Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@03:45:12 GMT

هشتمین اهدای عضو استان بوشهر در دشتستان انجام شد

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۴۰۳۱۴

هشتمین اهدای عضو استان بوشهر در دشتستان انجام شد

علیرضا باقری روز جمعه در گفت گو با ایرنا افزود: با رضایت خانواده نیک اندیش زنده یاد " محمد رحیم رنجبران " اهل کنارتخته استان فارس عملیات برداشت عضو انجام شد.

وی یادآورشد:  با حضور تیم تخصصی  کبد و ۲کلیه زنده یاد رنجبران برای پیوند به بیماران نیازمند عضو برداشت شد .

باقری ادامه داد: پس از برداشت اعضا پدر ۶۲ ساله ای کنارتخته ای اعضای یادشده  جهت پیوند به بیماران نیازمند به بیمارستان بوعلی سینای شیراز فرستاده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسوول مرکز فراهم آوری اعضا پیوندی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: پارسال در مجموع هشت اهدای عضو در استان بوشهر انجام شد این در حالی است که در پایان سه ماه امسال این مهم با مشارکت مردم نوع دوست این استان  هشتمین اهدای عضو بیماران مرگ مغزی ثبت شد.

۷۲۱۳/ ۶۰۴۵

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۴۰۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۰ درصد گندم خوزستان در حال حاضر آماده برداشت است

به گزارش خبرنگار مهر، مجید نبی‌پور بعد از ظهر امروز چهارشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: امسال تعداد ۷۵۴ هزار هکتار از اراضی استان خوزستان به کشت گندم اختصاص یافته که از این میزان ۵۳۵ هزار هکتار، کشت گندم آبی و ۲۱۹ هزار هکتار کشت گندم دیم بوده است.

وی با اعلام اینکه برداشت گندم در برخی شهرستان‌های خوزستان آغاز شده است، خبر داد: برداشت اولین خوشه‌های طلایی گندم در هندیجان انجام شد و در مناطق شمالی مانند دزفول، اندیمشک، باغملک و دهدز نیز برداشت دیرتر انجام می‌شود.

رئیس جهاد کشاورزی خوزستان اضافه کرد: حدود ۸۰ درصد گندم خوزستان در حال حاضر آماده برداشت است و ۲۰ درصد بقیه مربوط به شهرهای شمالی حدود ۲ هفته آینده برداشت خواهد شد.

وی تصریح کرد: سه هزار کمباین برداشت گندم خوزستان را برعهده دارند که از این میزان ۶۰۰ کمباین از استان و بقیه از استان‌های فارس، کرمانشاه، لرستان، خراسان و اصفهان هستند.

کد خبر 6081286

دیگر خبرها

  • پرورش میگو در ۸ هزار هکتار اراضی ساحلی بوشهر/تولید افزایش می‌یابد
  • برداشت ۴ هزار تن گندم در بوشهر + فیلم
  • انجام ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تست آزمایشگاهی در کردستان
  • ۸۰ درصد گندم خوزستان در حال حاضر آماده برداشت است
  • اختتامیه مدیحه‌سرایی و چاووشی‌خوانی روستایی رضوی در دشتستان بوشهر
  • اهدای کتابخانه شخصی به کتابخانه عمومی خلیج فارس بوشهر
  • اهدای ۵۰۰ جلد کتاب با‌ارزش به کتابخانه‌های عمومی بوشهر
  • برداشت ملون از مزارع دشتستان
  • ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند
  • اهدای ۲ قطعه زمین به متراژ ۶ هزار مترمربع برای اجرای برنامه‌های دانشگاه آزاد بوشهر