Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@08:00:29 GMT

۲۶ نفر سارق شهرستان دشتستان دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۳۸۰۷۲

۲۶ نفر سارق شهرستان دشتستان دستگیر شدند

سرهنگ سید جواد رضوی روز جمعه در جمع خبرنگاران افزود: به منظور افزایش احساس امنیت در جامعه، پلیس دشتستان با بهره گیری از تمامی امکانات، راه اندازی گشت‌های غیر محسوس، افزایش واحدهای گشتی و تمرکز بر نقاط جرم خیز مقابله با سرقت را به عنوان یک اولویت از ابتدا سال جاری تشدید کرده است.
وی گفت: در این زمینه با اقدام و تلاش‌های شبانه روزی مأموران در هشت روز گذشته ۳۱ فقره انواع سرقت را در سطح شهرستان دشتستان کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضوی: ادامه داد: سارقان در بازجویی‌ها و تحقیقات به عمل آمده به ارتکاب ۳۱ فقره انواع سرقت از جمله سرقت اماکن خصوصی، سیم برق، موتورسیکلت، وسایل منزل، احشام، کیف قاپی و سرقت داخل خودرو اعتراف کردند.

وی یادآور شد: سارقان پس از تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات تحویل مراجع قضائی شدند.
رضوی ادامه داد: به شهروندان توصیه می شود علاوه بر عمل به هشدارهای پلیسی در پیشگیری از سرقت در صورت مشاهده افراد و وسایل نقلیه مشکوک مراتب را در کوتاه ترین زمان ممکن از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
۷۲۱۲/ ۶۰۴۵

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۸۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق حرفه‌ای محتویات درون خودرو در کهگیلویه دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد موسوی ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: با وقوع چند فقره سرقت محتویات درون خودرو در سطح شهرستان کهگیلویه موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری بخش دیشموک این فرماندهی قرار گرفت.

وی بیان داشت: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی با انجام تحقیقات پلیسی گسترده و گشت زنی‌های هدفمند یک سارق را شناسایی و در حین سرقت دستگیر کردند.

موسوی افزود: متهم در بازجویی‌های اولیه به سرقت مقدار زیادی محتویات درون خودرو در سطح شهرستان کهگیلویه اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شد.

کد خبر 6086373

دیگر خبرها

  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • سارق حرفه‌ای محتویات درون خودرو در کهگیلویه دستگیر شد
  • سارق چهار میلیارد تومانی طلای منازل در کمند پلیس کرمان
  • ۲ سارق در خرمشهر دستگیر شدند
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد
  • سارق ۴۰ میلیارد طلا از منازل شهرکرمان دستگیرشد
  • دستگیری سارق داخل خودرو درخمینی شهر
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو در بزرگراه بعثت
  • فرار دیوانه‌وار سارق خودرو در بزرگراه بعثت
  • سارق کالا و بار در محور گچساران- باشت دستگیر شد