Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، این مراسم با حضور مسئولان ورزش شهرستان ازنا،رئیس هیات انجمن های ورزشی استان و تیمور احمدی از پیشکسوتان ورزش و مشاور ارشد هیات انجمن های ورزشی استان برگزار و از زحمات فریدونی رئیس هیات قدردانی شد.

 

در این مراسم با اهدا حکمی از طرف مهدی سلاطی رئیس هیات انجمن های ورزشی استان،عبدالله ذلقی به عنوان رئیس هیات انجمن های ورزشی شهرستان ازنا معارفه و منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۸۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست انجمن دوومیدانی جانبازان و توان‌یابان منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان، پس از استعفای مهدی مبینی از ریاست انجمن دوومیدانی، دکتر کوهپایه زاده در حکمی علی اصغر هادیزاده را به عنوان سرپرست انجمن منصوب کرد.

مهدی مبینی به دلیل کاندید شدن برای پست ریاست فدراسیون دو و میدانی امکان حضور تمام وقت در انجمن دوومیدانی جانبازان و توان‌یابان را نداشته و به همین علت از سمت خود کناره گیری کرد.

در حکم رئیس فدراسیون به هادیزاده آمده است:

جناب آقای علی‌اصغر هادی‌زاده

نظربه تعهد، تخصص، تجربیات و سوابق ارزشمند مدیریتی جنابعالی در ورزش قهرمانی، به موجب این حکم به سمت سرپرست انجمن دوومیدانی منصوب می‌شوید.

آرزومند است؛ با اتکال به ایزد منان و با بهره‌گیری از نیروهای متعهد و متخصص درراستای اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و با نصب العین قراردادن منویات مقام معظم رهبری در حوزه ورزش در پیشبرد امورات محوله موفق و مؤید باشید.

کد خبر 6063413

دیگر خبرها

  • گشایش سالن ورزشی شهدای روستای انارمرز جویبار
  • محفل انس با قرآن کریم در ازنا برگزار شد
  • آیین افتتاح سالن ورزشی شهدا روستای انارمرز شهرستان جویبار
  • سالن ورزشی شهدای شهر فردوسیه پس از گذشت یک دهه به بهره برداری رسید
  • تجلیل از روسای هیات‌های ورزشی سپیدان
  • فضای ورزشی در شهرستان بیرجند توسعه یابد
  • سرپرست انجمن دوومیدانی جانبازان و توان‌یابان منصوب شد
  • ورزشکاران بیماران خاص اردبیل ۱۵ مدال کشوری کسب کردند
  • آزادی ۴ زندانی جرائم غیرعمد در شهرستان مراغه
  • نگاه به هیات‌های ورزشی و سمن ها برابر خواهد بود / تاکید بر حضور سمن ها در شوراهای تخصصی