Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «نماینده»
2024-04-23@11:28:03 GMT

رائفی پور با موضوع آقازادگی در برنامه نسل امروز 

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۳۶۵۹۷

رائفی پور با موضوع آقازادگی در برنامه نسل امروز 

به گزارش روابط عمومی برنامه تلویزیونی نسل امروز، این برنامه روز جمعه( 31 خرداد)،  مسئله آقازادگی ( نگاهی آسیب شناسانه به رفتار فرزندان برخی مسئولان در جامعه امروز) را بررسی خواهد کرد.

علی اکبر رائفی پور پژوهشگر و مدرس دانشگاه، مهدی صیاد شیرازی فرزند شهید امیر سپهبد علی صیاد شیرازی و احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیئت رئیسه مجلس میهمانان این هفته نسل امروز خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه تلویزیونی نسل امروز، جمعه ها ساعت ١٠:٢٠ از شبکه ٥ سیما پخش خواهد شد، همچنین بازپخش این برنامه نیز ساعت 0:40 بامداد دوشنبه به روی آنتن می رود.
تهیه کننده برنامه نسل امروز مریم فیروزی و اجرا و سردبیری آن نیز بر عهده امیرابراهیم رسولی است.

منبع: نماینده

کلیدواژه: آقازاده رائفی پور ژن خوب نسل امروز نماینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۶۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرد همایی منطقه‌ای ائمه جمعه منطقه یک کشور در گلستان

نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان در این گردهمائی با بیان اینکه ائمه جمعه نمایندگان علما و بزرگان دین از صدر اسلام تا کنون هستند گفت: امروز هم ائمه جمعه نمایندگان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و به همین دلیل بار مسئولیت آنان بسیار سنگین است.

آیت الله سید کاظم نورمفیدی افزود: انجام این وظیفه سنگین نیز پشتوانه قوی می‌خواهد و آن پشتوانه اتکال و اتکاء به خداوند خواهد بود.

او گفت: در دنیای امروز که جهان سلطه تمامی اصول و اعتقادات ادیان الهی را زیر پا گذاشته است اتکال و اتکاء به خداوند تحمل مشکلات را آسان می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • نماز جمعه ‌به هیچ عنوان نباید وارد فضای ‌جناحی و گروهی شود
  • شوخی محمدرضا گلزار با خانواده‌ها در برنامه تلویزیونی
  • شوخی گلزار با خانواده‌ها در برنامه تلویزیونی
  • گرد همایی منطقه‌ای ائمه جمعه منطقه یک کشور در گلستان
  • رائفی‌پور: قواعد و ضوابطی در این عالم هست که بی‌اطلاعیم!
  • رمزگشایی ازجعبه سیاه چهره‌ها
  • روایت فرزند صیاد شیرازی از علت اختلافش با بنی‌صدر
  • بخش کوتاهی از کارنامه مجید قناد + فیلم
  • دشمن، دل‌بسته‌ جنگ فرهنگی و ادراکی است
  • دشمن، دل‌بسته‌ی جنگ فرهنگی و ادراکی است