Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این مراسم که حجت الاسلام و المسلمین محسن قمی معاون ارتباطات بین الملل دفتر مقام معظم رهبری هم حضور داشت، از زحمات پنج ساله حجت الاسلام و المسلمین محمد علی شمالی تقدیر به عمل آمد.

حجت الاسلام و المسلمین قمی در سخنانی، خستگی ناپذیری، صبوری و تلاش مضاعف را از ویژگی‌های رئیس اسبق مرکز اسلامی انگلیس توصیف کرد و گفت، ایشان در تبیین گفتمان انقلاب اسلامی، حضور در همایش‌های مختلف، تولید نشریات و انجام مصاحبه‌ها در حد اعلای توان خود انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همچنین رئیس جدید مرکز اسلامی را فردی با سابقه طولانی در امور فرهنگی و منشأ تحولات عظیم در سوابق کاری خود عنوان کرد.

معاون ارتباطات بین الملل دفتر مقام معظم رهبری همچنین درباره اهمیت دفاتر نمایندگی مقام معظم رهبری در خارج کشور مطالبی را مطرح کرد و اصلی ترین وظیفه آن را تبیین اندیشه‌های اسلام ناب محمدی و گسترش گفتمان انقلاب اسلامی عنوان کرد.

او همچنین وظیفه نماینده رهبری را ارائه الگوی عملی روحانیت شیعه برای جامعه اسلام عنوان کرد که اخلاق پیامبر (ص) و حضرت امام (ره) باید در او متجلی باشد.

در ادامه این مراسم سایر سخنرانان درباره اهمیت مرکز اسلامی انگلیس در مقابله با جریان اسلام افراطی در این کشور مطالبی را بیان کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی چهارمین رئیس مرکز اسلامی و نماینده مقام معظم رهبری در انگلیس به شمار می‌رود.

رئیس جدید مرکز اسلامی انگلیس تحصیلات حوزوی خود را در دانشگاه امام صادق (ع) و مدرسه فیضیه قم گذرانده و از محضر اساتیدی چون آیت‌الله وحید خراسانی و آیت‌الله مکارم شیرازی بهره برده است.

حجت‌الاسلام و المسلمین موسوی مدرس اسبق حوزه علمیه قم، حوزه علمیه شرق تهران، مؤسسه علوم اسلامی المهدی بیرمنگام انگلیس و کالج بین‌المللی جامعه المصطفی العالمیه فیلیپین بوده است. وی همچنین دارای سوابق مدیریت در بخش‌های مختلف جامعه المصطفی العالمیه است.

مرکز اسلامی انگلیس، در سال ۱۹۹۸ راه‌اندازی شد. ساختمان این مرکز در منطقه پرتردد میداویل Maida Vale واقع در شمال غرب لندن قرار دارد.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۵۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| نقاشی جدید حسن روح‌الامین برای سروده مقام معظم رهبری

حسن روح‌الامین، نقاش ایرانی، در صفحه اینستاگرام خود تصویری از یک نقاشی دیجیتال که براساس سروده جدید رهبر انقلاب است منتشر کرد. 

دیگر خبرها

  • امام جمعه شهر «شروینه» منصوب شد
  • سرپرست جدید اداره تبلیغات اسلامی سیرجان معرفی شد
  • رئیس‌کل جدید دادگستری سیستان و بلوچستان معرفی شد
  • مقام معظم رهبری در دیدار با کارگران : تحریم ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • مقام معظم رهبری در دیدار کارگران : تحریم ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • موسوی بجنوردی: «دانشنامه حقوق ایران» به زودی منتشر می شود
  • عکس| نقاشی جدید حسن روح‌الامین برای سروده مقام معظم رهبری
  • رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور : گلستان باید الگوی برجسته وحدت معرفی شود
  • عیادت میرمحمدی از مجروحین حادثه‌ی تروریستی راسک
  • انتصاب رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان