Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@19:09:08 GMT

ایلام میزبان پنج شهید گمنام می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۳۶۲۹۷

ایلام میزبان پنج شهید گمنام می‌شود

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام گفت: پیکر پاک ۵ شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس روز جمعه هفتم تیرماه از طریق فرودگاه شهدای ایلام وارد استان می‌شود.

«محمدرضا شرف‌بیانی» در گفتگو با ایسنا، منطقه ایلام، با اعلام این خبر، اظهار کرد: مراسم استقبال از این شهدای گمنام صبح روز جمعه هفتم تیرماه در فرودگاه شهدای ایلام و مراسم شبی با شهدا همزمان با سالروز شهادت امام جعفرصادق (ع) در مرکز استان با اجرای برنامه‌های فرهنگی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: بر اساس هماهنگی‌های انجام‌شده پیکر پاک این شهیدان در مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام، شهر میمه زرین‌آباد، شهر مهر شهرستان ملکشاهی و سه راه جندالله به خاک سپرده خواهند شد.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام با بیان اینکه آئین تشییع پیکر پاک این شهدای عزیز روز یکشنبه ۹ تیر، با حضور اقشار مختلف مردم برگزار خواهد شد، اظهار کرد: برای این پنج شهید گمنام نیز در محل تدفین یادمان ساخته می‌شود تعداد یادمان‌های استان به ۳۶ یادمان افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: منطقه ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۶۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی سومار تفحص شد

به گزارش خبرنگار مهر، در شب میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) پیکر مطهر این شهید دوران دفاع مقدس توسط همرزمانش در تیپ ۷۱ پادگان ابوذر سرپل ذهاب تفحص شد.

مرزداران تیپ ۷۱ پیاده مکانیزه نزاجا مستقر در نوار مرزی غرب کشور در حین گشت زنی و اجرای کمین در پایگاه‌های مرزی، پیکر مطهر این شهید را پیدا کرده‌اند.

گفتنی است، پیکر مطهر این شهید دوران دفاع مقدس از رزمندگان قرارگاه لشکر ۲۱ حمزه نیروی زمینی ارتش بعد از ادای احترامات نظامی جهت شناسایی تحویل ستاد تفحص داده می‌شود.

کد خبر 6063213

دیگر خبرها

  • مراسم شب‌های قدر در گلزار شهدای قزوین برگزار می‌شود
  • قزوین میزبان ۲ شهید گمنام می‌شود
  • قزوین میزبان ۲ شهید گمنام می شود
  • تکمیل زائرسرای ایثارگران نیازمند ۲۲ میلیارد تومان اعتبار است
  • جزئیات تشییع و خاک‌سپاری ۲ شهید گمنام در استان قزوین
  • پیکر شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی سومار تفحص شد
  • بازدید ۵۰ هزار زائر و گردشگر از یادمان‌های دفاع مقدس ایلام
  • شهر مقدس قم میزبان ۲ شهید گمنام می‌شود
  • بیش از ۵۰ هزار نفر زائر و گردشگر از یادمان‌های دفاع مقدس ایلام بازدید کردند
  • برگزاری مرحله‌ دوم کنگره‌ شهدای استان مرکزی