Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی شهر خودرو خراسان، متن این بیانیه که توسط روابط عمومی باشگاه منتشر گردیده است به این شرح است:

با سلام و احترام به تمامی هواداران خونگرم، پرشور، اخلاق مدار و پاک تیم فوتبال شهر خودرو خراسان، هوادارانی که سرمایه‌های اصلی این باشگاه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باطلاع می‌رساند طی چند روز اخیر متاسفانه بداخلاقی‌ها و شایعات مکرری از سوی برخی افراد در خصوص جدایی آقای یحیی گل محمدی سرمربی محترم تیم شهر خودرو خراسان به گوش می‌رسد که لازم دانستیم در فاصله دو روز باقی مانده تا آغاز تمرینات تیم نکاتی را مطرح نماییم.

١- مالک و مدیران باشگاه شهر خودرو از نیم فصل دوم لیگ هجدهم صرفاً با اتکا به شما هواداران پای به میدان این رقابت سخت گذاشته‌اند و به منظور خوشحالی شما از هیچ تلاشی دست بر نداشتند و در نهایت نیز با عنایت امام رضا (ع) و تلاش کادر فنی محترم و بازیکنان موفق شدیم در لیگ هجدهم یک پایان تاریخی را برای فوتبال شرق کشور که همانا کسب سهمیه آسیایی بود رقم بزنیم.

٢- پیش از پایان فصل گذشته به جهت دغدغه‌های بسیار زیادی که به منظور نتیجه گیری در لیگ نوزدهم داشتیم تلاش کردیم تا در گام اول قرار داد آقای یحیی گل محمدی را تمدید نماییم که در تاریخ ٢٨ اردبیهشت ماه پس از جلسات مکرر موفق به این کار شدیم و پس از آن نیز با توجه به تفکرات سرمربی محترم تیم به دنبال یار گیری و تمدید قرار داد‌های نفرات مورد نظر و همچنین برنامه ریزی برای شروع فصل شدیم.

٣- متاسفانه از هفته گذشته و با جدایی آقای برانکو از تیم پرسپولیس شایعات بسیار زیادی برای حضور آقای گل محمدی در این تیم مطرح شد و بی اخلاقی‌هایی زیادی را شاهد بودیم تا آنجا که حتی با توهمات عجیب و غریب وجود بندی کذایی را در قرار داد آقای گل محمدی با باشگاه شهر خودرو مطرح کردند که در صورت پیشنهاد از سوی تیم پرسپولیس ایشان می‌تواند قرار داد خود را فسخ کند؟!

٤- این موضوعات حتی تا آنجا پیش رفت که حالا مدیران محترم باشگاه پرسپولیس پا را فراتر گذاشته اند و سرمربی قانونی تیم شهر خودرو را در حالی که قرارداد ٢ ساله دارد گزینه نهایی هدایت تیم خود عنوان کرده اند! و قصد دارند کاری که باشگاه الاهلی عربستان بر سرشان آورد را بر سر تیم شهر خودرو بیاورند که البته خیالی باطل است.

٥-باشگاه شهر خودرو خراسان به صورت کاملا رسمی اعلام می‌کند که نه تنها باشگاه پرسپولیس و نه هیچ باشگاه دیگری حق مذاکره باآقای یحیی گل محمدی سرمربی قانونی تیم شهر خودرو خراسان را تا دو فصل دیگر که ایشان با تیم ما قرار داد دارد، را نخواهد داشت و در صورت مسجل شدن پیشنهاد سرمربی گری باشگاهی به سرمربی محترم تیم شهر خودرو، قطعا آن را از طریق مراجع ذیصلاح تا احقاق حق پیگیری خواهیم کرد.

٦-همان‌طور که می‌دانید باشگاه شهر خودرو خراسان امسال علاوه بر حضور پر قدرت در لیگ برتر و جام حذفی، حضور در آسیا را تجربه خواهد کرد ودر این راستا مدیریت باشگاه اقدامات مهمی را در دستور کار قرار داده است؛ اما باوجود رضایت عاشقان این تیم مردمی و ابراز لطف همیشگی آن‌ها از تحولات باشگاه، همچنان عده‌ای با انتشار اخبار، نقل‌قول‌ها و تحلیل‌های کذب و نادرست در رسانه‌های غیرحرفه‌ای، سعی در نا امید کردن هواداران و مردم خراسان بزرگ را دارند.

٧- باقدرت گرفتن باشگاه شهر خودرو و جو مثبتی که در بین تماشاگران عزیز تیم به وجود آمده، گویا افرادی در برخی تیم‌های دیگر، که منافعشان به خطر افتاده، حالا به پیکره تیم مردم خراسان ضربه می‌زنند که باید هویتشان برای همه مشخص شود. قصد این افراد حاشیه‌سازی برای تیم شهر خودرو است، تا بتوانند مدیریت ضعیف خود را توجیه نمایند.

٨- متاسفانه طی روز‌های اخیر علاوه بر جو سازی‌های انجام شده برخی از مسئولین رده بالای ورزشی و فوتبالی نیز به دنبال برقراری ارتباط با مالک و مدیران باشگاه شهر خودرو هستند حال این سوال به وجود می‌آید که آیا برای این دوستان فقط تیم‌های سرخابی پایتخت مهم هستند و شهر‌ها و مردم دیگر نقاط کشور سهمی در آن ندارند که اگر این طور است دوباره باید سوال کرد که پس چرا لیگ را با١٦ تیم برگزار می‌کنند؟!

٩- باشگاه شهر خودرو خراسان یک باشگاه کاملا خصوصی است که مدیران آن نیز به خاطر شادی مردم و خواست آن‌ها و خدمت‌رسانی وارد گود شده اند و با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده نیز تا همین جای کار نیز بودجه دو برابری را نسبت به فصل گذشته در نظر گرفته اند و به همین خاطر از این پس هر فرد یا رسانه‌ای برخلاف منافع و ضرر باشگاه شهر خودرو کاری انجام دهد، این افراد را به هواداران عزیز معرفی خواهیم کرد و از طریق مراجع ذیصلاح مسایل آن‌ها را پیگیری خواهیم کرد؛ این هشدار را هم به کسانی می‌دهیم که به دنبال تضعیف تیم شهر خودرو هستند، وباشگاه نیز به هیچ وجه از منافع خود و حق هواداران و مردم خراسان که پس از سال‌ها تیمشان شرایط خوبی پیدا کرده است، کوتاه نخواهد آمد.

١٠-همانطور که آقای حمیداوی مالک باشگاه شهر خودرو نیز در روز‌های گذشته مکرر عنوان کردند و به آن تاکید داشتند که در صورت درخواست باشگاه پرسپولیس مبنی بر دریافت رضایت نامه آقای یحیی گل محمدی به هیچ وجه و عنوانی اجازه جدایی ایشان را نمی‌دهیم، به هواداران پرشور مشهدی و مردم خراسان بزرگ نیز این اطمینان را می‌دهیم که آقای یحیی گل محمدی به تمامی بند‌های قرارداد خود با باشگاه شهر خودرو خراسان پایبند است و از روز شنبه اول تیرماه نیز تمرینات تیم شهر خودرو خراسان با حضور اعضا کادر فنی، بازیکنان و هوادارانمان در مشهد آغاز خواهد شد تا برای شروع لیگ نوزدهم استارت قدرتمندانه‌ای داشته باشیم.

روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی شهر خودرو خراسان

انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه پدیده

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه پدیده شهر خودرو اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۵۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار خراسان جنوبی از مطلوب نبودن مدیریت سوخت در استان انتقاد کرد

استاندار خراسان جنوبی از مطلوب نبودن مدیریت سوخت در استان انتقاد کرد و ادامه داد: در حال حاضر مدیریت سوخت استان مطلوب نیست و تاکنون چند تذکر دریافت کرده اند.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، جواد قناعت ظهر شنبه در دهمین جلسه شورای برنامه‌ریزی خراسان جنوبی که آخرین جلسه این شورا در سال جاری بود، اظهار داشت: برای تأمین کسری اعتبارات هزینه‌ای استان تلاش‌های بسیاری انجام شد که منجر به قول‌های خوبی در این خصوص شد که امیدواریم اعتبارات مورد نظر در روز‌های پایان سال به مبلغ ۱۹ میلیارد تومان افزایش یابد که هر چند مطلوب نیست، اما سبب کاهش فاصله ما با شرایط مطلوب در این زمینه خواهد شد.

به گفته وی از محل اعتبارات عمرانی مصوبات سفر رئیس جمهور به استان در سال جاری هزار میلیارد تومان تخصیص یافته است که ۹۰ درصد از آن از نظر ریالی محقق شده است.

وی با اشاره به اینکه در جلسه آینده شورای برنامه‌ریزی استان سند مربوط به شرکت‌های دانش بنیان بررسی و درباره آن تصمیم‌گیری خواهد شد، خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه در حال حاضر ۸۰۰ میلیارد تومان در حساب دستگاه‌های اجرایی موجود است، مدیران دستگاه‌های اجرایی باید برای جذب آن در روز‌های پایان سال اقدام کنند و انجام آن نباید به سال بعد موکول شود تا اعتبارات جدید به دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی تزریق شود.

استاندار خراسان جنوبی گفت: اعتبارات مصوب در قالب سفر‌های استانی استاندار به شهرستان‌های خراسان جنوبی در حکم مصوبات شورای برنامه‌ریزی استان است.

قناعت تصریح کرد: در جلسه آینده باید گزارشی در خصوص اقدام مدیران دستگاه‌های اجرایی برای جذب مبالغ موجود در حساب هر دستگاه و همچنین گزارشی در زمینه میزان حضور اعضا در شورای برنامه‌ریزی استان ارائه شود.

وی متذکر شد: از ماه‌های قبل روند اجرایی برگزاری کنگره دو هزار شهید خراسان جنوبی آغاز شده و در جلسه آینده شورای برنامه‌ریزی استان در سال ۱۴۰۳ در خصوص ردیف بودجه‌ای برای این کنگره تصمیم‌گیری خواهد شد.

وی گفت: در خصوص افزایش درصد کارمزد تسهیلات نهضت ملی مسکن که قرار بود بر اساس ابلاغ بانک مرکزی به بانک مسکن از ۱۸ درصد به ۲۳ درصد افزایش یابد، پیگیری‌های بسیاری انجام شد که در نهایت منجر به پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن با کارمزد ۱۸ درصد قبل شد.

استاندار خراسان جنوبی از مطلوب نبودن مدیریت سوخت در استان انتقاد کرد و ادامه داد: در حال حاضر مدیریت سوخت استان مطلوب نیست و تاکنون چند تذکر دریافت کرده و امیدواریم در سال آینده شاهد مدیریت مطلوب سوخت در استان باشیم.

وی از پروژه انتقال گاز از دشتک زابل به نهبندان، پروژه راه آهن و انتقال آب از دریای عمان به خراسان جنوبی به عنوان پروژه‌های کلانی یاد کرد که در سال‌های آینده نه تنها سبب تغییر چهره استان بلکه چهره شرق و شمال شرق کشور با اجرای این پروژه‌های بزرگ تغییر خواهد کرد.

به گفته قناعت شهرستان‌های بیرجند، قائنات، طبس، نهبندان با تنش آبی مواجه‌اند که باید پروژه‌های اضطراری در این شهرستان‌ها برای حل این مشکل اجرا شود و در این میان طبس در خصوص تأمین آب به دلیل مشکلات موجود در این شهرستان، دارای وضعیت سیاه است که باید اقدامات لازم در این زمینه انجام شود.

دیگر خبرها

  • اطلاعیه اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی در خصوص کشف مقادیری از گوشت «تک سمی»
  • محمد محمدی مدیرعامل سایپا شد
  • ۱۰۰ دستگاه موتورسیکلت به ناوگان بهداشت مازندران افزوده شد
  • روایت چهارمین جدایی گل‌محمدی از پرسپولیس
  • دارا بودن بیمه نامه و معاینه فنی شرط ورود خودرو‌ها به کیش
  • بمب استقلال در مسیر گیتاریست؟
  • استاندار خراسان جنوبی از مطلوب نبودن مدیریت سوخت در استان انتقاد کرد
  • آیا آرسنال در رقابت برای جذب ویکتور اوسیمن از چلسی پیشی گرفته است؟
  • اجرای قانون فراتر از قانون در خراسان جنوبی انجام می‌شود
  • مرکزمدیریت حوزه‌های علمیه درباره حوادث اخیر قم بیانیه‌ای صادر کرد