Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-23@22:54:55 GMT

بوسه «نسرین مقانلو» بر صورت بازیگر مشهور/ عکس

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۳۵۴۷۹

نسرین مقانلو تصویری از خود و گوهر خیراندیش را پشت صحنه تئاتر «عروس مردگان» به کارگردانی امیدرضا سپهری در اینستاگرام منتشر کرد و در ستایش این بازیگر پیشکسوت نوشت: «هیچوقت قبل از تو نخواهم نشست جلوتر از تو قدم نخواهم برداشت گوهر بانوی ایران زمین به احترامت همیشه میایستم مگه داریم مثل تو بانوی اسطوره هنر ایران دوست داشتنی، با اخلاق، خوش قلب عاشقانه دوستت دارم، دیدار امشب با بانو گوهر خیراندیش عزیزم در تئاتر(عروس مردگان).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: گوهر خیراندیش نسرین مقانلو عروس مردگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۵۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۱۳ اثر در جشنواره پانزدهم تئاتر بچه‌های مسجد

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، سیدمصطفی موتورچی با حضور در برنامه سلام خبرنگار شبکه خبر با اشاره به اعلام اسامی تئاترهای راه یافته به جشنواره تئاتر مسجد گفت : فراخوان ارسال آثار در پانزدهمین جشنواره سراسری و مردمی بچه های مسجد از سه سال پیش داده شده بود و به این ترتیب تولید رویدادهای هنری در مساجد آغاز شد . 

 

وی افزود: اولین سال شروع به کار این جشنواره با ۲۰۰ گروه در مساجد کشور آغاز شد که امروز حدود ۸۰۰ گروه در مساجد کشور فعال هستند.  

  دبیر جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد با بیان اینکه سه سال جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد تعطیل شد تا زیربنا و زیرساخت‌های این کار هنری در مساجد شکل بگیرد، افزود: نیاز اول تربیت مربی در مساجد بود که در دو سال گذشته تربیت مربی در مناطق هشت گانه استان‌های کشور برگزار شد.     موتورچی گفت: قدم بعدی تولید متن مناسب برای اجرا در مساجد بود که با این هدف سه دوره جشنواره نمایش نامه نویسی گلدسته‌ها برگزار شد که خروجی آن حدود ۱۵۰ نمایش نامه برای تولید در مسجدهاست.     وی افزود: در این دوسال از هر استان ۶ اثر که جمعا ۱۸۰ اثر به عنوان برگزیده معرفی، بازبینی و گزینش شد که از این تعداد ۱۳ اثر به جشنواره پانزدهم راه پیدا کردند.     موتورچی با اعلام اسامی ۱۳ اثر معرفی شده، گفت: این ۱۳ اثر شامل:


1 ) «زنان مقاوم» از کرج 
2) «ایران» از کرج 
3) «راز» از قم 
4) «مردم شامی» از قم 
5) «لیلا» از شهرکرد 
6) «گیلدا» از سفید دشت 
7) «به افق محل» از هرمزگان و شهرستان میناب 
8) « چهارصد و چهل و چهار» از مشهد 
9) «خسوف عشق» از کاشان 
10) «کیف پول» از کرمانشاه 
11) «هزار و نهصد و چهل و هشت» از یاسوج 
12) «نبرد آخر»  از بافق 
13) «کار دستی» از یزد 

دبیر جشنواره تئاتر بچه های مسجد افزود : متاسفانه به علت فراگیر شدن رسانه های اجتماعی و سهولت ارسال فیلم به صورت مجازی بازبینی های جشنواره تئاتر که نفسِش زنده است ، صرفا به صورت دیدن فیلم انجام می شود که از آنجائیکه اصالت تئاتر زنده است ، تلاش می کنیم بازبینی ها به صورت زنده صورت بگیرد تا به نتیجه قابل قبولی برسد . 

وی با بیان اینکه در تئاتر بچه های مسجد دو مولفه مهم در نظر گرفته می شود ، گفت : اول اینکه در این نوع تئاتر ها وابستگی به نور صحنه وجود ندارد و تجهیزات و طراحی صحنه نیازمند تجملات نیست و مولفه مهم تر نمایش قدرتمند به لحاظ متن ، بازی و کارگردانی است که بتواند مخاطب را جذب کند . 

موتورچی با اشاره به انتخاب عنوان  تئاتر بچه های مسجد برای این جشنواره گفت : ما معتقدیم همه چیز از صدر اسلام تا کنون در مساجد شکل گرفته است ، حرکت های اجتماعی در بستری به نام مسجد انجام شده است بنابراین عرضه برنامه های جمعی از جمله سرود ، تئاتر ، هنر تجسمی و ... در مکان مقدسی همچون مسجد بهتر صورت می گیرد . 

وی در پایان گفت : رده سنی خاصی برای این جشنواره وجود نداره اما تلاش شده است که از طیف نوجوان بیشتر استفاده شود . 

 

دیگر خبرها

  • صفا آقاجانی بازیگر پیشکسوت جراحی شد
  • بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون جراحی شد
  • اولین عکس از ترانه علیدوستی در بیمارستان به خاطر بیماری ناشناخته و لاعلاج
  • زنی که زندگی فوتبالیست مشهور ایرانی را نابود کرد
  • درگیر شدن با «عروس خیابان فرشته»/ فیلمنامه‌ از بازیگر مهم‌تر است
  • عکس| سورپرایز 2 بازیگر مشهور توسط بایرنی‌ها
  • حضور ۱۳ اثر در جشنواره پانزدهم تئاتر بچه‌های مسجد
  • بازیگر مشهور ترک پس از هشت ماه زندگی طلاق گرفت و بلافاصله دوباره عاشق شد!
  • سحر دولت‌شاهی: از ازدواج‌های جنجالی تا مادر شناگرش!
  • سحر دولت‌شاهی: از ازدواج‌های جنجالی تا مادر شناگرش! پ