Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-16@21:08:53 GMT

اختتامیه جشنواره ملی هنرهای دیجیتال

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۳۸۰۱۷

‍‍‍‍‍‍

مراسم پایانی و اعلام آثار برگزیده نخستین جشنواره ملی هنرهای دیجیتال عصر دیروز برگزار شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، این جشنواره که توسط دانشگاه هنر تهران و با حمایت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت کشور برگزار شد، دیروز پنجشنبه 30 خرداد(98) با برگزاری مراسم اختتامیه در تالار اجتماعات فرهنگستان هنر به ایستگاه پایانی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تقدیر از آثار برگزیده، پردۀ آخر نخستین جشنوارۀ ملی هنرهای دیجیتال بود. 
در حاشیه این جشنواره، در روزهای 25 تا 29 خرداد( 98 )مذاکرات علمی و پژوهشی در تالار همایش‌های فرهنگستان هنر برگزار شد.همچنین نمایشگاهی از آثار منتخب جشنواره در قالب تصویرگری، عکس، فیلم و هنر اجرایی تا روز اول تیرماه در تالار آیینه فرهنگستان پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

فرهنگستان هنر جمهوری اسلامی ایران در خیابان ولیعصر، پائین تر از چهارراه طالقانی واقع است. دانلود
 

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: تجسمی هنرهای دیجیتال فرهنگستان هنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۸۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آمار بازدید از نمایشگاه نوروزی موزه هنرهای معاصر تهران

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی موزه هنرهای معاصر تهران، نمایشگاه «بر فراز دشت» از ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ در موزه هنرهای معاصر تهران افتتاح شده و تا ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.

بیش از ۲۲ هزار نفر تا ۲۵ فروردین جاری از نمایشگاه «بر فراز دشت» دیدن کرده‌اند. همچنین تعدادی از هنرمندان و مقامات فرهنگی و هنری و سیاسی نیز با حضور در موزه هنرهای معاصر تهران به تماشای آثار حاضر در این نمایشگاه نشسته‌اند.

در نمایشگاه «بر فراز دشت» ۶۲ اثر از ۱۸ هنرمند ایرانی و ۱۰ اثر از ۶ هنرمند خارجی از مجموعه گنجینه موزه هنرهای معاصر تهران به نمایش درآمده است که از جمله آنها می‌توان به ابوالقاسم سعیدی، پرویز کلانتری، حسین محجوبی، سهراب سپهری، علی گلستانه، فریده لاشایی، محمود جوادی‌پور، میرعبدالرضا دریابیگی، جلال شباهنگی، ناصر عصار، علی آذرگین، محمد رادوند، داوود امدادیان، محسن سهیلی، منوچهر نیازی، علی‌محمد حیدریان، رضا شهابی، علی اکبر یاسمی، کلود مونه، کامی پیسارو، لودویک پیت، دیوید هاکنی، کارل اشلامینگر و ژان دافی اشاره کرد.

همچنین در این نمایشگاه، فیلمی از هنرمندان خارجی با رویکرد اقلیم و فصول چهارگانه پخش می‌شود که در آن تصاویری از آثار ون‌گوگ، فردریش، مونه و کانستبل متحرک‌سازی شده است و با ایده آلبوم چهارفصل ویوالدی روی دیوار گالری ۹ موزه هنرهای معاصر تهران پخش می‌شود.

کد خبر 6080170

دیگر خبرها

  • هنرهای قرآنی می‌تواند موضوع گردشگری هنری باشد
  • اعلام آمار بازدید از نمایشگاه نوروزی موزه هنرهای معاصر تهران
  • رقابت ۱۰ نقال و پرده خوان در اختتامیه جشنواره روستایی آسمان هشتم
  • رقابت ۱۰ پرده‌خوان در اختتامیه جشنواره روستایی آسمان هشتم
  • جشنواره «رود و ریل» در روستای گردشگری «بیشه» برگزار می‌شود
  • آغاز به کار مجلس دوازدهم از هفتم خردادماه/ ۲ خرداد؛ مراسم اختتامیه مجلس یازدهم
  • آغاز به کار مجلس دوازدهم از هفتم خردادماه/ مراسم اختتامیه مجلس یازدهم ۲ خرداد برگزار می‌شو
  • نشست داوری نهایی سیزدهمین دوره جشنواره نشریات دانشجویی تیتر برگزار شد
  • ۷ خرداد مراسم افتتاحیه مجلس دوازدهم برگزار می‌شود
  • اختتامیه جشنواره کتابخوانی رضوی با معرفی ۱۷۱ برگزیده