Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدباقر نوبخت روز جمعه در حاشیه بازدید از مجموعه دهکده طبیعت قزوین به خبرنگار ایرنا گفت: امروزه یک بخش توسعه به طبیعت باز می‌گردد و به اعتقاد بسیاری اقتصاد، سلامت و آموزش از مؤلفه‌های اصلی توسعه هستند.
وی اظهار داشت: به رغم آنکه امروزه همه به دنبال توسعه هستند اما گاهی اوقات تعریف واحدی از آن وجود ندارد تا جایی که عده‌ای فکر می‌کنند افزایش زیرساخت‌ها، پل‌ها، جاده‌ها، خطوط ریلی و سایر مظاهر زیر ساختی از عوامل مهم توسعه محسوب می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نوبخت با بیان اینکه خوشبختانه کشور ایران در حوزه توسعه انسانی دارای جایگاه خوبی در جهان است، گفت: اگر موضوع طبیعت و بهره گیری از آن را در زندگی انسان دارای جایگاه ثابت بدانیم بدون شک بهره برداری صحیح از این نعمت و ظرفیت در جایگاه رفیعی قرار خواهد گرفت.
معاون رئیس جمهوری، سازمان برنامه و بودجه را بر اساس قانون راهبردی عهده‌دار رصد توسعه کشور دانست و تصریح کرد: امروز کشورها بر اساس شاخص توسعه رتبه‌بندی می‌شوند و هر کشوری که توسعه یافته تر باشد در جایگاه رفیع‌تری قرار می‌گیرد.
وی، مجموعه دهکده طبیعت قزوین را ظرفیت قابل توجهی در حوزه گردشگری دانست و یادآور شد: این استان ظرفیت لازم و مدیران علاقه‌مند به توسعه گردشگری را دارد و بدون شک توسعه چنین مجموعه‌هایی نشاط اجتماعی و شوق زندگی بیشتر را در بین مردم ایجاد می‌کند.
معاون رییس جمهوری به موضوع توقف عملیات راه سازی جاده قزوین - کلاچای اشاره کرد و افزود: در آینده نزدیک به همراه ریاست محیط زیست کشور از این طرح بازدید کرده و اختلاف نظرهای موجود را با انجام برخی اصلاحات و تغییر مسیرها مرتفع خواهیم ساخت.
وی همچنین در خصوص عملیات ۲ خطه شدن ریل قزوین - تهران گفت: این طرح با تخصیص یک هزار و ۳۲۰ میلیارد ریال تا ۲ ماه آینده به پایان می‌رسد.
نوبخت ادامه داد: توسعه ایستگاه راه آهن قزوین ابتدا باید در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان تأیید شده و سپس به مرکز ارسال شود.
۶۱۰۱*۸۰۵۴

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ریاست سازمان برنامه و بودجه محمدباقر نوبخت استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۴۱۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان صاف با وزش باد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، کارشناس هواشناسی برای امروز چهارشنبه کاهش نسبی هوا را پیش بینی کرد.
خانم بهروزی گفت: خروجی مدل‌های هواشناسی نشان می‌دهند جو استان نسبتا پایدار است که البته در برخی نقاط ابر‌ها در آسمان دیده می‌شوند که انتظار داریم به تدریج از میزان آنها کاسته شود.
وی اظهار کرد: پدیده غالب امروز وزش باد خواهد بود به ویژه در کانال بادی استان در شهر‌هایی مثل کوهین، تاکستان و بوئین زهرا و حتی بخش‌هایی از قزوین این پدیده وجود خواهد داشت.
این کارشناس هواشناسی گفت: از فردا پنجشنبه تا یکشنبه هفته آینده جوی پایدار در منطقه خواهیم داشت که به تدریج از از شدت وزش باد کاسته شده و بنابراین دمای هوا افزایش خواهد یافت.

دیگر خبرها

  • دولت سیزدهم برای تکمیل زیرساخت بازارچه‌های مرزی مصمم است
  • امروز موزه‌ها زیربنا و زیرساخت توسعه هستند/اهمیت جایگاه موزه‌ها در دانشگاه‌های کشور
  • آسمان صاف همراه با وزش باد در استان قزوین
  • آسمان صاف با وزش باد
  • تجارت ۱۰ میلیارد دلاری ایران و پاکستان با توسعه زیرساخت‌ها
  • توسعه زیرساخت‌های جاده‌ای و بندری برای دستیابی به تجارت ۱۰ میلیارد دلاری میان ایران و پاکستان
  • تجارت ۱۰ میلیارد‌ دلاری ایران و پاکستان با توسعه زیرساخت‌ها
  • ۱۶۰ میلیارد لیتر کسری آب داریم
  • تنها راه نجات جامعه توسعه فرهنگ همگرایی است
  • زیرساخت‌های حمل‌ونقل کشور در مسیر پیشرفت