Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم دختران شهرستان خدابنده از بین هفت تیم رقابت کننده به هفتمین مرحله کشوری المپیاد آماده راه یافت.به گزارش بلاغ،مسابقات تیم‌‌های دادرس استان زنجان در بین دختران و پسران طی دو روز برگزار شد و که تیم اول هر دو بخش دختران و پسران تیم‌های خدابنده بودند.

فاطمه جمشیدی عصر امروز در مراسم اختتامیه هفتمین دوره مسابقات مرحله استانی آماده در بخش دختران با ابراز رضایت از کار تیم‌‎های دختران آماده حاضر در مسابقات اظهار کرد: این حد از آمادگی در بین تیم‌ها بیانگر احساس مسؤولیت در بین دختران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سازمان جوانان جمعیت هلال احمر استان زنجان طرح دادرس را یکی از مهم‌ترین طرح‌های هلال احمر دانست و افزود: این طرح طی 6 سال گذشته در 100 مدرسه به صورت درون مدرسه‌ای تا مرحله استانی و سپس مرحله کشوری برگزار شده و امسال هفتمین دوره آن برگزار خواهد شد.

 

وی ارتقای توانمندی اعضای کانون دانش‌آموزی طرح دادرس برای کمک به هم‌نوعان خود به هنگام لزوم را از اهداف مسابقات طرح دادرس عنوان و تصریح کرد: باید از همه عوامل برای فراهم کردن زمینه برگزاری این مسابقات تقدیر شود.
جمشیدی ادامه داد: مسابقات طرح دادرس طی دو روز و با حضور 14 تیم 14 نفره برگزار شد که بیانگر حضور همه تیم‌ها در این مسابقات برای ارائه توانمندی‌های خود است که در بخش پسران خدابنده اول و تیم‌های زنجان و ابهر دوم و سوم شدند و طارم به عنوان تیم بشردوستی انتخاب شد که اهمیت آن هم‌رتبه تیم‌های دارای رتبه است.
معاون سازمان جوانان جمعیت هلال احمر استان زنجان با بیان اینکه دانش‌آموزان مقطع هشتم در مسابقات دادرس حضور می‌یابند، گفت: دانش‌آموزان مقاطع بالاتر باید در دوره‌ها و کارگاه‌های مختلف برنامه‌ریزی شده حضور یابند تا بتوانند در اجرای دیگر برنامه‌های طراحی شده هلال احمر را همراهی کنند.
وی میزبانی برنامه‌های هفته مبارزه با مواد مخدر طی هفته آینده و برگزاری اردوی نشاط و امید در مردادماه را از برنامه‌های پیش روی جمعیت هلال احمر استان زنجان اعلام کرد و افزود: پویش «با مهر تا مهر» هم برنامه امروز تا سه روز آینده است که با هدف کمک به کودکان آسیب دیده از سیل در حال اجرا است.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۶۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه آموزش‌های هلال احمر در ۶۴ مسجد استان زنجان

به گزارش خبرگزاری مهر، حکمت الله هاشمی گفت: آموزش یکی از محورها و رسالت‌های اصلی هلال احمر به شمار می‌رود که باید در این زمینه قوی و غنی عمل کنیم.

وی تاکید کرد: با ارائه آموزش برای آحاد مردم جامعه می‌توانیم جان انسانی را نجات دهیم و با توسعه و گسترش فعالیت‌های آموزشی برای علاقمندان در قشرهای مختلف جامعه باید «هر خانه یک امدادگر» را محقق کنیم.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: هلال احمر استان در ماه مبارک رمضان اقدام به ارائه آموزش همگانی به روزه داران در مساجد کرد که یکهزار و ۳۴۲ نفر در ۶۴ مسجد از این آموزش‌ها بهره مند شدند.

هاشمی خاطرنشان کرد: این دوره‌ها با همراهی و مشارکت ۵۰ مربی داوطلب خانم و آقا در سطح مساجد ارائه شده است.

وی تصریح کرد: آموزش‌های هلال احمر در سطح شهرها و روستاها، برای کارکنان دستگاه‌های اجرایی، کارکنان شرکت‌ها، واحدها و کارخانه‌های تولیدی و صنعتی، مراکز نظامی و انتظامی، مدارس، بوستان‌ها، محلات، مساجد، اعضای خانه‌های هلال، پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای و اعضای هلال احمر ارائه می‌شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: فراگیران علاقمند پس از گذراندن دوره‌های مقدماتی مورد نیاز می‌توانند از آموزش‌های تخصصی نیز بهره مند می‌شوند.

هاشمی با بیان اینکه برای فراگیران گواهینامه صادر می‌شود، اظهار کرد: این آموزش‌های هلال احمر در شهرستان‌های زنجان، ابهر، خرم دره، خدابنده، طارم، ایجرود و ماهنشان در حال برگزاری و با قوت بیشتری ادامه دارد.

وی افزود: علاقمندان برای بهره مندی از آموزش‌های هلال احمر می‌توانند با مراجعه به خانه‌های هلال در سطح شهرها و روستاها، محلات، مساجد، ادارات، کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی و شرکت‌ها، دهیاری‌ها و یا با مراجعه به شعب هلال احمر در شهرستان‌ها ثبت نام خود را قطعی کنند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: علاوه بر این علاقمندان به فراگیری آموزش‌های هلال احمر می‌توانند با مراجعه به واحد آموزش شعب هلال احمر در شهرستان‌ها ثبت نام خود را قطعی کرده و وارد دوره‌های آموزشی شوند.

کد خبر 6086537

دیگر خبرها

  • حجاج ابهری و خدابنده ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • کشف جسد مرد ۶۰ ساله طارمی در رودخانه قزل‌اوزن
  • جسد مرد ۶۰ ساله طارمی بعد از ۶ روز پیدا شد
  • جسد مرد ۶۰ ساله طارمی پیدا شد
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • ارائه آموزش‌های هلال احمر در ۶۴ مسجد زنجان
  • استان مرکزی میزبان آزمون کشوری درجه ایثار خواهد بود
  • ارائه آموزش‌های هلال احمر در ۶۴ مسجد استان زنجان
  • هلال احمر استان یزد در حالت آماده باش
  • ساوه میزبان آزمون کشوری درجه ایثار شد