رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: واگذاری باشگاه با سایر واگذاری‌ها متفاوت است و همه بحث در آن سود و زیان نیست، بلکه اهلیت مالک و اداره باشگاه نیز حائز اهمیت است که به ویژه در این میا برای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس حائز اهمیت‌تر هستند

وی ادامه داد: تمامی موارد درمورد باشگاه‌ها باید به استماع خریدار آن‌ها برسد، در این جلسه این موارد مورد تایید قرار گرفت؛ راه حل دیگری نیز از سوی سازمان باشگاه‌ها ارائه شد که همانند کشور ترکیه به اسپانسر واگذار شود، اما به نظر می‌رسد این موضوع جنبه عملی پیدا نکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاج درباره راه‌اندازی سیستم VAR نیز گفت: این سیستم یک ضرورت است، این مسیری که ما حرکت کردیم باید مجوز فیفا را بگیریم و مقدمات آن را فراهم کنیم که ممکن است به هفته‌های اول لیگ بینجامد؛ هزینه‌های آن هم نسبت به هزینه‌های باشگاه‌ها هم خیلی سنگین نیست و باشگاه‌ها هم باید اهتمام بورزند.

رئیس فدراسیون فوتبال بیان داشت: بسیاری از بحث‌ها و نقل‌هایی که انجام می‌شود به دلیل این است که به داوری معترض هستند و این موضوع می‌تواند این معضل را برطرف کند، ما سال آینده برای هر قرارداد یک پیوست انضباطی قرار دادیم که برای عملی کردن آن نیازمند راه‌اندازی VARهستیم.

وی درباره برگزاری سوپرجام و اعتراض سپاهانی‌ها نیز گفت: سازمان لیگ باید در این زمینه اظهار نظر کند.

تاج درباره زمین هیأت فوتبال استان اصفهان نیز گفت: حاصل همه این اتفاق‌ها در هیأت فوتبال اصفهان این است که ساختمان مناسبی ندارند، باید زمینی که به هیأت فوتبال داده شده و پس گرفته شده را به هیأت فوتبال بازگردانند، من شخصا این موضوع را پیگیری می‌کنم.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره اتفاقات جام حذفی نیز گفت: مقصر اصلی ترکیبی از همه بحث‌ها بوده است، ولی مقصر اصلی نه سازمان لیگ است و نه سازمان لیگ خواهد بود.

 

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۴۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت توسعه حمل و نقل عمومی برای کاهش آلایندگی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استانها، شهرام دبیری، در نشست مشترک با معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست کشور، با بیان اینکه اگر جوانب محیط زیستی در توسعه لحاظ نشود، ممکن است خطراتی برای انسان و نسل آینده داشته باشد، تاکید کرد: ضمن تلاش برای رفع نیازهای جامعه، باید مراقب باشیم محیط زیست به خطر نیفتد و ضرری به نسلهای آینده نرسد.

دبیری تأکید کرد: مجموعه شوراهای کشور و شورای عالی استانها با بیش از 126 هزار عضو، ظرفیت بالایی برای تعامل با سازمان محیط زیست دارند.

وی اهمیت فرهنگ سازی و آموزش در حوزه محیط زیست را یادآور شد و افزود: آموزش و پرورش، شوراها و سازمان محیط زیست می توانند قدم های خوبی برای آموزش، فرهنگ سازی و ترویج حفظ و حراست از محیط زیست بردارند.

رئیس شورای عالی استانها اظهار داشت: کارها و اقدامات باید به گونه‌ای باشد که مردم آن را لمس کنند، مثلاً در زمینه مصرف کیسه های پلاستیکی باید فرهنگ سازی و کارهای اجرایی صورت گیرد.

دبیری خاطرنشان کرد: ایران در زمینه انرژی‌های پاک ظرفیت خوبی دارد و می توان با برنامه‌ریزی از خورشید و باد و دریا برای تولید انرژی پاک استفاده کرد.

وی در مورد صنایع آلاینده، بیان کرد: گاهی یک صنعت آلاینده دیر شناسایی می شود که در این مدت خسارات زیادی به محیط زیست آن منطقه وارد می شود، شهرداری ها باید از عوارض آلایندگی برای بهبود وضعیت استفاده کنند.

دبیری درباره تعداد خودروها و آلایندگی آنها نیز، گفت: در برخی شهرها تعداد خودروها نسبت به ظرفیت آن بسیار بیشتر است. در این شهرها باید توسعه حمل و نقل عمومی جدی گرفته شود و کیفیت نیز باید ارتقاء یابد و لازم است دولت در این زمینه یارانه توسعه کمی و کیفی حمل و نقل عمومی را افزایش دهد.

رئیس شورای عالی استان ها تصریح کرد: شورا طبق قانون می تواند لایحه و طرح به مجلس ارائه دهد، بنابراین در این زمینه هم می توانیم به سازمان حفاظت محیط‌زیست کمک کنیم و از این ظرفیت در راستای مسائل محیط زیستی استفاده کنیم.

دیگر خبرها

  • ضرورت توسعه حمل و نقل عمومی برای کاهش آلایندگی
  • رئیس سازمان نظام پزشکی ایران خبر داد؛ راه‌اندازی سامانه‌ای برای پیگیری حقوق بیماران
  • رئیس سازمان نظام پزشکی ایران خبر داد: راه اندازی سامانه‌ای برای پیگیری حقوق بیماران
  • پیگیری حقوق بیماران با راه اندازی سامانه انتظامی نظام پزشکی
  • ارسال نامه سازمان خصوصی سازی به رئیس فدراسیون فوتبال +تصویر
  • ارسال نامه سازمان خصوصی سازی به رئیس فدراسیون فوتبال
  • پای فدراسیون فوتبال به خصوصی‌سازی رسمی استقلال و پرسپولیس باز شد
  • ارسال نامه سازمان خصوصی‌سازی به رئیس فدراسیون فوتبال
  • تاج: تکلیف واگذاری پرسپولیس و استقلال این هفته مشخص می‌شود
  • تاج: باشگاه‌ها توان پرداخت همین سقف بودجه را هم ندارند، اما می‌گویند آزاد بگذارید