Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@18:09:28 GMT

مرگ یک تن و نابودی ۹ خودروی کلاسیک در آتش سوزی یک خانه + عکس و فیلم

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۳۹۰۵۵

مرگ یک تن و نابودی ۹ خودروی کلاسیک در آتش سوزی یک خانه + عکس و فیلم

‍‍‍‍‍‍

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حریق مرگبار در یک محل نگهداری از خودروهای کلاسیک خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت وگو با ایسنا اظهارکرد: وقوع حادثه حریق در یک منزل مسکونی در ساعت ۱۲ و ۲۳ دقیقه ظهر امروز به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی آتش نشانان دو ایستگاه را به محل حادثه واقع در امین آباد، خیابان رستگاری که در حریم منطقه ۲۲ قرار داشت، اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به حضور آتش نشانان در محل گفت: پس از حضور عوامل آتش نشانی در محل حادثه مشاهده شد که حریق در یک ساختمان یک طبقه مسکونی رخ داده و کانون حریق زیرزمین این ساختمان به مساحت حدود ۱۵۰ متر مربع است.

ملکی با بیان اینکه زیرزمین این ساختمان به محلی برای نگهداری و تعمیر خودروهای کلاسیک و لوکس قدیمی تبدیل شده بود، اظهارکرد: هنگام وقوع حریق مالک و دو پسرش در حال انجام تعمیرات جزئی روی یکی از این خودروها بودند که ناگهان حریق رخ داد و به سرعت زیر زمین را در برگرفت. در این حین دو نفر از زیر زمین خارج شدند اما مالک در زیر زمین محبوس شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه آتش نشانان همزمان با عملیات اطفای حریق، عملیات خود برای جستجو و نجات مالک آغاز کردند، خاطرنشان کرد: دقایقی بعد عوامل آتش نشانی پیکر بی‌جان این مرد را از زیر زمین خارج کردند و در اختیار عوامل اورژانس قرار دادند که بررسی علائم حیاتی اش نشان داد که جان خود را از دست داده است.

ملکی با اشاره به اینکه ۹ دستگاه خودروی کلاسیک قدیمی در زیرزمین این ساختمان قرار داشت، گفت: تمام خودروها کاملاً شعله ور شده بودند و آتش در حال سرایت به طبقه بالا بود که با حضور آتش نشانان از گسترش آن جلوگیری و دقایقی بعد نیز شعله‌های آتش به طور کامل مهار و اطفا شد.

وی با بیان اینکه کارشناسان سازمان آتش نشانی در حال بررسی علت وقوع این حادثه هستند،اظهارکرد: آتش‌نشانان پس از پایان عملیات و ایمن سازی، محل را به عوامل انتظامی تحویل و به مأموریت خود خاتمه دادند.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آتش سوزي آتش نشاني امین آباد تهران خودرو کلاسیک سخنگوی آتش نشانی تهران شهر ری كلاسيك مرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۹۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور آتش نشانان قزوینی در ۲۶۸ عملیات طی فروردین ماه

حمیدرضا ململی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره عملکرد آتش نشانی قزوین در فروردین ماه سال جاری اظهار کرد: آتش نشانان قزوینی در فروردین سال جاری در ۲۶۸ عملیات حضور داشته‌اند.

وی افزود: تماس‌های مردمی با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی قزوین در فروردین ماه سال ۱۴۰۳، آتش نشانان را به ۲۶۸ عملیات مختلف امداد نجات و اطفا حریق رهسپار کرد که آتش نشانان با اقدام سریع و اعزام به موقع نسبت به رفع خطر و ایمن سازی محل حادثه اقدام کردند.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی قزوین با بیان اینکه از مجموع عملیات‌های انجام شده ؛۱۷۴ مورد مربوط به حوادث بوده که از این مقدار بیشترین آمار مربوط به حوادث آسانسور بوده افزود: خوشبختانه ۱۱۲ نفر در این عملیات‌ها نجات یافته‌اند.

ململی ادامه داد: همچنین آتش نشانان ایستگاه‌های ۱۰ گانه این سازمان در ۹۴ عملیات اطفای حریق نیز طی ماه گذشته حضور داشته‌اند که بیشترین آمار با ۲۵ مورد متأسفانه مربوط به حریق منازل مسکونی بوده است.

سرپرست سازمان آتش نشانی قزوین رعایت توصیه‌های ایمنی را در کاهش وقوع حوادث و حریق بسیار مؤثر دانست و افزود: قطع نمودن انشعابات اصلی برق و گاز در هنگام خروج طولانی مدت از منزل و داشتن یک کپسول خاموش کننده می‌تواند تأثیر بسزایی در کاهش خسارات مالی و حتی جانی برای شهروندان داشته باشد.

کد خبر 6087284

دیگر خبرها

  • مهار آتش سوزی در دبیرستان دخترانه اسما اهواز
  • حضور آتش نشانان قزوینی در ۲۶۸ عملیات طی فروردین ماه
  • آتش‌سوزی خانه‌ای در بلوار ناصر حجازی
  • نجات ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم
  • نجات جان ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم/مصدومیت آتش‌نشان قمی
  • جزییات آتش سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • جزییات آتش‌سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • انبار داروی بیمارستان امام حسین دچار حریق شد
  • آتش‌سوزی در بیمارستان امام حسین تهران
  • جزییات حادثه حریق در انبار دارویی بیمارستان امام حسین (ع) تهران