Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم کره‌ای اسپرز، امیدوار است فصل ۲۰-۲۰۱۹ موفقیت‌های بیشتری را برای تیمش همراه داشته باشد.

طرفداری- پس از قرار گرفتن تاتنهام در جمع چهار تیم برتر انگلیس و راهیابی به دیدار نهایی لیگ قهرمانان اروپا، سون هیونگ مین از خواسته‌های رو به افزایش تیمش برای فصل آینده گفته است.

به گزارش اسکای، سون در تشریح عطش تیمش برای کسب موفقیت گفت:

فصل فوق العاده‌ای بود و لحظات حیرت آوری را در بر داشت؛ البته مقداری هم مأیوس شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تقویم سختی داشتیم و نتایج خیلی خوبی کسب کردیم. بار دیگر در جمع چهار تیم برتر لیگ قرار گرفتیم و به دیدار نهایی لیگ قهرمانان رسیدیم. واضح است که شکست در فینال ناراحت کننده بود اما می‌توانیم به عملکردمان افتخار کنیم. بازیکنان چیزهای زیادی از فصل گذشته یاد گرفتند و خواسته‌های بیشتری برای فصل آینده خواهیم داشت. به نظرم شانس خوبی برای انجام یک کار خاص داریم. مشتاق بازگشت قوی‌تر از قبل به تیم هستم. 

سون به دلیل مصدومیت، دو بازی ابتدایی تیمش در فصل آینده لیگ برتر مقابل استون ویلا و منچسترسیتی را از دست خواهد داد.

بازی بسیار هیجان انگیزی برای ما و ویلا خواهد بود. مشتاق تجربه اولین بازی‌ خانگی‌مان در فصل آینده خواهیم بود. روز خاصی خواهد بود. بدیهی است که من محروم هستم و قبول کردن این مسئله برای من دشوار است چون می‌خواهم در تمامی بازی‌ها به میدان بروم. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۴۰۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون در ترکیب اصلی رُم برابر اودینزه

سردار آزمون در بازی رُم برابر اودینزه به ترکیب اصلی تیمش باز می‌گردد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از رُم پرس؛ دانیله دروسی، سرمربی رُم در بازی امشب برابر اودینزه ترکیبی از باتجربه‌ترین و قدرتمندترین بازیکنانش را روانه میدان می‌کند. بر این اساس پائولو دیبالا، لئاندرو پاردس و سردار آزمون به ترکیب اصلی رُم باز می‌گردند.

دروسی: آزمون بازیکن مهمی برای ما است

تیم‌های اودینزه و رُم پس از تعلیق توافق شده بازی 14 آوریل در پی مشکل قلبی ایوان ندیکا امشب به مصاف هم می‌روند. قرار است این دو تیم 18 دقیقه باقی‌مانده به اضافه وقت اضافه را بازی کنند.

سرمربی رُم امیدوار است تیمش امشب با تمام توان برابر اودینزه بازی کند و به سه امتیاز دست یابد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • جواب شهر راز را در زمان خودش می‌دهیم/تمرکزمان روی صعود به لیگ برتر است
  • پرسپولیسی‌ها علیه مهندس استقلال
  • آزمون در ترکیب اصلی رُم برابر اودینزه
  • طرح لو رفته از پیراهن اول تاتنهام در فصل 25-2024 / عکس
  • ستاره لورکوزن: بایرن شانسی مقابل رئال ندارد
  • شرط حضور گل‌محمدی روی نیمکت تراکتور/ مربی تیم ملی سرمربی موقت شد
  • دین‌محمدی: استقلال باید تمرکز بیشتری داشته باشد
  • پورموسوی و بی‌توجهی به حاشیه جنجالی
  • دستورات تاکتیکی خاص برای چپ‌پای سپاهان
  • باید با قلبمان بازی کنیم