Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@09:54:22 GMT

قیمت خرید تضمینی برگ سبز چای افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۳۶۳۱۱

قیمت خرید تضمینی برگ سبز چای افزایش یافت

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،  آرش فرزام صفت گفت: بر این اساس؛ نرخ خرید تضمینی برگ سبز درجه یک از ۳۲ هزار و ۷۵۰ ریال به ۳۶ هزار ریال و برگ سبز درجه دو از ۱۸ هزار و ۴۹۲ ریال به ۲۲ هزار ریال افزایش یافت.

وی تاکید کرد: افزایش قیمت فوق در تاریخ ۲۷ خرداد ماه جاری توسط سازمان برنامه و بودجه کشور ابلاغ شده و در خصوص خرید تضمینی سال زراعی جاری موضوعیت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی میزان این افزایش را برای برگ سبز درجه یک ۳۲۵ تومان و برای برگ سبز درجه دو ۳۵۰ تومان عنوان و بیان کرد: این افزایش بها برای دولت بار مالی ندارد و به صورت کامل توسط کارخانه‌ها تقبل می‌شود.

فرزام صفت گفت: با اجرای این سیاست، میزان دریافتی حدود ۵۰ هزار خانوار چایکار از فروش برگ سبز، بیش از ۴۰ میلیارد تومان افزایش پیدا می‌کند.

معاون اقتصادی استاندار گیلان اقدامات دولت در چهار حوزه حذف ارز چهار هزار و ۲۰۰ تومانی از واردات، عدم کاهش تعرفه واردات، تداوم صادرات چای داخلی و جلوگیری از ورود چای سنواتی (انباری) به بازار را موجب رونق نسبی این صنعت دانست و تصریح کرد: با وجود اقدامات مؤثر یاد شده، همچنان سطح درآمد چایکاران رضایت بخش نیست، اما اجرای سیاست جدید می‌تواند تا حدی هزینه‌های تولید و معاش کاربران را بهبود دهد.

انتهای پیام/س

افزایش خرید برگ چای

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی کشاورزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۶۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی ۳۵ مرکز خرید تضمینی گندم و کلزا در لرستان

غلامعلی فتحی  با اشاره به آمادگی مراکز خرید تعاون روستایی لرستان برای دریافت گندم مازاد بر نیاز کشاورزان، اظهار کرد: در حال حاضر مقدمات راه اندازی ۲۶ مرکز خرید تضمینی گندم و ۹ مرکز خرید کلزا در سطح استان فراهم شده است.
وی گفت: با توجه به نزول رحمت الهی و کیفیت مناسب مزارع در استان پیش بینی می‌شود سال زراعی خوبی برای کشاورزان این خطه باشد.
مدیرکل تعاون روستایی لرستان با بیان اینکه لرستان یکی از قطب‌های تولید محصولات کشاورزی در کشور است افزود: امیدواریم در سال‌جاری با برنامه ریزی مناسب مشکلی از لحاظ خرید محصولات کشاورزان از جمله گندم و دانه روغنی کلزا نداشته باشیم.
فتحی گفت: بازدید از مراکز خرید گندم با تشکیل تیم‌های نظارتی مختلف انجام می‌شود تا شاهد کمترین مشکل در کمیسیون‌های خرید باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۰درصدی قیمت خرید برگ سبز چای/ پیش‌بینی تولید ۱۴۵ هزار تن برگ سبز چای
  • خرید تضمینی محصول گندم کشاورزان استان از اوایل خرداد ماه
  • آمادگی ۳۵ مرکز خرید تضمینی گندم و کلزا در لرستان
  • خرید بیش از ۳۷۰ هزار تن گندم در خوزستان
  • خرید تضمینی گندم به ۵۵۶ هزار تن رسید
  • خرید تضمینی بیش از ۳۰۸ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی
  • خرید بیش از ۳۰۸ هزار تن گندم در خوزستان
  • جزئیات خرید تضمینی گندم در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد
  • تجلیل از نانوایان و کشاورزان نمونه در مرند
  • آغاز برداشت گندم از مزارع شادگان