Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@12:43:57 GMT

سه مربی ایرانی مدنظر استراماچونی در استقلال

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۳۸۱۱۳

سه مربی ایرانی مدنظر استراماچونی در استقلال

سرمربی استقلال در نشست خبری خود جملاتی را بر زبان آورد که مترجم نتوانست به درستی ترجمه کند.

به گزارش "ورزش سه"، آندره آ استراماچونی سرمربی جدید استقلال در نشست خبری خود درباره موضوعات مختلفی صحبت کرد که حالا تغییر صحبت های او به ویژه در بخش معرفی دستیاران مورد توجه قرار گرفته است.

 

در شرایطی که مترجم استراماچونی در این نشست خبری در بخشی از صحبت های او درباره دستیاران اعلام کرد که او از باشگاه یک مربی دروازه بان ها، یک مربی تکنیکال و یک آنالیزور درخواست کرده، اما ترجمه دقیق صحبت های او چیز دیگری را نشان می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرمربی جدید استقلال در صحبت های خود در نشست خبری می گوید: من از باشگاه درخواست کردم برای تکمیل کردن لیست دستیاران من یک مربی دروازه بان ها، مربی بدنساز دوم و آنالیزور مسابقات به من معرفی کند.

 

این موضوع نشان می دهد او با حضور دو مربی تکنیکال خارجی، نیازی به مربی ایرانی در این زمینه ندارد اما باشگاه استقلال تا به امروز با چهره هایی مانند پیروز قربانی برای حضور روی نیمکت مذاکره کرده و مشخص نیست حالا که استراماچونی به صراحت در این باره اظهار نظر کرده، چه تصمیمی از سوی باشگاه اتخاذ خواهد شد.

آندره آ استراماچونی (سرمربی) استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها آندره آ استراماچونی سرمربی استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۸۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک ایرانی مربی سال آسیا شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛پژمان درستکار سرمربی سابق تیم ملی ایران به عنوان مربی سال آسیا انتخاب شد.در مجمع عمومی شورای کشتی آسیا که امروز در شهر بیشک قرقیزستان برگزار شد در ادامه انتخاب برترین های کشتی آسیا، پژمان درستکار سرمربی سابق تیم ملی کشتی آزاد کشورمان، بعنوان برترین مربی سال ۲۰۲۳ آسیا انتخاب شد.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896687

دیگر خبرها

  • واکنش اوسمار به تحریم کنفرانسش در آبادان
  • تحریم سرمربی پرسپولیس توسط خبرنگاران آبادانی
  • خبرنگاران آبادانی نشست سرمربی پرسپولیس را تحریم کردند
  • گلایه عنایتی از غیبت برخی سرمربیان در نشست خبری: من هم دکتر تیم را می فرستم!
  • جنجال عنایتی پس از بازی؛ دیگر به نشست خبری نمی‌آیم!
  • یک ایرانی مربی سال آسیا شد
  • سرمربی پرسپولیس به نشست خبری نرسید
  • سرمربی پرسپولیس نشست خبری را از دست داد
  • اعلام زمان نشست خبری سرمربیان استقلال و شمس آذر
  • خشم عجیب پوچتینو: خاک بر سر مدیر نشست خبری!‏