Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فیلم سینمایی «سامی» به کارگردانی حبیب باوی ساجد و تهیه‌کنندگی محبوبه هنریان پس از یک سال تهیه و تولید، پخش بین‌المللی خود را در سال جاری آغاز کرده و پوستر آن که توسط رسول حق‌جو طرحی شده است.

رسول حق‌جو، طراح و مدیر تبلیغاتی «سامی» در مورد طراحی پوستر این اثر سینمایی گفت: «پوستر فیلم سینمایی «سامی» با الهام از جهان روایی فیلم و نیز پرهیز فیلمساز از الگوهای رایج و شناخته شده سینمایی موسوم به بدنه، طراحی شده و تلاش گردید تا پوستر این فیلم، کلیدِ ورود به جهان داستانی فیلم باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

او که پوستر «سامی» را براساس جهان داستانی فیلم طراحی کرده، در این باره معتقد است: «پوستر نباید تصویری از ظاهر موضوع باشد، بلکه باید کلید ورود به روح فیلم و یا تئاتر باشد.»

«سامی،  سرگذشت عاشقانه مردی را روایت می‌کند که فقدان بیست ساله همسرش را باور ندارد.

علی‌رضا شجاع نوری، سعید نگراوی، سیدمحمد آل‌مهدی، شاهرخ سخیراوی، امینه عبیات، مینا دغاغله، تقی آلبوخنفر، علی محمود الفلاحیه، سید شاکر موسوی، ابراهیم حبیبی، قادر بوعذار، عبدالله شاوردی، حسن بغلانی، کریم نیازمه، عبدالله بحرانی، فاطمه معتوقی، حمیده جزایری، عباس داودی و ... بازیگران این فیلم هستند. 

۵۷۵۷
 

کد خبر 1272219

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سینمای ایران پوستر فیلم جشنواره های سینمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۹۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید ۲۱ اثر در نخستین کارگاه طراحی پوستر جوانی جمعیت در بابل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، دکتر حسین آقاجان‌نژاد رئیس اداره روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: بحث جمعیت از مباحث مهم اجتماعی و اقتصادی در هر جامعه بوده و جمعیت از نظر ساخت، ترکیب و توزیع از مولفه‌های اقتدار و استحکام ساخت درونی هر جامعه به شمار می‌رود.

او افزود: توان علمی و منابع مادی و غیر مادی هر جامعه بدون در نظر گرفتن جمعیت معنا دار نیست، زیرا انسان‌ها هستند که می‌توانند سرمایه‌ها را به کار گرفته و ان را به ارزش افزوده تبدیل کنند.

رئیس کمیته رسانه قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه علوم پزشکی بابل تصریح کرد: بنا بر این حفظ تعادل و پویایی ساختار جمعیت، اساسی‌ترین عامل در بر نامه ریزی توسعه بوده و سیاست‌های جمعیتی با مسائلی همچون اشتغال، درآمدزایی، مولد بودن، آموزش، مسکن، امکانات رفاهی، پیشرفت اقتصادی، تغییرات اجتماعی، تحولات محیط زیست و. همراه است و عدم تعادل آن آسیب جدی است که جبران ان به راحتی امکان پذیر نیست.

آقاجان‌نژاد خاطرنشان کرد: کارگاه طراحی"جوانی جمعیت" برای نخستین‌بار در مازندران با همت کمیته فرهنگی و رسانه قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه علوم پزشکی بابل با حضور طراحان و گرافیست‌های برتر استان مازندران در سالن توامندسازی معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه برگزار شد که به عنوان طرحی نو در راستای سیاست‌های جوانی جمعیت بود.

رئیس اداره روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بابل یادآور شد: این کارگاه عملی با حضور ۳۱ دانشجو و طراحان برتر دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای قدسیه ساری، توحید آمل، دانشگاه نوشیروانی بابل، دانشگاه الزهرا (س) بابل، دانشگاه علوم پزشکی بابل و دانشگاه آزاد و امام صادق (ع) بابل به‌مدت ۲ روز برگزار شده است.

دکتر آقاجان‌نژاد اظهار کرد: آثار تولیدی به‌زودی به‌صورت نمایشگاه و بنر در سطح استان مازندران و ... نصب خواهد شد و امیدواریم نقش موثری در تشویق خانواده‌ها به فرزندآوری داشته باشد.

دیگر خبرها

  • پوستر «مست عشق»، سوژه خنده کاربران شد
  • رؤیا افشار با «همسایه شما، زهره» به سینما می‌آید/ اکران فیلم از چهارشنبه
  • رویا افشار با «همسایه شما، زهره» به سینما می‌آید/ اکران فیلم از چهارشنبه
  • پوستر «همسایه شما، زهره» با طراحی مجید برزگر منتشر شد
  • پوستر جدید «آپاراتچی» منتشر شد / جذب بیش از ۸۰ هزار مخاطب
  • پوستر جدید «آپاراتچی» منتشر شد/ جذب بیش از ۸۰ هزار مخاطب
  • «آن دو» و «آپاراتچی» صاحب پوستر شدند
  • معرفی و دانلود بهترین طرح‌های بکگراند دفاع مقدس
  • تولید ۲۱ اثر در نخستین کارگاه طراحی پوستر جوانی جمعیت در بابل
  • «شهرک» در بخش مسابقه جشنواره بین‌المللی «کازابلانکا»