Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@13:40:17 GMT

سرو غذا با روکش طلا در رشت در دست بررسی است

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۳۷۹۱۸

سرو غذا با روکش طلا در رشت در دست بررسی است

رئیس اتاق اصناف گیلان گفت: موضوع سرو غذا با روکش طلا در یکی از رستوران‌های رشت که اخیراً سوژه برخی از رسانه‌ها و فضای مجازی شده در دست بررسی قرار دارد. ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

جلال‌الدین محمد شکریه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت در واکنش به اخباری که در ساعات گذشته برخی رسانه‌ها از سرو غذا با روکش طلا در یکی از رستوران‌های شهرک گلسار رشت منتشر کرده‌اند اظهار داشت: با توجه به حساسیت‌های موجود، این موضوع به سرعت در حال بررسی و پیگیری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتاق اصناف گیلان با بیان اینکه اخبار سرو استیک با روکش طلا در یکی از رستوران‌های شهر رشت در فضای مجازی بازتاب وسیعی داشته است عنوان کرد: بنده از همان ساعات اولیه‌ای که از این موضوع اطلاع پیدا کردم با رئیس اتحادیه مربوطه گفت‌وگو کرده تا مسئله هرچه سریع‌تر مورد پیگیری قرار گیرد.

بذرباش: مسئولان بین اشرافی‌گری و خدمت به مردم یکی را انتخاب کنندرئیس سازمان تبلیغات اسلامی: یکی از مهمترین برنامه‌های فرهنگی، تقبیح اشرافی‌گری مسئولان استعبدالله گنجی: برخی از لایه‌های جامعه دچار اشرافی‌گری و فرهنگ مبتذل غربی شده است

رئیس اتاق اصناف گیلان با تأکید بر اینکه محل دقیق عرضه این غذا در شهر رشت هنوز برای ما مشخص نشده است تصریح کرد: البته احتمال اینکه صاحب رستورانی که به انجام این کار مبادرت ورزیده به علت حجم وسیع اخباری منتشر شده در رسانه‌ها، سرو این غذا را کنار گذاشته باشد هم دور از ذهن نیست. 

شکریه به سرو غذا یا بستنی با روکش طلا در تهران و نمونه‌های مشابه دیگر آن اشاره کرد و ابراز داشت: عرضه چنین منوهایی شاید به خودی خود جرم تلقی نشود اما در شرایط حساس کنونی و در این وضعیت اقتصادی سخت انجام چنین کارهایی به هیچ عنوان درست نبوده و قطعاً هم مورد حمایت نیست.

وی با تأکید بر اینکه در صورت پیدا کردن محل سرو استیک با روکش طلا در یکی از رستوران‌های رشت اقدامات لازمه اتخاذ خواهد شد اظهار داشت: با توجه به تأکیدات بنده، رئیس اتحادیه مربوطه در حال بررسی دقیق موضوع است و در صورت کسب اطلاعات بیشتر، مسئله به اطلاع همه خواهد رسید.

انتهای پیام/ ز

R7877/P/S6,71/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۷۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز شد

رئیس اداره نگهداری راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: به منظور بهبود وضعیت تردد و ارتقای ایمنی عبور و مرور، عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد در شهرستان طبس آغاز شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سیدمحمد فرخی با اعلام این خبر اظهار داشت: عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز و این عملیات به طول 10 کیلومتر و با اعتباری بالغ بر150 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی سازمان راهداری در حال اجرا است.  

وی گفت: قرارداد اجرای روکش آسفالت حفاظتی چیپ سیل به طول 25 کیلومتر و نیز قرارداد اجرای روکش آسفالت گرم به طول 30 کیلومتر در محور مذکور در سال جاری منعقد شده و در دستور کار است که پس از تأمین و تخصیص اعتبار، عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد. 

رئیس اداره نگهداری راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی بیان کرد: این عملیات با هدف بهبود وضعیت تردد، ارتقای ایمنی عبور و مرور و در راستای بهسازی وروکش آسفالت در این محور انجام می‌شود که با اجرای این عملیات، شاهد کاهش تصادفات و افزایش عمر مفید جاده خواهیم بود.

رئیس اداره نگهداری راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی همچنین از انجام عملیات ماسه آسفالت محور روستایی اسلامیه به سرند  شهرستان فردوس نیز خبر داد. در راستای افزایش ارتقاء ایمنی و توسعه محورهای مواصلاتی فردوس و به منظور رفاه حال کاربران جاده‌ای، ماسه آسفالت راه روستائی اسلامیه - سرند اجرایی  شده است.  این پروژه‌ بصورت امانی در فروردین ماه سال جاری اجرایی شد که برای اجرای این عملیات حدود 18میلیارد ریال هزینه شده است. 

وی درباره پروژه‌های راه روستایی در حال اجرا شهرستان فردوس عنوان کرد: احداث راه روستایی نوق به انارستانک به طول 4.2 کیلومتر توسط این اداره در دست اقدام است..

رئیس اداره نگهداری راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی یادآور شد: فردوس دارای بیش از 745 کیلومتر جاده بین‌ شهری و روستایی است که عملیات روکش آسفالت محورها، همه‌ساله به تناسب اعتبارات و با تأمین قیر در برنامه این اداره قرار می‌گیرد که با توجه به خرابی رویه‌های آسفالتی محورها و نیز اولویت‌بندی آنها نسبت به انجام روکش راههای حوزه استحفاظی اقدام می‌‌شود.

انتهای پیام/ 252

دیگر خبرها

  • آغاز روکش آسفالت آزادراه تهران کرج قزوین
  • عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز شد
  • محور بوشکان-فراشبند روکش آسفالت می‌شود
  • مهروموم یک رستوران در شادگان
  • تعطیلی یک رستوران در شادگان
  • مهر و موم یک رستوران در شادگان
  • پلمب یک رستوران بدلیل تخلفات بهداشتی در شادگان
  • ورود ناگهانی خودروی در حال سوختن به محوطه یک رستوران در رشت
  • پلمب سومین رستوران متخلف با دستور دادستان عمومی و انقلاب در شهرستان طرقبه شاندیز
  • یک سال است که رستوران‌های مشهد افزایش نرخ نداشته‌اند