Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@16:32:20 GMT

دشمن، توان حمله به خاک ایران را ندارد

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۳۹۰۴۳

دشمن، توان حمله به خاک ایران را ندارد

حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی در خطبه های نمازجمعه امروز افزود: توان موشکی نظام ما در حدی است که هیچ دشمنی نمی تواند آسیبی به کشور ما برساند.

وی ادامه داد: وضعیت موشکی ایران که همه با خلاقیت و دانش جوانان کشور بدست آمده بازدارنده است و ما اجازه حمله به سرزمین مقدس خود را نمی دهیم.

امام جمعه مهریز بیان داشت: باید با ایستادگی و قدرت در برابر استکبار و آمریکا به جهاد ادامه داد چون مذاکره دردی دوا نمی کند و عزت فقط در گرو تداوم راه امام و توجه به منویات مقام معظم رهبری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محی الدینی به توصیه های مقام معظم رهبری به خصوص بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و از مردم و مسئولان خواست تا برای اجرایی شدن آن بکوشند.

وی به اهمیت ورزش پهلوانی و ترویج فرهنگ جوانمردی و اخلاق دینی در جامعه ورزشکاران پرداخت و بر گسترش اینگونه رشته های ورزشی تاکید کرد.

۷۵۴۱/‏‬ ۶۱۹۷

نمازجمعه مهریز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۹۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحشت صهیونیست‌ها از حمله موشکی گسترده حزب‌الله لبنان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، منابع عبری زبان امروز در گزارش‌های خود به حمله موشکی گسترده حزب الله لبنان علیه اراضی اشغالی اشاره کردند.

در این گزارش‌ها آمده است که شهرک نشینان صهیونیست با دیدن شلیک ده‌ها موشک از سمت لبنان به سمت منطقه‌های اشغالی الجلیل و بلندی‌های جولان سوریه به شدت وحشت زده شده اند.

روزنامه عبری زبان هاآرتص نیز به نقل از ارتش رژیم صهیونیستی گزارش داد که در مدت کوتاهی ده‌ها موشک از سمت لبنان به سمت اراضی اشغالی شلیک شده است.

منابع صهیونیستی تاکید کردند که بیش از ۶۰ فروند موشک از سمت لبنان به سمت اراضی اشغالی شلیک شده است.

طی ساعت‌های گذشته حزب الله لبنان اعلام کرد بار دیگر مهم‌ترین پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی را در شمال فلسطین اشغالی هدف حمله موشکی قرار داده است.

در بیانیه حزب الله درباره این حمله آمده است: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت دلاور و شریف آن و پاسخ به حمله‌های رژیم صهیونیستی به شهرک الصویری و بعلبک، مجاهدان مقاومت اسلامی ساعت ۱۱:۱۰ ظهر امروز سه‌شنبه پایگاه هوایی میرون ارتش اشغالگر را با موشک‌های هدایت‌شونده و به صورت مستقیم هدف قرار دادند.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز حمله موشکی به پایگاه هوایی میرون را تأیید کرده است.

حزب الله لبنان همچنین اعلام کرد که محل تجمع نظامیان صهیونیست را در اطراف پادگان «برانیت» ۲ بار هدف حمله موشکی قرار داده است.

کد خبر 6063105

دیگر خبرها

  • ببینید | حمله موشکی از لبنان به مواضع رژیم صهیونیستی
  • حمله موشکی از لبنان به مواضع رژیم صهیونیستی
  • خسارت شدید به کریات شمونه بعد از حمله موشکی حزب‌الله
  • وحشت صهیونیست‌ها از حمله موشکی گسترده حزب‌ الله لبنان
  • وحشت صهیونیست‌ها از حمله موشکی گسترده حزب‌الله لبنان
  • کنعانی به رکورد سیدجلال حمله می‌کند
  • حمله موشکی حزب الله به پایگاه هوایی «میرون» و پادگان «برانیت»
  • سلاح انتحاری قدرتمند ایران/ ویژگی خاص «آرش» در میان پهپادهای جهان را بشناسید
  • جزئیات پهپاد انتحاری ساخت ایران
  • شوک نظامی ایران به جهان /این پهپاد انتحاری ایران را بشناسید