Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزراش ایلنا، مصطفی محبی گفت: نیکوکاران در ماه مهمانی خداوند آستین همت بالا زدند تا به یاری زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد بشتابند و بدهی آنان را پرداخت کنند.

وی ضمن اعلام این خبر گفت: با همت والای نیکوکاران استان، همکاری روسای دادگستری‌های تابعه در خصوص قبولی اعسار زندانیان نیازمند، گذشت سخاوتمندانه بسیاری از شکات و تلاش کارکنان ستاددیه استان تهران و همچنین مددکاران زندانها، طی ماه مبارک رمضان، تعداد ۷۷ نفر با مجموع بدهی ۲۱ میلیارد و ۸۰۵ میلیون تومان، از طریق قبولی اعسار توسط مراجع قضایی، گذشت بخشی از طلب توسط شکات و کمک‌های نیکوکاران توسط این نمایندگی آزاد شده، به آغوش خانواده بازگشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل زندان‌ها و نایب رئیس هیأت امنای نمایندگی ستاد دیه استان تهران افزود: این تعداد زندانی نیازمند فاقد سوابق بزهکاری، به دلیل جرایم غیرعمد مانند دیه حوادث ناشی از کار یا تصادف و یا بدهی غیر از کلاهبرداری در حبس به سر می‌بردند که از طریق قبولی اعسار توسط قضات و دریافت بخشی از طلب و رضایت سخاوتمندانه شکات با پرداخت یک میلیارد و ۳۷۵ میلیون تومان آزاد شدند.

وی ادامه داد: این تعداد زندانی، شامل ۷۶ نفر مرد و یک نفر زن بودند که یک نفر به دلیل دیه حادثه، دو نفر به خاطر دیه تصادف، ۴۳ نفر بدهکار مالی و ۳۱ نفر به علت مهریه و نفقه تحمل حبس می‌کردند.

شایان ذکر است: در طول سال نیز این روند کمک ادامه خواهد یافت و نیکوکاران می‌توانند با شماره حساب ۱۴۱۴ بانک تجارت، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۶۷۵۹۱۶ بانک ملی، شماره گیری#۱۴۱۴*۷۳۳* از طریق تلفن همراه کمک‌های خود را به زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد اهداء نمایند.

همچنین در صورت تمایل ضمن مراجعه حضوری به ستاددیه استان تهران واقع در خیابان کریمخان زند، خیابان سنایی، نبش اعرابی ۶، پلاک ۲۵، طبقه سوم، شماره تلفن ۸۸۸۶۱۸۷۰ و یا سایت این ستاد به نشانی www.tehipro.ir با فعالیت‌های این نمایندگی و نیز نحوه ارسال کمک‌های مالی و آزادی زندانیان استان آشنا شوند.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: مصطفی محبی زندانیان جرایم غیرعمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۶۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادی از سردار شهید تهرانی مقدم + فیلم

شهید تهرانی مقدم با تاسیس یگان توپخانه سپاه توانست دستاوردهای بسیاری را برای کشورمان در تولید موشک به دست بیاورد؛ کسی که آرزوی نابودی اسرائیل را داشت.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • یادی از سردار شهید تهرانی مقدم + فیلم
  • دستان پر مهر خیران قفل گشای آزادی
  • گلریزان ۴۰ میلیارد ریالی فعالان اقتصادی بندر امیرآباد
  • ۵۰۶ زندانی جرائم غیرعمد از زندان‌های استان فارس آزاد شدند
  • جشنی برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد
  • کاهش ۲۲ درصدی سرقت در نوروز امسال
  • ارایه خدمات به خانواده زندانیان تا ۳ ماه پس از آزادی
  • کمک ۵۰ میلیون تومانی خیر بافقی به آزادی زندانیان غیر عمد
  • آزادی ۲۵ زندانی جرائم غیرعمد لرستان توسط محسن چاووشی
  • یک «کام» تلخ تا مرگ زودرس/ فقط «دخانیات» تحریم نشد!