Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@10:12:52 GMT

آقای گل لیگ؛ علامت سوال بزرگ فولاد

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۴۰۵۳۱

آقای گل لیگ؛ علامت سوال بزرگ فولاد

مهاجم برزیلی فصل گذشته فولاد هنوز نه با سرخپوشان اهواز و نه هیچ تیم دیگری برای لیگ نوزدهم قرارداد نبسته است.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال فولاد خوزستان رقابت های فصل گذشته لیگ برتر را در رتبه هشتم به پایان رساند. فولادی ها در طول فصل 4 سرمربی روی نیمکت خود داشتند و سرانجام به جایگاه درخوری نرسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در آمار پایانی فصل، تنها جایی که اسم فولاد در میان برترین ها بود، عنوان آقای گلی لیگ بود. لوسیانو پریرا، مهاجم برزیلی و باتجربه فولاد موفق شد با زدن 16 گل به همراه کی روش استنلی بهترین گلزن لیگ برتر شود.

 

این مهاجم خارجی در پایان فصل قراردادش با فولاد خاتمه یافت و در آغاز فصل نقل و انتقالات شایعاتی پیرامون پیوستن او به یکی دو تیم از جمله پدیده شهر خودرو به گوش رسید. اما قطعا فولاد نیز تمایل زیادی دارد که موثر ترین بازیکن فصل گذشته خود را حفظ کند.


با این وجود، هنوز چنین اتفاقی رخ نداده و با گذشت یک هفته از شروع تمرینات، خبری از شیمبا در جمع فولادی ها نیست. شنیده می شود این مهاجم برزیلی شرط کرده در صورت دریافت کل مطالبات فصل پیش، لیگ نوزدهم را نیز با فولاد سپری خواهد کرد.

 

جواد نکونام و کادر فنی تیم فولاد این روزها در کنار تمرینات، تمرکز خود را روی جذب دو بازیکن در پست های دفاع میانی و دفاع چپ گذاشته اند. اگر لوسیانو پریرا با مدیران باشگاه فولاد بر سر عقد قرارداد جدید به توافق نرسد، یک اتفاق مهم به حساب می آید و در آن صورت فولاد باید حتما اقدامی جدی برای جذب یک مهاجم سطح بالا نیز ترتیب دهد. با توجه به اینکه نفرات لیست اصلی نکونام تا کنون اکثرا جذب سایر تیم ها شده اند، خرید یک مهاجم تراز اول نیز کار بسیار دشواری خواهد بود و از همین جهت، بحث ماندن شیمبا در اهواز، برای فولاد کاملا حیاتی است.

فولاد خوزستان نقل و انتقالات 1398 لوسیانو پریرا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها فولاد خوزستان نقل و انتقالات 1398 لوسیانو پریرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۴۰۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه نقدی یک میلیاردی برای واحد تولیدی متخلف

پژوهش اظهار داشت: بر اساس رای صادره توسط دادگاه کیفری در فروردین امسال، یک واحد تولیدی فرآورده خوراک آماده دام، طیور و آبزیان به دلیل تولید کالای بدون علامت استاندارد به پرداخت یک میلیارد و صد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

مدیرکل استاندارد چهارمحال و بختیاری افزود: به استناد ماده ۴۰ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، تولید کالا و ارائه خدمات مشمول مقررات استاندارد اجباری، بدون دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد ایران و یا تاییدیه آن جرم محسوب می‌شود و مرتکبان به مجازات‌های تعیین شده با حکم دادگاه محکوم می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • جریمه نقدی یک میلیاردی برای واحد تولیدی متخلف
  • تغییراتی در چشم که باید نگران تان کند!
  • کشف دو کانال بزرگ تقلب در کنکور با بیش از ۵۰ هزار نفر عضو
  • تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری خارجی ۸ میلیون دلاری در بندر امام امضا شد
  • ۸ نشانه ظریف که نشان می‌دهد دوست‌تان پشت سر شما صحبت می‌کند!
  • جریمه یک واحد صنفی در چهارمحال و بختیاری
  • چه کشورهایی در گذشته جزئی از خاک ایران بوده‌اند؟
  • سوال بزرگ بخشی از رئال مادرید؛ چرا آنچلوتی به آردا گولر فرصت کافی برای بازی نمی‌دهد؟
  • این ۲ مشکلِ بزرگ در بازار مسکن ایران
  • مارتینز اخراج شد، چون ۲۰ روز فولاد را تعطیل کرد!