Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد نصرتی مدافع سابق تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است در این برهه باید مربی خارجی به پرسپولیس بیاید.

طرفداری- محمد نصرتی، بازیکن سابق پرسپولیس در خصوص جدایی برانکو از تیم  اظهار داشت:

برانکو هر آن چیزی که از دستش بر می‌آمد در این مدت برای پرسپولیس انجام داد و او هر چیزی را که می‌خواست انجام داد.

به نقل از میزان، وی ادامه داد:

برانکو چیز تازه‌ای نداشت به پرسپولیس اضافه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنها عنوانی که در پرسپولیس کسب نکرد، قهرمانی آسیا بود. آن نایب قهرمانی، به دلیل مشکلاتی که در آن زمان پرسپولیس داشت کمتر از قهرمانی نبود. برانکو یکی از دو مربی خوب خارجی بوده که به ایران آمده و توانسته بهترین نتایج را کسب کند. باشگاه پرسپولیس نیاز داشت تا با رویکرد جدید آشنا شود.

بازیکن سابق پرسپولیس در خصوص نقش هیئت مدیره در اتفاقات اخیر گفت:

ای کاش هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس جلسه‌ای با برانکو برگزار می‌کرد و به جمع‌بندی نهایی می‌رسید تا این مشکلات پیش نیاید. هر روز مسئولان پرسپولیس بهانه‌های مختلفی می آوردند که می‌خواهیم پول برانکو را با چمدان یا حضوری پرداخت کنیم. برای باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس زشت است که این اتفاقات رخ دهد. نباید با احساسات هواداران پرسپولیس بازی شود.

مدافع پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه آیا شناختی از هیئت مدیره این باشگاه دارد یا خیر، گفت:

تا پیش از آمدن عرب به باشگاه پرسپولیس شناختی از او نداشتم. تنها از میان اعضای هیئت مدیره کاشانی ورزشی به حساب می‌آید. البته این افراد هم تقصیری ندارند و در نهایت وزارت ورزش تصمیم‌گیرنده نهایی است و فقط این نفرات از وزارت ورزش دستور می‌گیرند و آن را اجرا می‌کنند.

نصرتی در مورد سرمربی آینده تیم پرسپولیس تصریح کرد:

اگر مسئولان باشگاه پرسپولیس خودشان زمینه جدایی برانکو از این را تیم فراهم کردند، باید مربی بزرگ‌تر از برانکو بیاورند تا از این طریق دل هواداران را شاد کنند. البته وقتی نمی‌توانند پول برانکو را بدهند، چطور می‌خواهند مربی بزرگ‌تر بیاورند؟ مدیران این باشگاه باید بر اساس داشته‌هایشان برنامه‌ریزی کنند. هر کسی که جانشین برانکو می‌شود باید خیلی زود بتواند با شرایط این آشنا شود. استفاده از مربی داخلی در این برهه زمانی خوب نیست چون به او بها نمی‌دهند و ممکن است در صورت عدم نتیجه‌گیری در چند دیدار ابتدایی، هواداران علیه او شعارهایی سر دهند. با این شرایط بهتر است به مربی خارجی اعتماد کنند.

وی ادامه داد:

متاسفانه با اینکه پرسپولیس و استقلال تیم‌های بزرگی در ایران به حساب می‌آیند، اما فاقد یک استادیوم خصوصی هستند. وقتی این تیم‌ها از زیر ساخت مناسبی چه از لحاظ نرم‌افزاری و چه سخت افزاری برخوردار نیستند نباید توقع بیشتری از آنها داشت.

  نصرتی در ادامه صحبت‌هایش اظهار داشت:

باعث خنده است که مسئولان باشگاه پرسپولیس نتوانند بودجه جذب یک مربی را تأمین کنند. وقتی پرسپولیس زیر نظر دولت است، وزارت ورزش مکلف است این پول را تأمین کند. به نظرم مسئولان می‌توانستند با برگزاری یک نشست خبری به شکل زیبا و نمادین از برانکو بابت حضور چهار ساله‌اش در ایران تجلیل و موضوع جدایی او را به صورت رسمی اعلام کنند تا به این صورت نه باشگاه پرسپولیس زیر سوال برود و نه هواداران از برانکو دلخور شوند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۶۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چه زمانی باید کلسترول خون کودک را اندازه‌گیری کرد؟ (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: نحوه استفاده از به دانه برای کاهش التهاب گلوی کودک (فیلم) نکات کلیدى براى نجات کودک هنگام ضربه به سر (فیلم) راهکار‌های افزایش هوش عقلی و عاطفی در کودکان (فیلم)

دیگر خبرها

  • مربی پیشین پرسپولیس سرمربی موقت تراکتور شد
  • عکس| این دو بازیگر «پایتخت» چه زمانی به ایران باز می‌گردند؟
  • اولویت اول تمدید قراردادها در پرسپولیس | اول با او تمدید می‌کنیم بعد با شما!
  • عاشقانه پرسپولیس - اوسمار وارد مراحل جدی شد!
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو
  • حسینی و مربی استقلال از بازی با تراکتور محروم شدند/ محرومیت یک جلسه‌ای مدافع پرسپولیس
  • پیام مهم برای سرمربیان پرسپولیس و استقلال
  • چه زمانی باید کلسترول خون کودک را اندازه‌گیری کرد؟ (فیلم)
  • (تصاویر) شاسی‌بلند ۲۰ میلیاردی فورد، همه را شیفته خود می‌کند!
  • هشدار زرد برای این استان ها | سامانه بارشی تا چه زمانی فعال است؟ + فیلم