Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-25@13:22:29 GMT

بررسی فنی ام وی ام X۲۲ + مشخصات

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۳۵۰۱۱

بررسی فنی ام وی ام X۲۲ + مشخصات

به گزارش اکوفارس به نقل از باشگاه خبرنگاران، ام‌وی‌ام X۲۲، که از زمستان ۹۵ به ایران آمده، را باید نسخه کراس‌اوری از هاچ‌بک ۳۱۵ بدانیم، چراکه پلتفرم و اجزای فنی هردو خودرو، شباهت زیادی به یکدیگر دارند.

البته مهندسان چینی، تغییراتی در سیستم فنربندی خودرو اعمال کرده‌اند که منجر به کاهش انعطاف‌پذیری و خشک‌تر شدن X۲۲ نسبت به ۳۱۵ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عملکرد جعبه‌دنده ۴ سرعته اتومات X۲۲ نسبت به خودرو‌هایی نظیر X۵۰ (که با جعبه‌دنده CVT عرضه می‌شوند) برتری محسوسی دارد، ولی بهتر از استپ‌وی اتومات نیست.

تشخیص تیپ‌های مختلف X۲۲ کار آسانی است. در تیپ «اسپرت» علاوه‌بر سقف دو رنگ، حالت رانندگی اسپرت نیز برای تنظیم پیشرانه تعریف شده. تیپ‌های «اکسلنت» نیز به گارد و رکاب اسپرت مجهزند.

همچنین از تابستان ۹۷ مدیران خودرو «پنج آپشن جدید» شامل حسگر فشار باد تایر (TPMS)، کنترل پایداری (ESP)، کنترل کشش (TCS)، کمکی حرکت در سربالایی (HAC) و ترمز کمکی (EBA) را روی تیپ‌های «لاکچری» و «اسپرت اکسلنت» قرار داد.

البته با اضافه شدن این آپشن‌ها، مدیران خودرو برای اینکه مشتریانش دچار سردرگمی نشوند، نام تیپ اسپرت اکسلنت را به «اکسلنت اسپرت» تغییر داد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۵۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان غذا و دارو اعلام کرد: رشد ۲۰۰ درصدی صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی

جواد شمسایی، با اشاره به آمار بررسی پرونده جامع محصولات CTD، افزود: میزان بررسی پرونده‌ها از ۹۳ مورد در سال ۱۴۰۱ به ۱۲۸ مورد در سال ۱۴۰۲ رسیده و بیش از ۳۷ درصد رشد داشته و مدت زمان بررسی پرونده‌های حوزه نیز از ۴ ماه به زیر یک ماه کاهش یافته است.

رئیس اداره ملزومات دارویی سازمان غذا و دارو ادامه داد: میزان مصاحبه و ارزیابی صلاحیت مسئول فنی نیز ۳۴ درصد، رسیدگی و پاسخگویی به امور ترخیص بیش از ۱۴۰۰ درصد، صدور مجوز ترخیص با حداقل اسناد بیش از ۳۳۰ درصد در سال ۱۴۰۲ به نسبت سال ۱۴۰۱ رشد داشته است.

وی با تاکید بر لزوم برگزاری کلاس‌های آموزشی مخصوص مسئولان فنی شرکت‌های تولیدکننده و واردکننده ملزومات دارویی، گفت: طی سال گذشته ۷ دوره آموزشی شامل ۴ جلسه ۲ GMP، جلسه CTD و یک دوره آموزش رگولاتوری برگزار شد و در سال جاری نیز نسبت به این موضوع اهتمام ویژه خواهیم داشت.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • نیسان سیلفی e-Power جدید ۲۰۲۳ + عکس خودرو خارجی، قیمت ماشین Nissan Sylphy و مشخصات محصول
  • شورای نگهبان در اظهارنظر نسبت به مصوبات، حتماً به نظرات مشورتی پژوهشکده توجه می‌کند
  • تعیین مهلت نصب دوربین ثبت تخلف در آزادراه شیراز اصفهان
  • سازمان غذا و دارو اعلام کرد: رشد ۲۰۰ درصدی صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی
  • رشد ۲۰۰ درصدی صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی
  • رشد ۲۰۰ درصدی در صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی
  • رشد ۲۰۰ درصدی صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی در سال گذشته
  • بررسی طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
  • آغاز فروش اقساطی تاکسی برقی کرمان موتور (+قیمت، جدول فروش و مشخصات و عکس خودرو)
  • آغاز فروش اقساطی تاکسی برقی کرمان موتور (+قیمت ، جدول فروش و مشخصات و عکس خودرو)