Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان پردیس گفت: تمامی مدیران باید از انتقاد سازنده استقبال کرده و ظرفیت پذیرش انتقادات سازنده را داشته باشند.به گزارش بلاغ،طی نخستین نشست عبدالعظیم رضایی فرماندار شهرستان پردیس با خبرنگاران شهرستان پردیس که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اخلاق رسانه ای، سیاسی و عمومی را بسیار مهم دانست و اخلاقیات را حلقه گمشده دوران دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اطلاع رسانی دقیق و به موقع برای پیشگیری از بروز شایعه، اتهامات و دروغ فراکنی موثر و ضروری است، گفت: خبرنگاران باید به رسالت خود با دوری از گرایش‌ها عمل کنند.

رضایی ضمن بیان اینکه فرمانداری تنها حوزه ای است در قبال رسانه و حوزه های فرهنگی سیاسی و اجتماعی مسولیت دارد، بیان کرد: این اراده و اتفاق نظر در مجموعه فرمانداری وجود دارد تا بتوانیم در کنار خبرنگاران به وظایف خود عمل کنیم.

فرماندار پردیس افزود: با یاری یکدیگر میتوانیم به توسعه همه جانبه در بخش های عمرانی عمل کرده و با کمک رسانه نظارت و انعکاس مطالب را به صو ت صحیح انجام دهیم تا جامعه فرهنگی متمایزی از باقی شهرستان ها داشته باشیم.

وی ادامه داد: رسانه های متنوع فضای مجازی را تحت تاثیر قرار داده اند اما خبرنگاران رسانه ها جایگاه ویژه ای دارند که تمامی ادارات باید به این خبرنگاران بها بدهند.

رضایی اضافه کرد: در مورد هر اتفاقی مسوولان موظف به پاسخگویی هستند و تمام ما نیازهای شهرستان را بر اساس اولویت ها دنبال خواهیم کرد و ابتدا با تامین امکانات فرهنگی، بهداشتی، خدماتی، آموزشی و رفاهی در شهرستان آغاز میکنیم.

فرماندار پردیس ضمن تاکید بر اینکه با رشد و استقرار جمعیت در شهرستان نوپای پردیس این منطقه به یک کلانشهر بزرگ تبدیل خواهد شد، اظهارکرد: با اسکان جمعیت جدید و وجود اختلاف طبقاتی شدید، غفلت در حوزه های فرهنگی و اجتماعی مشکلات زیادی را در بر خواهد داشت.

 وی گفت: خبرنگاری کار دشوار، بزرگ و شبانه روزی است و خبرنگار با نوشتن، پرورش و ویرایش اخبار در کنار وقت شناسی در تولید محتوا اثر بخشی اخبار را بیشتر میکند اما در کار حرفه ای کیفیت خبر اهمیت بیشتری دارد.

رضایی افزود: فضای یاس و ناامیدی در جامعه امروز نیاز به روحیه نشاط دارد تا از این دوره سخت عبور کند.

وی ادامه داد: امروزه اعتماد عمومی آسیب دیده و نقش خبرنگاران و رسانه ها برای امید بخشی به جامعه تاثیر فراوانی دارد.

فرماندار پردیس اضافه کرد: تمامی مدیران باید از انتقاد سازنده استقبال کرده و ظرفیت پذیرش انتقادات سازنده را داشته باشند.

در ادامه این نشست خبرنگاران نقطه نظرات، کم بودها، مشکلات، سخنان شهروندان و... را به سمع و نظر فرماندار رساندند و خبرنگار خبرگزاری فارس در پردیس نیز از کمبودها و مشکلات در بخش فرهنگی شهرستان پردیس و عدم تعامل و رسیدگی اداره ارشاد شهرستان پردیس نسبت به اصحاب رسانه و هنرمندان و همچنین مشکلات ورود فاضلاب به سد ماملو، رودخانه های جاجرود و سیاهرود، حمل و نقل عمومی، مترو، بیمارستان و... مطرح کردند.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۷۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری اخراج ۱۰۰ نفر از کارگران شرکت کاغذ پارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، فرماندار هویزه گفت: شرکت کاغذ پارس در سال ۱۴۰۰ با هدف تولید ظرف‌های سلولزی و یک بار مصرف کاغذی راه اندازی شد.
محسن هویزه افزود: به دلیل عدم نامناسب بودن دستگاه ها، همراهی شرکت‌ها و استقبال از محصولات این شرکت با مشکلات روبرو شد.
وی ادامه داد:در جهت بهتر شدن وضعیت تولید مدیران شرکت کاغذ پارس اقدام به وارد کردن دستگاه‌های جدید کردند که در گمرک در انتظار ترخیص است و نیز  درخواست تسهیلات کرده اند. 
فرماندار هویزه با اشاره به اخراج ۱۰۰ نفر از کارکنان شرکت کاغذ پارس اظهار کرد:مدیران این شرکت علت تعدیل نیرو را مشکلات فنی و اقتصادی بیان کرده اند. 
هویزه گفت: فردا سه شنبه (۴ اردیبهشت) با حضور مدیران هلدینگ، مدیر عامل شرکت کاغذ پارس و جمعی از مسئولان معاونت اقتصادی استانداری و  استانی در شهرستان َسوس بازگشت به کار کارگران اخراجی مورد  پیگیری قرار می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • فیلم| چرا گسترش روابط ایران و پاکستان آمریکا را نگران کرده؟
  • استاندار اصفهان: تغییر در سطح فرمانداران و مدیران کل
  • تغییرات فرمانداران و مدیران کل در استان اصفهان
  • احداث آرامستان مطالبه مردم شهریار
  • کیفیت نان مورد نیاز مردم تویسرکان باید افزایش یابد
  • ملایر ظرفیت خوبی برای رونق اقتصادی غرب کشور دارد
  • سفر استاندار سیستان و بلوچستان به شهرستان زهک
  • پیگیری اخراج ۱۰۰ نفر از کارگران شرکت کاغذ پارس
  • غبارروبی مرقد شهدای گمنام در پردیس دانشگاه
  • مدیریت‌ شهری از ظرفیت رسانه برای معرفی «پنجاه‌بدر» استفاده کند