Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@13:16:26 GMT

کرمانشاه| ۲۳ تن شیرخشک قاچاق در گیلانغرب کشف شد

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۳۹۰۲۷

کرمانشاه| ۲۳ تن شیرخشک قاچاق در گیلانغرب کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان گیلانغرب از کشف ۲۳ تن شیرخشک قاچاق با تلاش مأموران پلیس گمرک بازارچه مرزی سومار خبر داد. ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۳ استانها کرمانشاه نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی عزیزیان اظهار داشت: کاراگاهان مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی گیلانغرب با همکاری مأموران گمرگ بازارچه مرزی سومار، حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نخستین محموله شیر خشک از چهارمحال و بختیاری به شمال کشور ارسال شد25 تن شیر خشک قاچاق در سیستان و بلوچستان کشف شدوزیر بهداشت در مشهد: هیچ مشکلی برای تولید و تامین شیر خشک وجود ندارد/ نیازی به انبار کردن شیر خشک نیست

فرمانده انتظامی شهرستان گیلانغرب عنوان کرد: در بازرسی از این خودرو 23 تن شیرخشک قاچاق که براساس نظر کارشناسان ارزش آن به حدود 5 میلیارد ریال می‌رسید کشف شد.

عزیزیان از دستگیری راننده خودرو و معرفی وی به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.

انتهای پیام /  ز

R41380/P/S6,68/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۹۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودرو کشنده داف حامل ۹۳ رأس احشام قاچاق توقیف شد

ایسنا/هرمزگان فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس از توقیف خودرو کشنده داف حامل ۹۳ رأس احشام قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ عباس علی یاری اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان با همکاری عوامل پلیس امنیت اقتصادی استان روز گذشته حین گشت زنی در محور "حاجی آباد-بندرعباس "حوالی روستای دشت امام ، به یک دستگاه خودروی کشنده داف حامل احشام مشکوک شده و جهت بررسی دستور توقف دادند.

وی افزود: مأموران خودرو را متوقف و در بازرسی از آن، تعداد ۹۳ رأس احشام قاچاق و فاقد هر گونه مجوز حمل کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس ارزش مالی احشام قاچاق کشف شده از این خودرو را برابر اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۱۰ میلیارد ریال عنوان کرد.

علی یاری با بیان این که در این رابطه یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد، از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا، سوخت و مواد مخدر، در اسرع وقت موضوع را از طریق سامانه تلفنی فوریت های ۱۱۰ به پلیس گزارش نمایند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توقیف خودرو‌های شوتی حامل سوخت قاچاق در سیریک
  • کشف سوخت قاچاق میلیاردی در قصرشیرین
  • خودرو کشنده داف حامل ۹۳ رأس احشام قاچاق توقیف شد
  • قاچاق احشام در بندرعباس 
  • کشف بیش از ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • از کشف موتورسیکلت تا توقیف دام‌های قاچاق در فارس
  • کشف بیش از ۲۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در گیلانغرب
  • توقیف خودرو میلیاردی قاچاق در هرمزگان
  • کشف محموله ۷۲۹ هزار و ۶۰۰ عدد مواد محترقه قاچاق
  • کشف بیش از ۱۰ تُن البسه تاناکورای قاچاق در کامیاران